Miksi Tuiskun suhteesta ei kirjoiteta Seiskassa kun Sanninkin?
Kierrellään Tuiskun kohdalla hirveästi ja puhutaan puolisosta, rakkaasta tms vaikka asuvat yhdessä ja myös rakas on julkisuuden henkilö. Luulin, että kuuluu johonkin yksityisoikeuden piiriin, ettei samaa sukupuoltaolevien suhteista saa kirjoittaa, mutta kirjoitetaanhan Sanninkin. Mikä ihme linjan veto tämä on?
Kommentit (41)
Mamman mediakriittisyys heräsi, kun juorulehdissä juoruillaan ihan vääristä henkilöistä.
Koska homojen kohdalla se on rasistista ja suvaitsematonta.
Eiköhän Antin suuntaus ole sanomattakin kaikille selvää.
Sama juttu kuin Sillanpää tai Bjurström...ei niistä paljon kirjoitettu lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Antin suuntaus ole sanomattakin kaikille selvää.
Mun kaverit sanoo kivenkovaan että se ei olisi homo. Itse en tiedä mikä on totuus.
Onko levy-yhtiö voinut hiljentää lehdet rahalla? Pikkutyttöfanien takia ei sovi imagoon.
Seks.suuntautuneisuus on ainoa pyhä asia jota eivät julkaise ennenkuin henkilö itse on sen tehnyt julkisuudessa. Näin ovat itse sanoneet. Vihjailevat toki kaiken aikaa, joten vähänkin saapasta fiksumpi ne jutut ymmärtää. Ja siis tasan tietävät jokaikisen pienimmästäkin pienimmän juorun kaikista menneistä ja tulevistakin julkkiksista, kaikkea vain ei voi julkaista
Jotenkin fiilis, että joitakin julkkiksia suojellaan. Esim Cheekistä ei koskaan kirjoiteta mitään negaa tai parisuhteista. Tai sitten piilodeittailee :D Luulisi naiset pyörivän ympärillä.
Ehkä Antista ja poikaystävästä ei ole vieläkään tarpeeksi paljastavia paparazzikuvia ja silminnäkijähavaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Antista ja poikaystävästä ei ole vieläkään tarpeeksi paljastavia paparazzikuvia ja silminnäkijähavaintoja.
Ai kun he asuvat yhdessä? Ja taloakin on kuvattu
Koska Antin puoliso ei ole julkisuudessa, eikä halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Seks.suuntautuneisuus on ainoa pyhä asia jota eivät julkaise ennenkuin henkilö itse on sen tehnyt julkisuudessa. Näin ovat itse sanoneet. Vihjailevat toki kaiken aikaa, joten vähänkin saapasta fiksumpi ne jutut ymmärtää. Ja siis tasan tietävät jokaikisen pienimmästäkin pienimmän juorun kaikista menneistä ja tulevistakin julkkiksista, kaikkea vain ei voi julkaista
mutta miksi sitten sannista saa kirjoittaa? onko sanni itse salaa noiden juttujen takana. kirjoitettu paparazzi muotoon kuten salarakkaiden martina, henna ym paljastukset. (tämä oli vitsi)
Vierailija kirjoitti:
onhan se, juontaja, näyttelijä, muusikko ja mitä vielä!
Mutta miksi MISSÄÄN ei ole vuodettu kuka se sitten on? Ei ole kyse siitä että olisi jotenkin laitonta. Vai onko niin jumalattoman pienet piirit ja joku sanaton sopimus?
Nehän on Kallen kaa kun kaks marjaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan se, juontaja, näyttelijä, muusikko ja mitä vielä!
No ei ole.
Onx Antsku hetzku? :O