Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tuiskun suhteesta ei kirjoiteta Seiskassa kun Sanninkin?

Vierailija
02.06.2016 |

Kierrellään Tuiskun kohdalla hirveästi ja puhutaan puolisosta, rakkaasta tms vaikka asuvat yhdessä ja myös rakas on julkisuuden henkilö. Luulin, että kuuluu johonkin yksityisoikeuden piiriin, ettei samaa sukupuoltaolevien suhteista saa kirjoittaa, mutta kirjoitetaanhan Sanninkin. Mikä ihme linjan veto tämä on?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi MISSÄÄN ei ole vuodettu kuka se sitten on? Ei ole kyse siitä että olisi jotenkin laitonta. Vai onko niin jumalattoman pienet piirit ja joku sanaton sopimus?

Miksi sen henkilöllisyys pitäisi vuotaa julki? Varsinkaan kun hän ei itse sitä halua. Pitäisikö meidän repiä julkiseen riepotteluun kaikki kaapissakin olevat homot, ihan vaan koska se ei ole laitonta. Antin puoliso ei halua olla julkisuuden henkilö, joten kai sitä voi kunnioittaa? Niin tehdään ihan heteroparienkin kohdalla. 

Vierailija
22/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Antin puoliso ei ole julkisuudessa, eikä halua olla. 

onhan se, juontaja, näyttelijä, muusikko ja mitä vielä!

No ei ole. 

No ihan varmasti on. Kalle on smakissa ollut artistina, tehnyt soololevyn, juontanut summeria ja näytellyt kotikadussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen että onkohan Cheek homo? Eikä siinä mitään jos on, minulle aivan sama, mutta hänellähän ei tosiaan ole ollut julkisuudessa kai koskaan ketään naisystävää tahi treffikumppania.

Vierailija
24/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen että onkohan Cheek homo? Eikä siinä mitään jos on, minulle aivan sama, mutta hänellähän ei tosiaan ole ollut julkisuudessa kai koskaan ketään naisystävää tahi treffikumppania.

No eikö ole aika selvää?

Vierailija
25/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi MISSÄÄN ei ole vuodettu kuka se sitten on? Ei ole kyse siitä että olisi jotenkin laitonta. Vai onko niin jumalattoman pienet piirit ja joku sanaton sopimus?

Miksi sen henkilöllisyys pitäisi vuotaa julki? Varsinkaan kun hän ei itse sitä halua. Pitäisikö meidän repiä julkiseen riepotteluun kaikki kaapissakin olevat homot, ihan vaan koska se ei ole laitonta. Antin puoliso ei halua olla julkisuuden henkilö, joten kai sitä voi kunnioittaa? Niin tehdään ihan heteroparienkin kohdalla. 

Heteroparien kohdalla sukupuolen mainitsemista ei vältellä ja etunimi kuitenkin saatetaan mainita. Samaa sukupuolta olevasta kumppanista ei saa intimiteetisuojalain mukaan kirjoittaa ellei henkilö itse anna lupaa tai esim.esiinny julkisuudessa kumppaninsa kanssa. Onko tämä Sanni siis itse yrittänyt salata suhteensa vai onko tuonut asian julkisuuteen?

Vierailija
26/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole aika selvää?

Ei tyttöystävän puuttuminen automaattisesti homoa tee. Toki herättää ristiriitaisia tuntemuksia, kun sanoituksissaan puhuu naisista muttei sellaista näytä olevan.

Vierailija
27/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Cheyenne sittenkin mies? Tais olla Cheekin kanssa jotain sutinaa...

Vierailija
28/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. 

No ihan varmasti on. Kalle on smakissa ollut artistina, tehnyt soololevyn, juontanut summeria ja näytellyt kotikadussa.

no kalle toki on kaikkea tuota, mutta Antin avopuoliso ei ole.

Kalle on ollut kimpassa saman tytön kanssa jo vuosia, Antin kans vaan parhaat ystävät.

Vierailija
29/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole aika selvää?

Ei tyttöystävän puuttuminen automaattisesti homoa tee. Toki herättää ristiriitaisia tuntemuksia, kun sanoituksissaan puhuu naisista muttei sellaista näytä olevan.

se nainen, jonka cheek haluaa ei puolestaan halua julkisuutta. Kaikki kun nyt ei vaan ole julkisuuden perässä.

