Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb-poseeraajat! Mitä oikein ajattelette?

Vierailija
02.06.2016 |

Kun lähetätte kuvan jostain kivikasasta tai auringonlaskusta?

Ymmärtäkää, että se tunnelma on hetkessä. Ei sitä voi siirtää jollain kuvalla ja ajatella, että nyt kaikki jakavat tämän mielentilan kanssani.

Nämä kehumispostaukset vielä ymmärrän. Täytyyhän sitä nyt näyttää, että on käynyt vähintäänkin Pariisissa tai Balilla.

Mutta miksi näitä edellä mainittuja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipas, olet väärässä.

Vierailija
2/4 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan... 

Tai kai niissä kivikasoissakin yritetään tuoda esiin, että olen tällainen syvällinen ja tunteva ihminen. Tämä kivikasa kosketti minua taaperoni hipaistessa kädenselkää. 

Vai? 

Kertokaa, jotka näitä postailette. Että miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähetätte kuvan jostain kivikasasta tai auringonlaskusta?

Ymmärtäkää, että se tunnelma on hetkessä. Ei sitä voi siirtää jollain kuvalla ja ajatella, että nyt kaikki jakavat tämän mielentilan kanssani.

Nämä kehumispostaukset vielä ymmärrän. Täytyyhän sitä nyt näyttää, että on käynyt vähintäänkin Pariisissa tai Balilla.

Mutta miksi näitä edellä mainittuja?

Just näin. Me asutaan vuosien päästä varmaan joka iikka jossakin pikku bokseissa  läppäreilllä tsättäillen ja yksi pilleri kattaa koko päivittäisen ravintoannoksen. Se otsikoissa hlluvan ihmis-barbien kaltaiset tekoälyrobotit häsäävät ja ihmiskunta jää jalkoihi kuollen sukupuuttoon.

Vierailija
4/4 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan... 

Tai kai niissä kivikasoissakin yritetään tuoda esiin, että olen tällainen syvällinen ja tunteva ihminen. Tämä kivikasa kosketti minua taaperoni hipaistessa kädenselkää. 

Vai? 

Kertokaa, jotka näitä postailette. Että miksi?

Oisko kyse siitä että nämä ihmiset on surkeita ottamaan valokuvia? Koska kyllähän hyvän kuvaajan otoksissa tunnelma useimmiten välittyy ja esim. niiden auringonlaskujen värit saa taitava kuvaaja ja muokkaaja ikuistettua samanlaisena kuin ne siinä hetkessä on olleet.

Kaikki ihmiset ei vaan osaa ottaa kauniita kuvia. Ei ole silmää sellaiselle. Olisihan sekin toki suotavaa, että olisi sen verran itsekritiikkiä, ettei niitä surkeita otoksiaan laita kaiken kansan nähtäville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan