Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet naureskeli mulle autosta, tuli paha mieli!

Vierailija
02.06.2016 |

Ajoin fillarilla töihin. Siinä on sellainen noin 200 m pitkä kapea ramppi tieltä sisäänkäynnille. Ramppi on kapea ja yksisuuntainen ja aika jyrkkä. No ajelin sitä ramppia ylöspäin hiljakseen pyörällä. Sisäänkäynnin kohdalla kun tulin pois rampilta kuulin jotain ääntä ja katsoin taakseni. Siinä oli iso Mersu jossa oli kaksi miestä. He nauroivat autossa ja osoittelivat minua solmilla. Sitten tajusin, että he olivat ajaneet minun perässä koko rampin matkan ja töötänneet, mutten ollut kuullut kun mulla oli kuulokkeet ja musiikki täysillä.

Siinä rampin vierellä menee sellainen jalkakäytävä joka on tarkoitettu myös pyöräilijöille kun se ramppi on niin kapea, mutten muistanut sitä.

Minulle tuli tosi paha mieli, koska tuntui, että he nauroivat osittain siksi että olen ylipainoinen ja ajan jopolla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla ilkeä, ap voi olla vaikka kuinka kiva pirkko.

Paljon sulla on ikää.

Vierailija
22/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naureskelivat sitä, että takapyörä laahaa maata ja satula on päin persettä. Tai sitten sulla on läpinäkyvät housut.

Ei ollut läpinäkyvät housut vaan pinkit caprit ja retkisandaalit. Ja jopokin on pinkki.

Oikeesti, mikä muu siinä tilanteessa voi olla muka hauskaa kuin se että läski ämmä puskee fillarilla mäkeä ylös? On niin paha mieli nyt enkä voi puhua täällä töissä kelleen!

Ap

Lihava pinkillä jopolla pinkeissä capreissa ja retkisandaaleissa. En vaan pysty olemaan enää nauramatta. :D Ei voi mitään, aina ei vaan pysty käyttäymään asiallisesti.

Ja lauleskeli samalla oon muotitietoinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kuulovamma tai varmasti tulossa. Olet vaaraksi itsellesi ja muille liikenteessä.

Vierailija
24/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit on vaan hassun näköisiä pyörän päällä varsinkin takaapäin katsottuna. Laihduta.

Vierailija
25/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olla ilkeä, ap voi olla vaikka kuinka kiva pirkko.

Paljon sulla on ikää.

Olen 42, miten niin? Ja oikeesti olen hyvinkin mukava pirkko jos mulle vaan ollaan mukavia. Ja nämä mersuherrat ei olleet.

Ap

Vierailija
26/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin kiusaajat taas liikkeellä. "Läski läski läski". Ette sitten mitään omaperäisempä keksineet.

Minä lähdenkin munkkikahveille nän nän nää! Näin paljon mä teidän puheista välitän!

Ap

Vierailija
27/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Vinkki: musiikin kuunteleminen niin ettei kuule liikennettä, on vaarallista. 

Hei kamoon, fillaristilla on aina etuajo-oikeus ja jos rytisee niin saa suuret korvaukset!

Ei ainakaan Porissa itsenäisyydenkadun ja yrjönkadun risteyksessä on pyöräilijöllä väistämisvelvollisuus.

Ja koko Paanakedonkatu on nykyisin fillaristeille kolmioitu. Ei saa enää suhata suoraan autojen sekaan, vaikka on pyörätie ajotien yli.

Vierailija
28/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai naureskeli manneveljekset sulle.

Eivät olleet romaneja. Toinen taisi olla vielä töissä samassa rakennuksessa mutta eri osastolla. Oli kyllä todella törkeetä käytöstä häneltä ja kiusaamista. Voisinko ottaa selville selville millä osastolla hän on töissä ja tehdä valituksen kiusaamisesta esimiehelleni?

Ap

Joo, oli typerää käytöstä, mutta ei tapahtunut työmaalla, joten siitä ei todellakaan voi tehdä pomolle valitusta. Ihan niin kuin on turha sanoa, että on koulukiusaamista, jos tapahtuu saman koulun oppilaiden kesken joskus iltasella kadulla.

Vierailija
29/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Vinkki: musiikin kuunteleminen niin ettei kuule liikennettä, on vaarallista. 

Hei kamoon, fillaristilla on aina etuajo-oikeus ja jos rytisee niin saa suuret korvaukset!

Sielläpä sitten tuonpuoleisessa niitä korvauksia perii, jos henki menee. Ja pahimmassa tapauksessa Pietari siellä viimeisellä portilla lukee tieliikennelakia, että moottoriajoneuvo ajoi etuajo-oikeutettua tietä.

Aloittajan ongelma on huono itsetunto. Siihen auttaa se, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin sattuu olemaan.

Vierailija
30/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästikin kiusaajat taas liikkeellä. "Läski läski läski". Ette sitten mitään omaperäisempä keksineet.

Minä lähdenkin munkkikahveille nän nän nää! Näin paljon mä teidän puheista välitän!

Ap

Näköjään välität kun piti oikeen tännekin avautua, etkä töissä kehdannut kenellekään puhua sanaakaan. Luulisi sinun isona ihmisenä jo tuossa iässä tottuneen siihen että joskus joku nauraa ja sanoo ei niin kivasti

Vierailija
31/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka läski nyt sitten olet ap?

Vierailija
32/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka läski nyt sitten olet ap?

162 cm ja 94 kg. Olen päärynävartalo. Ap

Vierailija
33/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis painostasi, mutta teitä oli kolme tolloa siellä. Eka sinä, kun et käyttänyt fillarikaistaa ja ajoit kuulokkeet päässä! Ne kaksi ukkoa tolloja myöskin!

Vain Suomessa tapahtuu tuollaista eli vieraat ihmiset kommentoivat ja osoittelevat sormella toisia. Yksi syy siihen, miksen siellä viihdy. Vanhassa sivistysmaassa tuollainen on aivan tuntematonta toimintaa!

Vierailija
34/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jatkuva mielensäpahoittaminen joku uusi masennus?

Näitä tulee nyt kuin sieniä sateella.

Vierailija
35/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää liikenteessä ne korvat auki!

Kuulo on yksi tärkeä aisti liikenteessä.

Vierailija
36/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten tuollaiseen voisi tai pitäisi mitenkään muuten suhtautua?

Siitä huolimatta että tein virheen kun en muistanut mennä pyöräkaistalle, niin ei tarvitse osoitella sormella ja naureskella. Ja koin sen hyvin voimakkaasti että pilkkasivat ulkonäköäni. Ap

Vierailija
37/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oli ääliöitä katuojasta. No, omaan nilkkaan heillä vielä käy, kun eivät osaa käyttäytyä kohteliaasti 😞

Tsemppiä Ap,

reippaasti jatkat fillarointia 😃😃

Vierailija
38/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten tuollaiseen voisi tai pitäisi mitenkään muuten suhtautua?

Siitä huolimatta että tein virheen kun en muistanut mennä pyöräkaistalle, niin ei tarvitse osoitella sormella ja naureskella. Ja koin sen hyvin voimakkaasti että pilkkasivat ulkonäköäni. Ap

Pistä tissikuva jakoon,katsotaan onko pilkattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi