Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei-blondit (luonnostaan) naiset! Oletteko huomanneet saman ilmiön (miesten harjoittama ahdistelu)

Vierailija
02.06.2016 |

Olen itse luonnostaan tummahiuksinen ja -silmäinen suomalaisnainen. Jotkut blondit kaverini puhuvat siitä, kuinka ulkomaalaisen näköiset miehet iskevät silmänsä heihin ja etelänlomilla perään huudellaan aina. Minulla ei ole siitä kokemusta, MUTTA suomalaisen näköiset miehet tekevät samaa! Jo 11-vuotiaana sain kestää keski-ikäisten ukkojen vislailua ja pepulle läimäytyksiä, kun kävelin julkisilla paikoilla keskellä kirkasta päivää. Nykyään baarissa isku-yritykset tulevat lähinnä valkoihoisilta suomipojilta, tummat miehet juttelevat vaaleille kavereilleni.

Ajatuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua vitun mode? Miesviharunkkausketjut ei siis poistu pyynnöistä huolimatta,

naisilta ei sovi kysyä miksi eivät voi itse maksaa kahvikuppiaan treffeillä?

Vittu mikä palsta ja vittu mitkä modet.

Julkisen sanan neuvostoonko palstan miesviha pitää viedä?

Vierailija
22/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaaleat hiukset ja vihreät silmät ja kävelen lähes joka ilta Helsingin rautatieaseman läpi eikä kukaan niistä turvapaikanhakijoista tunnu edes katsovan mua päin :( Olenko jo kulahtanut? 26v vasta olen. Ei sillä että haluaisin heidän ottavan kontaktia, mutta aina lukee tällaisia juttuja että he pörräävät nuorten naisten kimpussa.

Varmaan sattumaa.kyllä sun aika vielä koittaa tai sitten ehkä näytät jotenkin liian itsevarmalta tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, turistirysien gigolot tunnetusti ovat melkoisessa siivelläeläjien maineessa ja etsivät huiputettavikseen naiiveja naisia. Blondit sitten taas ovat tunnetusti tyhmän ja sinisilmäisen (usein kirjaimellisestikin) maineessa, että laskekaa siitä yks yhteen.

Vierailija
24/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua vitun mode? Miesviharunkkausketjut ei siis poistu pyynnöistä huolimatta,

naisilta ei sovi kysyä miksi eivät voi itse maksaa kahvikuppiaan treffeillä?

Vittu mikä palsta ja vittu mitkä modet.

Julkisen sanan neuvostoonko palstan miesviha pitää viedä?

Ei ole miesvihaa, kun puhuu faktoista. Älä ole lääppijämies, niin et ole vihan kohde!

Vierailija
25/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kantasuomalainen mies ja tummatukkainen ja ruskettunut ja usein luullaan ulkomaalaiseksi enkä saa oikein keltään huomiota? Paitsi osa miehistä suhtautuu kuten mamuun joka on tullu heidän apajilleen. Mokomat repukat.

Vierailija
26/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea ja kaunis nainen. Koskaan en ole kokenut ahdistelua tai huutelua. Katseita saan kyllä.

Vierailija
27/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tietyillä hieromalaitoksilla on vaikutusta asiaan. Jotkut miehet luulee, että sitten kaikki thai-naiset tarjaovat palveluksia, kun kerran jotkut.

Vähän sama kuin ajatellaan, että venäläiset ovat kaikki h**ria, koska jotkut ovat.

Vierailija
28/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko yhteenvetona, että kaikki mikä liikkuu on mieleistä joillekin.

Vierailija
29/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaaleat hiukset ja vihreät silmät ja kävelen lähes joka ilta Helsingin rautatieaseman läpi eikä kukaan niistä turvapaikanhakijoista tunnu edes katsovan mua päin :( Olenko jo kulahtanut? 26v vasta olen. Ei sillä että haluaisin heidän ottavan kontaktia, mutta aina lukee tällaisia juttuja että he pörräävät nuorten naisten kimpussa.

Oletko kovin hoikka myös? Tummat tykkää vähä runsaammista muodoista.