Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ottaa ehdoin tahdoin alkoholistin riesakseen?

Vierailija
02.06.2016 |

Varmaan ajattelee rakastavansa tämän raittiiksi.
Tosi juttu: naapuri otti eronneen alle nelikymppisen miehen, joka ei käy töissä vaan dokaa kaiken aikaa.
Lisäksi saa kohta itselleen kaksi lapsipuolta, kun juopon exä muuttaa toiselle puolelle Suomea ja jättää lapset isälleen. Katastrofin ainekset ilmassa. Tuollaisia nuo monet hoitoalan ihmiset on, haluavat ihmissuhteenkin, jossa pääsevät hoivaamaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen? Suomalainen.

Vierailija
2/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset etsiytyvät jännämiesten seuraan uudelleen ja uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli alkoholisti ja jäin lapsena ilman hänen rakkauttaan, hän rakasti vain viinapulloaan. Aikuisena olen hakeutunut moniin parisuhteisiin alkoholistimiesten kanssa ja aina toivonut, että voittaisin miehen rakkauden viinan yli. Kerta toisensa jälkeen olen joutunut pettymään, viina voitti minut aina. Nyt lopulta koen kuitenkin, että olen saanut käsiteltyä lapsuuteni traumat ja isäongelmat, ja minulla ei ole enää kiinnostusta lähteä tuhoisaan suhteeseen alkoholistin kanssa. Siinä ei voi muuta kuin hävitä.

Vierailija
4/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen sivusta seurannut, niin joko epätoivoisen yksinäiset jotka eivät parempaa saa, tai itsekin alkoholistit. Toimii muuten kummallakin sukupuolella noin: kunnollinen mies voi ottaa väkivaltaisen alkoholistin naisystäväksi.

Vierailija
5/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset etsiytyvät jännämiesten seuraan uudelleen ja uudelleen.

Sairaudella ja jännällä ei hirveästi ole mitään muuta tekemistä keskenään. Idiootti.

Vierailija
6/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Mun työkaveri on ehkä himppasen verran viinaan menevä. Se on se hauska poikamies, jolle aina sattuu ja tapahtuu - ja alkoholilla on ollut osuutta asiaan. (Itse erehdyin menemään alkoholistin kanssa naimisiinkin, mutta se on toinen tarina. Taustaksi vaan sen verran, että jotain kokemusta alkoholiongelmasta on ja siitä, miten se alkaa).

En tiedä, onko hän kuinka alkoholisoitunut, mutta merkit on olemassa. On just sellainen, jonka itsekin olisin voinut kuvitella rakastavani raittiiksi.

Ja tällä työkaverilla riittää vientiä! Viime pikkujouluissa katsoin vierestä kun naiset suunnilleen tappeli sen huomiosta! Hänellä on vielä poikamainen ulkonäkönsä ja sopivasti rentun eleet.

Vierailija
7/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit eivä ole nipottajia. He ovat rentoja.

Siksi kai.

Vierailija
8/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kun "rakastaa" raittiiksi, kuvittelee saavansa sädekehän ja miehen, joka palvoo sinun elämänsä naisena ikuisesti...

JA PASKAT!  

Jos mies raitistuu, hän antaa tällaiselle hoivaajanaiselle lähtöpassit. Suhde ei toimi enää, kun ei ole enää

hoivattavaa ja paapottavaa. Jos mies ei raitistu (kuten yleensä ei käy), nainen saa kicksejä siitä, että mies lupaa ja pettää ja lupaa ja pettää jne. jne.   Pelin henki on se, että mies juo KOSKA NAINEN MAHDOLLISTAA SEN. 

Sairasta vuorovaikutusta.

Vierailija
9/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Mun työkaveri on ehkä himppasen verran viinaan menevä. Se on se hauska poikamies, jolle aina sattuu ja tapahtuu - ja alkoholilla on ollut osuutta asiaan. (Itse erehdyin menemään alkoholistin kanssa naimisiinkin, mutta se on toinen tarina. Taustaksi vaan sen verran, että jotain kokemusta alkoholiongelmasta on ja siitä, miten se alkaa).

En tiedä, onko hän kuinka alkoholisoitunut, mutta merkit on olemassa. On just sellainen, jonka itsekin olisin voinut kuvitella rakastavani raittiiksi.

Ja tällä työkaverilla riittää vientiä! Viime pikkujouluissa katsoin vierestä kun naiset suunnilleen tappeli sen huomiosta! Hänellä on vielä poikamainen ulkonäkönsä ja sopivasti rentun eleet.

Niin, eli naiset eivät innostu siitä alkoholismista (mitä selitystä en ikinä ole tajunnut) vaan siitä että mies on komea ja hauska. En usko että kukaan ottaa alkoholistia hoivatakseen hänet terveeksi, vaan siksi että alkoholismista huolimatta hän on parempi kuin huumorintajuton, tylsä ja mitättömän näköinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi