Onko paha mennä arkivaatteilla kevätjuhliin?
Ei oo mitään päälle laitettavaa. Vihaan mekkoja. En omista mekkoja eikä ole rahaa, ja en omista edes mitään hienompia vaatteita.
Arkivaatteisiin kuuluu farkut ja pitkähihanen
Hävettää mennä.
(Oon siis 8lk)
Kommentit (26)
Meidän koulu oli mun mielestä ihan normaali ja melkein kaikilla oli ihan arkivaatteet kevätjuhlassa kunnes ysillä vasta puku ja mekko.
Mä olen menossa ysin päättöjuhlaan arkivatteissa... Harkitsen kyllä että en mene paikalle :( En saa siistejä vaatteita koska äitini ei ole siinä kunnossa että voisi ostaa niitä eikä hän anna rahaa... Juhlamekossa on reikä niin meen mielummin arkivaatteissa kun niissä ei ole reikiä...
Jos olet oikeasti tosissasi, että äitisi ei voi maksaa sinulle mekkoa juhliin, älä
välitä. Kuten aiemmin sanottu, laitat vaikka hiukset tavallista paremmin ja jos käytät meikkiä, olet huolellinen. Älä lannistu! Jonain pvänä sinä voit vielä ostaa mekon, ja olla se prinsessa. Miljoonasti hyvää ja opiskelutarmoa jatkossa! Menet kuin olisit juhlat ikään kuin unohtanut ( tukka hyvin &
Siisti meikki, ehkä joku pieni koru?). Älä häpeä itseäsi! 
Kyllä nuorissa on paljonkin tapauksia, joissa äiti on esimerkiksi niin alkoholisoitunut tai mt-potilas, että sitä kevätjuhlamekkoa ei vaan kerta kaikkiaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen menossa ysin päättöjuhlaan arkivatteissa... Harkitsen kyllä että en mene paikalle :( En saa siistejä vaatteita koska äitini ei ole siinä kunnossa että voisi ostaa niitä eikä hän anna rahaa... Juhlamekossa on reikä niin meen mielummin arkivaatteissa kun niissä ei ole reikiä...
Korjaa juhlamekossa oleva reikä, nurjalta puolelta siististi. Minäkin olen korjannut takkia ja housuja, eikä ole menoa haitannut :)
Meillä oppilailla ei ole myöskään joulujuhlissa juhlavaatteita.
Älä turhaan jännitä pukeutumista. Olet okei.
T.sama ope