Puhelimen kaiutin menee itsekseen päälle, wtf?
Puhelin on siis Nokian Windows Phone, ihan p*ska tietty muutenkin, tiedetään. Se on kuitenkin vasta vuoden vanha ja toistaiseksi toiminut muuten hyvin, mutta puhelimen kaiutin menee toisinaan itsekseen päälle. Tarkoitan siis sitä, että välillä kesken puhelua keskustelukumppanin ääni alkaa kaikua puhelimen kaiuttimesta. Ongelma ei ole siinä, että vahingossa painaisin kaiuttimen nappia. Napin painamisella ei ole nimittäin mitään vaikutusta tähän. Nappi näyttää painamalla menevän päälle ja pois, mutta ääneen sillä ei ole mitään vaikutusta. Kaiutinta ei siis saa pois päältä. Joskus kaikki puhelut kuuluvat kaiuttimesta parikin päivää, sitten toiminto kytkeytyy itsekseen pois ja seuraavana päivänä alkaa taas. Ihan helkutin rasittavaa, kun en voi ikinä tietää kehtaanko puhua kenenkään kanssa julkisilla paikoilla, kun puhelin saattaa kaiuttaa toisen äänen kaikkien kuuluville.
Ja kyllä, olen jossain vaiheessa vaihtamassa uudempaan puhelimeen ja toiseen merkkiin. Mutta jos joku tietäisi keinon, jolla tämän saisi loppumaan, käyttäisin tuota luuria vielä vaikka tämän vuoden loppuun.
Kommentit (5)
Katso onko siihen tullut ohjelmistopäivityksiä
Vierailija kirjoitti:
Osta semmoinen puhelin missä ei ole kaijutinta.
Onko sellaisia? :-) Itse ainakin tykkään välillä kuunnella musiikkia puhelimella, joten ei ole vaihtoehto. Sitä paitsi uuden, ehjän, puhelimen hankinnalla uskon joka tapauksessa pääseväni ongelmasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia? :-) Itse ainakin tykkään välillä kuunnella musiikkia puhelimella, joten ei ole vaihtoehto. Sitä paitsi uuden, ehjän, puhelimen hankinnalla uskon joka tapauksessa pääseväni ongelmasta.
Ap
LM Ericsson Dialog on hyvä esimerkki puhelimesta, jossa ei ole kaiutinta eikä muutakaan ylimääräistä sälää. Toimii kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
LM Ericsson Dialog on hyvä esimerkki puhelimesta, jossa ei ole kaiutinta eikä muutakaan ylimääräistä sälää. Toimii kymmeniä vuosia.
Muuten voisin ostaakin, mutta älypuhelimiin tottuneille sormilleni on kovin rasittavaa pyöritellä tuota numerolevyä. Tykkään myös käyttää vähän pienempiä käsilaukkuja, joten käytännössä tuo malli ei toimisi itselläni. Kiitos kuitenkin vinkistä! :-D
Ap