Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei-blondit (luonnostaan) naiset! Oletteko huomanneet saman ilmiön (miesten harjoittama ahdistelu)

Vierailija
02.06.2016 |

Olen itse luonnostaan tummahiuksinen ja -silmäinen suomalaisnainen. Jotkut blondit kaverini puhuvat siitä, kuinka ulkomaalaisen näköiset miehet iskevät silmänsä heihin ja etelänlomilla perään huudellaan aina. Minulla ei ole siitä kokemusta, MUTTA suomalaisen näköiset miehet tekevät samaa! Jo 11-vuotiaana sain kestää keski-ikäisten ukkojen vislailua ja pepulle läimäytyksiä, kun kävelin julkisilla paikoilla keskellä kirkasta päivää. Nykyään baarissa isku-yritykset tulevat lähinnä valkoihoisilta suomipojilta, tummat miehet juttelevat vaaleille kavereilleni.

Ajatuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali<3

Vierailija
2/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin entä sitten?

Vierailija
4/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
5/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ajatuksia tämän pitäisi herättää? Yksittäisen ihmisen kokema kokemus ei paljon tunteita herätä.

Vierailija
6/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleanruskeat hiukset ja tunnun jostain syystä kovasti olevan ulkomaalaisten makuun.

Vierailija
7/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin samanlaisia kokemuksia. En ole ikinä tuttujeni kanssa asiaa miettinyt, en tiedä miten heillä, mutta voin samaistua sinuun. Ilmeisesti eksoottisuus sitten viehättää...

Vierailija
8/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhali<3

No olipa törkeän vähättelevä kommentti, kun kuitenkin myös lasten ahdistelusta oli puhe. Huh..

Vierailija
9/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tuo (suomalais)miehiltä saamasi huomio jo pienestä pitäen sekä erityisesti verrattuna seurassasi olevien naisten saamaan huomioon johtuu jostain muusta ulkonäkösi piirteestä kuin hiusten ja silmien väristä. Eli olet luultavasti kaunis ja hyväkroppainen. Suomalaismiehet eivät ole oman kokemukseni mukaan kovin ronkeleita naisen hiusten / silmien värin suhteen. Mieltymyksiä voi tietysti joillain olla, mutta harva on kovin ehdoton, ja luulen, että jakauma vaaleisiin ja tummiin naisiin mieltyneistä miehistä on melko tasapuolinen. Suurin osa tuntemistani miehistä on seurustellut monen värisiä hiuksia omaavien naisten kanssa, ei tule mieleen ketään jolla olisi ollut pelkkiä bruneja / blondeja.

Vierailija
10/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa. Olen luonnostaan tumma (melkein mustat hiukset) ja värjäsin ne 2v sitten tosi vaaleiksi. Se tunne kun yhtäkkiä kadulla kuuluu "heloo sexyyyy, what's your number" eikä enää känniörinöitä ja hintatiedusteluja keski-ikäisiltä suomalaismiehiltä. Asun siis helsingissä.

Vierailija
11/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.

Olen luonnonblondi ja luomu kuppikoko ollut jo aika nuorena 75D-E ja nyt aikuisena 75F, ja olen joutunut kärsiä tuntemattomien ahdistelusta, kopelointiyrityksistä, huuteluista jne. sama missä olen liikkunut ja naiset ovat inhonneet minua usein ensinäkemältä vaikka eivät ole minua koskaan tunteneet. Sitten kun ovat tutustuneet niin ovat sanoneet että sähän oot niin ihana ja herttainen....

Tuntemattomien ja joiden tuttujen miesten ällöt kommentit ovat olleet sitä luokkaa että heidän tekisi mieli tunkea ***** rintojen väliin!

En ole edes pukeutunut mitenkään erityisen paljastavasti enkä ole viihtynyt uimarannoilla sen jälkeen kun olen täyttänyt 13.

Minulla on ystävällisen näköiset kasvot ja siniset silmät (Kate Uptonin tyyliset kasvot ja kroppa) joten siksi nuo varmaan kuvittelee että olisin erityisen helppo ja halukas! En saa naamaani väkisin väännettyä mihinkään luotaantyöntävään bitch-ilmeeseen, olen yrittänyt harjoitella.

