Luottamuksen osoittamista vai yksityisyyden rikkomista?
Mitä mieltä olette siitä, että jos pyytää mieheltä voisiko hän näyttää puhelimensa, että kenen kanssa hän on viestitellyt ja hän ei suostu siihen? Tarkoituksena ei olisi lukea viestien sisältöjä vai nähdä vain, kenen kanssa on viimeaikoina viestitellyt. Taustalla epäluottamusta muutenkin..
Kommentit (7)
En halua näyttää puhelimeni, lompakkoni, käsilaukkuni, pöytälaatikkoni, meikkipussini, lääkekaappini, sähköpostini tai pankkitilini sisältöä kenellekään. Olen varmaan epäilyttävä.
Väistämättä tulee ajatelleeksi, miksi ei voi näyttää..? Kyllähän nyt muutenkin on luonnollista kertoa puolisolleen, ketä on vaikka viime aikoina nähnyt tai tavannut.. Mikäli ei uskalla tätä kertoa, niin jotain piiloteltavaahan silloin on.
Jaaha, nyt sitten jatketaan tällä tavalla, kun vastaukset ketjussa "Saako stalkata miehen puhelimen" eivät miellytä.
Saahan sitä kysyä, mutta pitää olla valmis kestämään myös vastaus ja se mitä kysymyksestä ylipäänsä seuraa. Meillä siitä ei seuraisi mitään positiivista, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
En halua näyttää puhelimeni, lompakkoni, käsilaukkuni, pöytälaatikkoni, meikkipussini, lääkekaappini, sähköpostini tai pankkitilini sisältöä kenellekään. Olen varmaan epäilyttävä.
Niinhän sinä oletkin, mutta toki sinulla on oikeus olla sellainen kuin haluat.
Ehdottomasti osoittaa, että jotain salattavaa on, jos on vaikea näyttää.
Voi pyytää. Ei voi mitään jos ei halua näyttää.
Mitä hyötyä näkemisetä on? Kun mulla oli erään miehen numero niin
laiton naisen nimen varmuuden vuoksi.