Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen aamutv:ssä Löymättömän Linjan toiminnanjohtaja kritisoi Miss Helsingin syyllitämistä.

Vierailija
02.06.2016 |

Aika hyvä keskustelu asiasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä missiä kukaan syyllistä. Tosiasia vain on, että ei kykene töihinsä ja että kun jatkaa suhdetta suhdetta prätkähiirikerholaiseen, ottaa sillä kantaa rikollisjärjestön kannattajana. Ei sellainen ole sovelias missiksi. Tässä sekoaa nyt puurot ja vellit. Kukaan ei kannata pahoinpitelyä eikä väitä Jessicaa pahoinpitelyn syypääksi.

http://areena.yle.fi/1-3063762

Katsokaa, kun tulee näkyviin

Vierailija
2/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellähän on kuitenkin päätyönsä. Ja nuo valinnat ettei nosta syytettä eikä todista oikeudessa jne on omia ja ajan kanssa tehtyjä. Niistä hän nyt sitten sai kantaa vastuun. Väärin että se missiorganisaatio joutuu maksumieheksi missin valinnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia vain on, että ei kykene töihinsä ja että kun jatkaa suhdetta suhdetta prätkähiirikerholaiseen, ottaa sillä kantaa rikollisjärjestön kannattajana.

Tosiasia on, että olen kokoomuksen kannattaja, koska puolisoni on. Itse tosin toimin keskustan poliitikkona, mutta tosiasia on, että en kykene töihini.

Vierailija
4/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lyömättömän Linjan johtaja totesi ettei potkuja anneta tuollaisesta syystä. Ymmärrän toisaalta Martinan pointin että Missin työ on erilainen tuo kuin normaalit työt. Siltikin mediassa esiintynyttä herjaa naisten taholta kritisoitiin vahvasti ja todettiin, että Jessica on uhri, jota pitäisi nyt tukea ja auttaa.

Vierailija
5/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia vain on, että ei kykene töihinsä ja että kun jatkaa suhdetta suhdetta prätkähiirikerholaiseen, ottaa sillä kantaa rikollisjärjestön kannattajana.

Tosiasia on, että olen kokoomuksen kannattaja, koska puolisoni on. Itse tosin toimin keskustan poliitikkona, mutta tosiasia on, että en kykene töihini.

Huono rinnastus. Vai onko kokoomus rikollisjärjestö?

Vierailija
6/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä tuon missin hommiin todellisuudessa kuuluu? Mainostaa martzua? Martzu yritti taas esittää niiiiiin vakavastiotettavaa missiorganisaation pääjehua, ei vaan oikein onnistunut kun edelleen pälyilee koko ajan epävarmana ympärilleen, hih

Vierailija
7/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö pätee vain rikollisjärjestöihin, että jos on johonkin yhteisöön kuuluvan henkilön puoliso, niin sitten itsekin kannattaa kyseistä yhteisöä?

Vierailija
8/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä on vaikutusta, jos puoliso kuuluu rikollisjengiin ja on lisäksi osoittautunut väkivaltaiseksi. Missi on monen nuoren tytön esikuva ja vaikuttaa näiden asenteisiin. En oikein edes tiedä, mistä johtui, mutta minä kallistuin Martinan kannalle. Kaikkia asiaan vaikuttavia seikkoja ei ole edes päästetty julkisuuteen asianomaisen suojelemiseksi. On aivan eri asia, millainen tämä missi muuten on. Kyse on periaatteesta.

Vierailija
9/9 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Ja vielä pahimmasta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi