Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin naisen valkoisessa hameessa ja ilmeisesti menkat alkaneet...

Vierailija
02.06.2016 |

Liukuportaissa meni edellä nainen jolla pinkki paita ja valkoinen lyhyehkö hame.
Ilmeisesti menkat oli juuri alkaneet väristä päätellen.
Pitäiskö tuosta sanoa että olis laittanu neuletakin vyötäisille vai olla sanomatta?
Kaipa se kotona sitten vahingon huomasi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väristä päätellen? Siis kummasta päättelit että menkat ovat alkaneet: valkoisesta hameesta vai pinkistä paidasta?

Vierailija
2/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdesti nähnyt tuollaisen tapauksen ja yhdesti ollut itse sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väristä päätellen? Siis kummasta päättelit että menkat ovat alkaneet: valkoisesta hameesta vai pinkistä paidasta?

No arvaapa oliko väri punainen ja tietysti hameessa! Harvemmin se veri selkään tulee.

Vierailija
4/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sotkenu työtuolin töissä ja pahasti.

Vierailija
5/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen jos ei huomaa menkkojen alkamista silloin, kun se tulee ihan läpi asti.

Vierailija
6/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisit halunnut, että sinulle olisi tehty? Itse olisin tuollaisessa tilanteessa arvostanut erittäin paljon sitä, että minulle olisi hienovaraisesti kerrottu asiasta. Ja niin olen myös itse tehnyt, kun olen nähnyt läpivuodon tai esimerkiksi vyötärölle rullautuneen hameen.

Vierailija
7/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sotkin papin autonpenkin. Tulin sen kyydissä rippikoulun viikonloppuleiriltä. Nolo olo vieläkin.

Vierailija
8/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisit halunnut, että sinulle olisi tehty? Itse olisin tuollaisessa tilanteessa arvostanut erittäin paljon sitä, että minulle olisi hienovaraisesti kerrottu asiasta. Ja niin olen myös itse tehnyt, kun olen nähnyt läpivuodon tai esimerkiksi vyötärölle rullautuneen hameen.

En ehkä olis pahastunu jos joku nainen olis tullu sanomaan hienovaraisesti.

Toisaalta olisin ollu nolona.

Varmaan oli just alkaneet ne menkat.

Se läikkähän vois olla tosi isokin.

Vierailija
9/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko naiset käyttää varalta kuukautissuojaa?

Vierailija
10/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko naiset käyttää varalta kuukautissuojaa?

Ei, Ihan terveydellisistä syistä ei ole suositeltavaa käyttää kuukautissuojaa päivittäin.

Vierailija
11/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kerran laivassa hytin patjalle, en ollut varautunut siksi yöksi 😔

Vierailija
12/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhdesti nähnyt tuollaisen tapauksen ja yhdesti ollut itse sellainen.

😉 reilu tunnustus 😄

Vierailija
13/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi ollut reilua sanoa.

Vierailija
14/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olisi ollut reilua sanoa.

Kyllä jos olisin sen kaveri, mutta sanotaan että jos se läikkä olis ollu tosi iso, olis tosiaan ollu hyvä sanoa.

Vierailija
15/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-vuotiaana kesällä ulkomailla EK kielikursseilla ja kämppikselläni oli valkoinen hame. Sillä tuli runsaasti verta läpi siellä koulussa, jossa meillä oli joka pöivä muutama tunti.

En kehdannut sanoa eikä kukaan muukaan. Vasta meidän majoittajamme sanoi hänelle.

Vierailija
16/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki ihmettelen tuota että miten jotkut ei huomaa, että nyt vuotaa? Mä ainaki huomaan menkkojen alkamisen siitä kosteuden tunteesta aina ennenku ehtii tulla läpi. Eikä mulla ole koskaan käynyt mitään menkkavahinkoja paitsi sänkyyn kotona tai jotain pieniä ohivuotoja, mutta ei ole todellakaan muille näkynyt. Ja vaikka mulla on runsaat menkat. Aika kumma homma. Ihmetyttää ne patjojen sotkijatki joilla saattaa olla koko patja täynnä vanhoja veriläikkiä. Hyi. Kannattaisko vähän paremmin huolehtia riittävistä suojista.

Vierailija
17/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa on saanut vuotaa jo kauan, että se päällishousuista tai hameesta läpi tulee. Vähän skarppia naiset.

Vierailija
18/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostaisin sitä josjoku, ihan tuntematonkin, kertoisi minulle ertä hei, nyt on tullut veret läpi. Osaisin hakeutua vessaan ja peittää jotenkin takapuoleni.

En ole nähny koskaan tällaista eikä ole itselle näin käynyt.

Vierailija
19/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten kuukautiset voikin olla erilaiset eri ihmisillä. Itse tunnen jo paria päivää ennen, että kohta vuoto alkaa ja sitten kun alkaa, ekana päivänä ei tule valtoimenaan verta. Varmaan omalla tavallaan hankalaa, jos on suht kivuttomat mutta runsaat ja äkkiä alkavat kuukautiset.

Toisaalta voi olla, että sillä naisella oli side vaan pahasti vuotanut läpi. Mulla tuli yläasteella jonkun kerran kolmen vartin mittaisen oppitunnin aikana paksusta siteestä huolimatta housujen takamukseen läikkä. Kuukautisten aikana muutenkin koko ajan tuntuu, että ihan just valuu verta reisiä pitkin. Silloin ei kyllä kaipaa ketään huomauttelemaan...

Vierailija
20/28 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaninliput alapeukuttaa. :D:D  Ilmeisesti aika yleistä tuo. Ajatteletteko, että antaa valua vaan, kyllä se siihen ajan mittaa kuivuu. :DDD 16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän