Miten olla näkymätön miehille
En halua lihottaa tai muuten vahingoittaa itseäni fyysisesti, mutta muuten kaikki keinot sallittuja. Ja tarkoitus on siis olla mahdollisimman vähän huomiota herättävä. En halua että minua pidetään rumana vaan normaalina, mutta etten olisi kellekään miehelle seksiobjekti.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et onnistu siinä. Miehet panevat todistetusti vaikka orangia tarpeen tullen.
Jep. Onkin todella mieltäylentävää olla 30+ neitsyt... olen siis pahempi kuin ORANKI!! :D
Älä sure. Se oranki peittosi kysynnässä ihan ammattilaisnaisetkin Meksikolaisessa ilotalossa.
Ohis, mutta eikös se ollut Indonesiassa? Näin sen orankiraukan jossain dokumentissa ja tulin fyysisesti pahoinvoivaksi. Monta päivää oli ihan kauhea olo :(
Ole itsenäinen ja lakkaa ajelemasta kainaloitasi
Mä halusin tätä 3 vuotta sitten kun en halunnut miehiä viemään aikaani vaan keskittyä intohimooni ja tekemään uraa. Miehissä ei vikaa, tykkäsin liiankin kanssa ja he minusta. Olivat vaan ajanhaaskausta kun en haaveillut mistään ihmissuhteista tai perheestä. No, tässä sitä nyt vaan kykitään ok-talossa pullantuoksuisena äitylinä! Perkules!
Sanoisin ap:lle että jos kohtaatkin miehiä niin näyttele epätoivoista. Sano vaikka heti että rakastat miestä ja kaipaat niin kipeästi edes jotakuta jota rakastaa kuoliaaksi, että haluat massiiviset pinkit prinsessahäät ja sanot että sinusta miehen paikka on jossain ovimaton ja kurakaukalon välillä.
Mä pukeudun niin tylsästi ja huomiota herättämättömästi kun vaan mahdollista ja en kyllä saa MINKÄÄNLAISTA huomiota miehiltä. Kesälläkin päällä aina mustat tai harmaat pillit ja joku tosi tylsä ja iso t-paita. Voin vakuuttaa etteivät miehet katso muhun päinkään eli pukeudu mahdollisimman peittävästi ja tylsiin väreihin.
Jaa, minä olen kaikilta mittapuilta jopa ok-nätti nuori nainen ja olen arjessa täysin näkymätön miehille. Kun ei käy baareissa kontakti miehiin rajoittuu myös kesäaikana vain kaupan kassojen kanssa vuorovaikutuksessa olemiseen. Ja niin, pukeudun kyllä naisellisiin ja vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Harmi, etten osaa sanoa konkreettisia vinkkejä tähän.