Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin naisen valkoisessa hameessa ja ilmeisesti menkat alkaneet...

Vierailija
02.06.2016 |

Liukuportaissa meni edellä nainen jolla pinkki paita ja valkoinen lyhyehkö hame.
Ilmeisesti menkat oli juuri alkaneet väristä päätellen.
Pitäiskö tuosta sanoa että olis laittanu neuletakin vyötäisille vai olla sanomatta?
Kaipa se kotona sitten vahingon huomasi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ois ihan sama olisinko istunut mansikoiden päälle tai tunkenu kiireessä hameen housujen sisään, olisin äärimmäisen kiitollinen että mulle kerrottais asiasta. Tietysti olisin nolo, mutta ei tarvis sitten myöhemmin miettiä, että tuli sitten käytyä vielä lähikaupassa ja siellä ja tuolla.

Kyllä mä itse kehtaan mainita kanssaihmisille jos heiltä roikkuu wc-paperit sukkiksista, on ketsupit leuassa tai takapuoli paljaana kun hame on jäänyt takin alle myttyyn. Tietty ensin lähestyn "anteeksi saanko häiritä..." -tyyliin ja sitten jatkan jotenkin älä vaan loukkaannu, mutta tiedätkö että... Jokainen yllätetty on ensi pelästyksensä jälkeen kiittänyt sydämellisesti.

Vierailija
22/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teillä ole tuntoaistia alapäässä ollenkaan kun ette tunne menkkojen alkamista??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen valkoisia alaosia käyttävä tiedä, että vuoto alkaa tunnin sisään pukeutumisesta, vaikka menkat olisivat jo loppuneet päiviä sitten.

Vierailija
24/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas miettiä niitä päiviä jolloin käyttää valkoista hametta.

Oli ehkä ohivuoto.

Vierailija
25/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus sanonut että sinulla on tahra hameessa/housuissa, oletkohan istunut jonkin lian päälle tai vastaavaa. Silleen nainen on saanut tietää tahrasta mutta ehkä tilanne on hieman vähemmän nolo kuin jos sanoisi että sun kuukautiset on tainneet alkaa. Vaikka siis molemmat tiedetään mistä on kyse.

Ja joo itsekin kyllä tunnen varsinkin runsaan vuodon mutta ohivuotoa ei voi tuntea.

Vierailija
26/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kadehdin kyllä jos jollain voi alkaa menkat niin ettei ees huomaa. Mulla on aina niin karmeet krampit ja turvotusta että varmasti tietää että nyt on täti tulossa kylään. Toki ei läpivuodot oo ikinä kivoja, on mullekin sattunu että side on pettänyt. Ehkä olikin siitä kyse.

Vierailija
27/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niten niin TÄTI?

Vierailija
28/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niten niin TÄTI?

Englannin sanonnasta "Aunt Flo is coming to town/visit". Kiertoilmaisu menkoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi