Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla näkymätön miehille

Vierailija
02.06.2016 |

En halua lihottaa tai muuten vahingoittaa itseäni fyysisesti, mutta muuten kaikki keinot sallittuja. Ja tarkoitus on siis olla mahdollisimman vähän huomiota herättävä. En halua että minua pidetään rumana vaan normaalina, mutta etten olisi kellekään miehelle seksiobjekti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa. 

Joku saattaisi kuvitella, että näyttämällä synkältä ja vihaiselta karkottaa miehet. Mutta voin kertoa ettei se toimi, nimittäin olen hulluna juuri synkkiin ja vihaisen näköisiin naisiin :D

Pahoittelen. 

Mutta en kyllä keksi mitään keinoa. Ei lihottaminenkaan toimi. Kaveri nimittäin on sitten taas hulluna lihaviin naisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki naiset ja miehet ovat näkymättömiä.

Vierailija
4/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten ois meikitön naama. Väljät mitään sanomattomat vaatteet. Iloton ilme. Eiköhän näillä jo pitkälle pääse tossa jutussa. Tosin jos oot niin kaunis ettei meikittömyyskään auta niin sitten vähän vaikeampi juttu. Miksi haluat olla miehille huomaamaton? Onko ikäviä kokemuksia miehistä?

Vierailija
5/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuli innostus moiseen? Itse olen nimittäin pyöritellyt päässäni samoja asioita paljon viime aikoina. Toistaiseksi ratkaisuni on pukeutua peittävästi.

Vierailija
6/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pukeudu muotojasi esitteleviin ja korostaviin vaatteisiin.

Vierailija
7/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttämällä 50 v.

Vierailija
8/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päälle. Näin taas tänään naisen, jolla pakarat paljaana keskustan kadulla. Peitä pakarasi, älä käytä hutsumaisia vaatteita.

Ei ole vaikeaa.

Vierailija
9/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttämällä 50 v.

Ei toimi sekään. Käypä katsomassa pokesivuja. Siellä on granny-pokeakin. Joillain miehillä on "vanhanais-fetissi". 

Vierailija
10/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikitön naama, maantienharmaa lyhyt polkkatukka, tummia säkkimäisiä vaatteita, matalapohjaisia tennareita. Naamalle tonnin seteli -ilme. 

Ja tietty näillekin on faninsa, mutta suurinta osaa kiinnostelee ne perseshortsimimmit enemmän.

Vierailija
11/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et onnistu siinä. Miehet panevat todistetusti vaikka orangia tarpeen tullen.

Jep. Onkin todella mieltäylentävää olla 30+ neitsyt... olen siis pahempi kuin ORANKI!! :D

Vierailija
12/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkää

Vierailija
13/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu huntuun, ole edelläkävijä ja tutustu naisten tulevaisuuden viralliseen khalifaatti-asuun

Vierailija
14/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei biologialle oikein voi mitään.

Vierailija
15/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysymällä 24 tuntia päivässä sisällä lähtemättä mihinkään puolen vuoden ajan

Vierailija
16/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut suht näkymätön miehille. Olen aika maskuliininen. Ehkä se johtuu siitä. Hiukset ponnarillakaan ei tuottanut mitään tulosta. Siis tarkoitan pitkät hiukset. Auki en voinut pitää, koska ne olivat liian paksut ja raskaat ja aina silmillä. Nyt lyhyillä hiuksilla en kiinnosta enää sitäkään vähää mitä pitkillä, mutta enpä minä heitä ulkonäöllä haluakaan hurmata -> pinnallista.

Vierailija
17/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuijottavat minua, vaikka olen tuulipuvussa ja vailla meikkejä .Oma vaimo vierellä. Eipä tuo katselu haittaa. Mutta mukavampaa on, kun miehet tulee juttelemaan, varatutkin. Ja ei, en koske varattuihin, tosin en vapaisiinkaan. Vain murheita tullut miehistä vuoden aikana.

Vierailija
18/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Onkin todella mieltäylentävää olla 30+ neitsyt... olen siis pahempi kuin ORANKI!! :D

Niinpä, miten pystyt nauramaan asialle?

Vierailija
19/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Mulla oli sama ongelma ja lihoin sen myötä 20kg. Nyt taas normi mitoissa opettelen elämistä.

Vierailija
20/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sure. Se oranki peittosi kysynnässä ihan ammattilaisnaisetkin Meksikolaisessa ilotalossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi