Emmi Nuorgam Shocking News
Kommentit (16)
Eniten jÀrkytyin siitÀ ettÀ se ois löytÀny aviomiehen? Huhhuh sÀÀliksi kÀy sitÀ miestÀ.
Hoh hoijaa....... ja kiinnostaa ketÀ?
Aviomies vastannu vÀÀrin kysymykseen "oonko mÀ sun mielestÀ lihava"?
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen vĂ€hĂ€n erikoinen ja saamelaisuus ei kanna tarpeeksi pitkĂ€lle YlesssĂ€, joten miten olisi moniavioisuus đ„±
No miten olisi kröhöm, kehopositiivisuus? Ai niin, sillÀ yhdellÀ oli oma paku sille oman ns:kehon positiivisuudelle
Mies ei ollut tarpeeksi vÀhemmistöÀ
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa....... ja kiinnostaa ketÀ?
Persuja kiinnostaa. Ovat kiihottuneet EmmistÀ jo vuosia.
En ois kyllĂ€ ikinĂ€ uskonu, eihĂ€n tĂ€llainen ollut mitenkÀÀn odotettavissa sen "suhteen avaamisen" ja Emmin seksuaalisen suuntautumisen vaihtamisen jĂ€lkeen. đ
Nuorgameilla on ollut aina jÀrjetön tarve erottua massasta ja olla spesiaali, oli sitten kyse saamelaiseksi ryhtymisestÀ tai suhdemuodoista. Jotenkin huvitti ja vÀhÀn sÀÀlittikin se "meillÀ on tÀllainen erilainen perhemuoto kuin kenellÀkÀÀn muulla", kun kaikki kuitenkin tiesi, ettÀ eihÀn se tule toimimaan. Markku on luultavasti löytÀnyt uuden puolison ja haluaa lopettaa tuon erilainen perhemuoto -pelleilyn.
Ai onko EmmillÀ tyttöystÀvÀ?
Jossain ylen suhdehömppÀohjelmassa Emmi kuvaili jo vuosia sitten, ettÀ suhde on avattu kun se on tosiasiassa ollut jo auki tms. (Tulkitsin ettÀ miehensÀ olisi pettÀnyt?) Ja yhdessÀ ollaan on niin paljon yhteistÀ omaisuutta. Ei siis varsinaisesti yllÀtÀ tÀmÀ erouutinen. No, toivottavasti kaikki menee heillÀ ja lapsilla hyvin.
Jotenkin kummasti ei tule mieleen yhtÀkÀÀn esimerkkiÀ pitkÀkestoisesta, tasapainoisesta polyamoriasta/monisuhteisuudesta. Muutama tunti on, ja tulee vain fiilis ettÀ mitÀ hemmetin masokisteja nÀmÀ ovat, siis se osapuoli joka ei ole ollut aloitteellinen- sitten taas aloitteellinen osapuoli saa ehkÀ egoistista tyydytystÀ... no, kukin tavallaan. Mutta todella, nÀyttÀkÀÀ vaikka 10 vuotta kestÀnyt hyvÀ polyamorinen suhde.
Minusta se oli ihan tyypillinen Nuorgamien seksipÀivitys. Ei tarvinnut paljon lukee juttua, kun mentiin sinne seksielÀmÀn puolelle. Onko noilla asiaa jostain muustakin?
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen vĂ€hĂ€n erikoinen ja saamelaisuus ei kanna tarpeeksi pitkĂ€lle YlesssĂ€, joten miten olisi moniavioisuus đ„±
Nuorena minun ystÀvÀ oli saamelainen. Se nÀytti saamelaiselta ja harrasti sitÀ jotenkin, mutta ei se tehnyt siitÀ mitÀÀn numeroo.
Vierailija kirjoitti:
Aviomies vastannu vÀÀrin kysymykseen "oonko mÀ sun mielestÀ lihava"?
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena minun ystÀvÀ oli saamelainen. Se nÀytti saamelaiselta ja harrasti sitÀ jotenkin, mutta ei se tehnyt siitÀ mitÀÀn numeroo.
Harrasti saamelaisuutta? Jos hÀn on nuorena ollut saamelainen, on hÀn sitÀ vanhanakin.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko EmmillÀ tyttöystÀvÀ?
Ollut useampiakin tÀssÀ parin vuoden sisÀllÀ. On siis nykyÀÀn identifioitunut 100 % lesboksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies vertaili useampia ystÀvÀrakas-pimppejÀ ja pÀÀtyi mieluisimpaan?