Arvatkaa tekisikö mieli värjätä letti tummaksi, ja pienentää rinnat noin B-kuppiin, myös selkäsäryn vuoksi.

Vierailija
12/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Olen ristiverinen, vuodenajasta riippuen tummanvaaleat tai vaaleanruskeat hiukset, vihreät silmät. Ihan kaikennäköistä tallaajaa on tullut yrittämään. :D Sama sekä tummilla että vaaleilla kavereillani. Sen olen kyllä meidän kaveripiirissä huomannut että ulkomaalaistaustaiset piirittää vähän rehevämpiä, kantasuomalaiset hoikempia. En silti tiedä onko kovin yleinen ilmiö kyseessä.

Vierailija
13/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin tuttujen

Vierailija
14/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, kävin kesällä 2014 brunettina ulkomailla, huomiota toki sain mutta määrät seuraavaan 2015 kesään jonka vetelin blondina....huhuhu :DD

Vierailija
15/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla kuin vaalea heleä iho, hiusten väristä riippumatta, niin ulkomaiset miehet käy kuumana!

Vierailija
16/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pelkkä hiusten väri ei ratkaise, myös kulmakarvojen ja ripsien pitää olla tummemmat, jotta erottuu "suomalaisesta harmaasta massasta".

Esim. itse sain yhtä lailla huomiota paikallisilta, kun lomailin Turkissa, vaikka hiukseni olivat silloin mustat. Kuljin kuitenkin ilman meikkiä ja näytin omasta mielestäni kaljulta rotalta vaaleissa kulmakarvoissani, mutta kai siinä on jotain eksoottista :D Ja suomipojat eivät ole koskaan olleet erityisemmin kiinnostuneet minusta.

Vierailija
17/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoastaan huomattava asia, että joka ainoa vuosi kesällä miesten lähentelevä käytös lisääntyy selvästi ja muuttuu aggressiivisemmaksi kuin mihinkään muuhun aikaan vuodesta. Kesäaikaan se on joskus niin aggressivista, että osa ei meinaa uskoa "ei" tai "en ole kiinnostunut" sanaa millään ja sitten jos heidät saa viimein karisteltua, niin tulee huorittelua perään. Eräs tuttavamies toimii vartijana/portsarina ja hän on usein joutunut heittämään ulos niitä miehiä, jotka ovat naisten kimpussa, eivätkä usko naisen kielteistä vastausta. Onko miehillä oikeasti joku luulo, että kesällä kaikki naiset ovat heidän ja kaikki naiset ovat vapaata riistaa?

Vierailija
18/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rasisti tulee varmaan kohta riehumaan, etten ole Aito Suomalainen, mutta vastaan silti. Olen siis puoliksi thai ja hiukseni ja silmäni ovat tumman ruskeat... Ilman meikkiä näytän aika thailta, meikkaan kuitenkin normisti silleen länsimaalaisittain.

Jo pienestä saakka minulta on kyselty seksipalvelujen hintoja yms. puristeltu ihan kaupassa kävellessäni ja tekijöinä ovat olleet keski-ikäiset suomalaismiehet, joskus harvoin ehkä 25-30v miehetkin. Ulkomaisilta miehiltä en ole saanut huomiota edes baarivaatteissa, keski-ikäiset suomiäijät lähentelevät vaikka olisin pukeutunut collareihin ja huppariin.

Vierailija
19/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleat hiukset ja vihreät silmät ja kävelen lähes joka ilta Helsingin rautatieaseman läpi eikä kukaan niistä turvapaikanhakijoista tunnu edes katsovan mua päin :( Olenko jo kulahtanut? 26v vasta olen. Ei sillä että haluaisin heidän ottavan kontaktia, mutta aina lukee tällaisia juttuja että he pörräävät nuorten naisten kimpussa.

Vierailija
20/29 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihaonanointiketju tällä kertaa.