Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EN JAKSA YKSINÄISYYTTÄ:(

Vierailija
02.06.2016 |

Taas on jo niin paha olo jo tässä vaiheessa päivää. Tänäänkään en saa mitään tehtyä tai opiskeltua. Olen yksin koko päivän, käyn yksin elokuvissa ja illalla hukutan yksinäisyyteni tietokonepeliin ja ahmimiseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kävelemään. Jo 20 minuutin kävely saa endorfiinit liikkeelle ja sinulle tulee parempi olo. :)

Vierailija
2/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kävelemään. Jo 20 minuutin kävely saa endorfiinit liikkeelle ja sinulle tulee parempi olo. :)

Voi kuule ei mikään kävlylenkki hirveästi lohduta kun olet ollut monta vuotta ihan yksin. 

Voimia Ap:lle, itsekin olen yksin. Ei ole ollut yhtäkään kaveria vuosiin, pikkuhiljaa alkaa masentaa aika kovasti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku harrastus, missä tapaat ihmisiä. Tai mene mukaan vapaaehtoistyöhön. Ei sua kotoa tule kukaan hakemaan. Pitää olla itse aktiivinen.

Vierailija
4/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsitaanystavaa.com! FBn kaveripalstat! Spr:n yatävätoiminta! Täällä palstalla näkee joka päivä yksinäisiä valittajia. Ikävää, ja tiedän myös kokemuksesta että yksinäisyys on musertavaa, mutta ei se mikään elinkautistuomio ole. Siis oikeesti, omaa aktiivisuutta nyt kehiin...

Vierailija
5/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda maisemaa ja hanki ihmisiä ympärillesi. Itsekin olin aika yksinäinen, mutta sitten muutin 400km päähän töiden perässä. Nykyisinkin minulla on aika vähän ystäviä, mutta ei se haittaa. Muutama riittää ihan hyvin ja onhan minulla ihana mieskin.

Facen ystäväryhmät on hyviä. Sieltä etsit lähistön kaveriehdokkaat ja menet reippaasti mukaan.

Vierailija
6/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäs

Vierailija
7/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule ei mikään kävlylenkki hirveästi lohduta kun olet ollut monta vuotta ihan yksin. 

Voimia Ap:lle, itsekin olen yksin. Ei ole ollut yhtäkään kaveria vuosiin, pikkuhiljaa alkaa masentaa aika kovasti :(

Liikunnasta on enemmän hyötyä kuin sisällä olemisesta ja palstailusta. Kunto kasvaa, vointi paranee enemmän kuin mielialalääkkeitä syömällä - ja mässäyskin jää usein sivuun. 

Vierailija
8/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heikot sortuu elon tiellä. Basically. Ei voi mitään. Se on joko kestettävä tai ei.

Vierailija
9/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaanko ystäviksi? mulla on paljon ystäviä mutta kärsin myös yksinäisyydestä. Asun etelä-savossa. aina olen valmis tutustumaan uusiin ihmisiin!

Vierailija
10/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa koira.