Saako koulussa käyttää hajuvettä?
Kommentit (55)
Ei kai se kiellettyäkään ole, mutta luokassa on todennäköisesti ainakin yksi, jolla on hajusteallergia, joten en suosittele.
Monet saa migreenin hajusteista eli ei kannata.
Saa, hillitysti. Teinit lotraavat.
En suosittele, ei meidänkään koulussa kukaan käytä. 68 oppilasta :D
Meillä ainakin on käytävät täynnä niitä "ethän tuoksu liikaa?" lappuja.
Minä ainakin käytän hajuvettä kaikkialla muualla mutta en töissä (sairaala), jo on aikoihin eletty jos pitää ottaa kaikenmaailman erityisherkät kaikkialla huomioon. Käyttäjät hengityssuojainta jos normaalit tuoksut häiritsee. Enkä tarkoita nyt niitä hajuvedellä itsensä kyllästäneitä, kohtuus kaikessa.
Mielummin ei. Hajuvedet illanviettoihin ja vapaa-aikaan. Pitäisin koulut ja työpaikat hajuvapaina vyöhykkeinä.
Ongelma on se, että paljon hajuvesiä käyttävät eivät enää itse haista tyrmäävääkään tuoksua.
Käytä vaikka hajustettua deodoranttia jos on pakko tuoksua. Hajuvedet ovat kamalia.
Älä tee sitä.
Ihan helvetin ärsyttävää, kun lähistöllä istuva haisee.
Olen samaa mieltä, vapaa-ajalla voi käyttää mutta kouluissa ja työpaikoilla ei saa.
Saa käyttää, mutta mieluiten "less is more" periaatteella.
Edes koulussa voisi antaa toisten ihmisten hyvän olon mennä turhamaisuutensa edelle. Onko se liikaa vaadittua?
Älkää tehkö sitä. Joillakin on astma ja erityisherkkyyksiä. Omalla tytöllä molemmat, joutuu usein olemaan pois koulusta kun kaikki tuoksuvat liikaa.
Kannattaa ottaa ainakin yliherkät huomioon, en suosittele käyttämään.