Siis tuo Oona saunoo serkkunsa Heikin kanssa Fitnesspäiväkirjoissa? :o Outoa :D
Siis en itse kyllä ainakaan saunoisi miespuolisen serkkuni kanssa...
Kommentit (23)
No kaikki eivät ole yhtä estoisia kuin sinä ja tuskinpa he siellä saunassa toistensa vartaloita katselivat. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Mä saunon miespuolisten kavereidenkin kanssa ilman uikkaria. Ei kai se serkku sen kummempi ole.
pervo!
Olisiko sen pitänyt saunoa isänsä kaa
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Kyllä varmasti saunoo myös isänsä kanssa, kaverwidensa ja muiden läheisten. Miksei?
Kyllä minäkin olen saunonut monien enemmän tai vähemmän tuttujen miesten kanssa, esim. siskoni miehen kanssa.
Se on sauna..
Miten alastomuudesta on tullut tuollainen mörkö?
Vierailija kirjoitti:
Miten alastomuudesta on tullut tuollainen mörkö?
Pinnallinen meno aiheuttaa ulkonäköpaineita? Photoshopatut mainoskuvat ja telkkari sarjojen treenatut kropat antavat täysin väärän kuvan siitä miltä tavallinen ihminen näyttää?
tai sitten vain nykyään ollaan henkisesti heikkoja, koska jeesus.
Minä olen saunonut niin serkkujen kuin sisaren kanssa. Todella harvalla lähisukulaisen näkeminen aiheuttaa seksuaalista reaktiota, joten en ymmärrä miksi siinä olisi mitään erikoista, että saunoo heidän kanssaan.
T: Mies 28
Oho, olen yllättynyt, että näin moni ei näe tuossa mitään ongelmaa :D KAi olen sitten jotekin outo, kun en menisi saunaan miespuolisten sukulaisteni kanssa:D Sellaisten miesten kanssa voin mennä, jotka eivät ole sukua, mutta jotenkin tuo sukulaisuus tuossa vieroksuttaa.
ap
Minä olen saunonut serkkujen kanssa paljonkin ja ihan alasti, kerran saunoin yhden kaverin nuoren muijakaverin kanssa ja se oli tiukkapaikka, mutta kestin senkin kuin mies.
Minkä serkumpi sen herkumpi. Suomalainen sananlasku.
Serkku ei ole enää sukua, joten so what. Minä panen mielelläni pikkuserkkuani, joka on tosi hottis. Siinä on viimeisen päälle seksiä. Musta tuntuu, että olen siihen rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
No kaikki eivät ole yhtä estoisia kuin sinä ja tuskinpa he siellä saunassa toistensa vartaloita katselivat. Haloo.
Oletko 5-vuotias? Tottakai he tsekkaavat toistensa vartalot jos eivät sokeita ole.
Ei kyllä ole normaalia tuo touhu.
Mitä omituista tuossa on? Monet saunovat täysin ventovieraiden kanssakin.
No ehkä he ovat saunoneet toistensa kanssa aika pienestä pitäen ja kumpikin on voinut nähdä, hui, alastomia ihmisiä ennenkin. Oonan esiintymisasutkin on muuten aika niukkoja. Ja hei oikeesti, kaikki tietää että naisella ja miehellä on sukupuolielimet, entä sitten? Mulle alasti saunominen on ihan normaalia.
lain mukaan serkut saavat mennä toistensa kanssa naimisiin, joten tuossa ei ole mitään pervoa. kun lapsena olin isovanhempien mökillä, niin kävin tyttöserkun kanssa kaksistaan saunassa. yhdenä kesänä sitten huomasin, miten kaunis vartalo serkulla on. niin sitten, joitain kertoja pukukopissa naitiin ja sitten mentiin ottamaan kovat löylyt.
Mitä serkumpi, sen herkumpi.
Saunassakin.
Serkkutytön kanssa monet kerrat saunottu ja alasti. Eihän siinä mitään sen kummempaa ja pestykin toisemme monen monet kerrat , vähän meinas olla kankee olo mutta täysin hyväksyttävää normikuntoisella nuorella miehellä .
Mä saunon miespuolisten kavereidenkin kanssa ilman uikkaria. Ei kai se serkku sen kummempi ole.