Hymypatsas. Erittäin tavoiteltu vai "ketä kiinnostaa" fiilis?
Kuinka arvokkaana tsemmpari palkintona pidätte noita koulussa jaettava hymypatsaille? Koulun kevätjuhlissa koulun rehtori luetteli saajien nimiä ja pojan nimihän siellä sitten kaikui korviini. Se oli ihan täysiyllätys. Olen aina ollut siinä käsityksessä, että patsaan saisi vain luokan kauniit, rohkeimmat ja sosiaalisemmat oppilaat. Ja meidän poika aika kaukana noista "kriteereistä".
Meillä tämä hymypatsas kyllä voittaa ne kaikki joukkueviirit ja turnaustsemmpari palkinnot mitä poika on futisharrastuksessa saanut.
Kommentit (3)
Meillä se oli pojalle viime kevään todella iso juttu, itse en niinkään sitä osannut arvostaa. Mutta mun ajatuksilla sen suhteen nyt juuri ole väliäkään, poika sen eteen oli töitä tehnyt ja hän sen sai, ja oli onnellinen.
Oppilaiden itsensä päättämänähän se jaetaan. Eli todennäköisesti sellainen joka tulee hyvin toisten kanssa, ei häiriköi, eikä kiusaa ketään.
Meilläkin poika sai sen ja luulen, että se on yksi suuri kriteeri, ettei yksin tai yhdessä muiden kanssa osallistu mihinkään kiusaamiseen.
Eikö ne ole sellaille söpöille ja kilteille oppilaille?