Vierailija
30/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka on sannin puoliso?

Vierailija
31/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon saanu Cheekistä sen kuvan, et se nai suunnilleen kaikkee mikä liikkuu. Uus nainen joka päivä.

Vierailija
32/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. 

Kalle on ollut kimpassa saman tytön kanssa jo vuosia, Antin kans vaan parhaat ystävät.

Älä yritä johtaa harhaan.

Nimi tiskiin tai ei tapahtunut.

Vierailija
33/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näissä tapauksissa ole haluttu kunnioittaa yleensä yksityisyyttä, se on maan tapa. Sanni on käsittääkseni virallisesti tullut ulos kaapista, näin minä olen käsittänyt.

-Arnold

Vierailija
34/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon saanu Cheekistä sen kuvan, et se nai suunnilleen kaikkee mikä liikkuu. Uus nainen joka päivä.

Tottakai se panee, kun on vientiä niin silloin pannaan. Ihan normaalia.

Vierailija
35/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. 

Älä yritä johtaa harhaan.

Nimi tiskiin tai ei tapahtunut.

Jos seiskan toimittajakaan ei tuo nimeä julkisuuteen, pariskunnan pyynnöstä, niin miksi mä tekisin sen? Se, ettet sä usko muuten ei ole riittävä syy.

Vierailija
36/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannista ja Eveliinasta on Seiskassa useita yhteiskuvia ja parin sivun juttu lemmenlomasta Rodoksella. Olivat kekkuloineet yläosattomissa ja nuolleet toisiaan hotellin partsilla koko kadun ihmisten nähden. Olen aivan varma että Sanni nimenomaan ilmoitti Seiskan toimittajalle heidän matkastaan: ei olisi äijä muuten "sattumalta" sattunut samalle lennolle ja samaan aikaan Rodokselle juttua tekemään. Sannin mielestä on niiiiiiin hienoa olla lepakko ja saa tällä lisää mediajulkisuutta.

Vierailija
37/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannista ja Eveliinasta on Seiskassa useita yhteiskuvia ja parin sivun juttu lemmenlomasta Rodoksella. Olivat kekkuloineet yläosattomissa ja nuolleet toisiaan hotellin partsilla koko kadun ihmisten nähden. Olen aivan varma että Sanni nimenomaan ilmoitti Seiskan toimittajalle heidän matkastaan: ei olisi äijä muuten "sattumalta" sattunut samalle lennolle ja samaan aikaan Rodokselle juttua tekemään. Sannin mielestä on niiiiiiin hienoa olla lepakko ja saa tällä lisää mediajulkisuutta.

Juuri näin. Ja Sannin anoreksiakin näyttää olevan totta. Voi ihan hyvin käydän uimassa ja liikkua kadulla ilman paitaa, koska rintoja ei ole lainkaan. Kroppa kuin 12-vuotiaalla pojalla. Eveliina näyttää olevan se naisellinen osapuoli.

https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Laulajapari-Sanni-ja-Eveliina-Rodok…

Vierailija
38/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin fiilis, että joitakin julkkiksia suojellaan. Esim Cheekistä ei koskaan kirjoiteta mitään negaa tai parisuhteista. Tai sitten piilodeittailee :D Luulisi naiset pyörivän ympärillä.

En kyllä ymmärrä kuka sen keekin ympärillä jaksaisi edes pörrätä. Kundi ei ole mitenkään tavallista jannua paremman näköinen - ihme kuutiopää.

Vierailija
39/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja Sannin anoreksiakin näyttää olevan totta. Voi ihan hyvin käydän uimassa ja liikkua kadulla ilman paitaa, koska rintoja ei ole lainkaan. Kroppa kuin 12-vuotiaalla pojalla. Eveliina näyttää olevan se naisellinen osapuoli.

https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Laulajapari-Sanni-ja-Eveliina-Rodok…

Katsoin tuon Seiskan lehtijutun. Yhdessä kuvassa Sannilla valkoinen läpinäkyvä t-paita päällä: ei todellakaan näy minkäänlaisia rintoihin viittaavia ulokkeita, ainoastaan nännit suoraan laudassa kiinni. Surullista miten nuori nainen on noin vakavasti sairas syömishäiriössään. 

Vierailija
40/41 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska PERÄREIÄT PAUKKUVAT KESÄYÖSSÄ!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan