Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet naureskeli mulle autosta, tuli paha mieli!

Vierailija
02.06.2016 |

Ajoin fillarilla töihin. Siinä on sellainen noin 200 m pitkä kapea ramppi tieltä sisäänkäynnille. Ramppi on kapea ja yksisuuntainen ja aika jyrkkä. No ajelin sitä ramppia ylöspäin hiljakseen pyörällä. Sisäänkäynnin kohdalla kun tulin pois rampilta kuulin jotain ääntä ja katsoin taakseni. Siinä oli iso Mersu jossa oli kaksi miestä. He nauroivat autossa ja osoittelivat minua solmilla. Sitten tajusin, että he olivat ajaneet minun perässä koko rampin matkan ja töötänneet, mutten ollut kuullut kun mulla oli kuulokkeet ja musiikki täysillä.

Siinä rampin vierellä menee sellainen jalkakäytävä joka on tarkoitettu myös pyöräilijöille kun se ramppi on niin kapea, mutten muistanut sitä.

Minulle tuli tosi paha mieli, koska tuntui, että he nauroivat osittain siksi että olen ylipainoinen ja ajan jopolla.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin fillarilla töihin. Siinä on sellainen noin 200 m pitkä kapea ramppi tieltä sisäänkäynnille. Ramppi on kapea ja yksisuuntainen ja aika jyrkkä. No ajelin sitä ramppia ylöspäin hiljakseen pyörällä. Sisäänkäynnin kohdalla kun tulin pois rampilta kuulin jotain ääntä ja katsoin taakseni. Siinä oli iso Mersu jossa oli kaksi miestä. He nauroivat autossa ja osoittelivat minua solmilla. Sitten tajusin, että he olivat ajaneet minun perässä koko rampin matkan ja töötänneet, mutten ollut kuullut kun mulla oli kuulokkeet ja musiikki täysillä.

Siinä rampin vierellä menee sellainen jalkakäytävä joka on tarkoitettu myös pyöräilijöille kun se ramppi on niin kapea, mutten muistanut sitä.

Minulle tuli tosi paha mieli, koska tuntui, että he nauroivat osittain siksi että olen ylipainoinen ja ajan jopolla.

Siis osoittelivat sormilla ei solmilla. Ap

Vierailija
2/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vajakeilla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vinkki: musiikin kuunteleminen niin ettei kuule liikennettä, on vaarallista. 

Vierailija
4/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pyörän renkaissa ilmaa vai olivatko tyhjinä raskaan kuorman takia?

Vierailija
5/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vajakeilla on?

Vajakkeja ovat kuulokkeita käyttävät pyöräilijät.

Vierailija
6/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroivat tietämättömyyttään jos nauroivat. Jopo on hyvä valinta ylipainoisen pyöräksi, koska se kestää rasitusta hyvin.

Vierailija
7/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit, että olivat töötänneet, vakkket kuullut sitä?

Vierailija
8/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksinkertaisesti täysi idiootti, jos pyöräilee kuunnellen musaa niin kovalla, ettei pysty seuraamaan liikennettä.

Parempi kai että nauroivat sinulle siinä tilanteessa eivätkä sairaalassa? Ylipainollasi tuskin on osuutta asiaan. Tai jos haluat vierittää tilanteen ylipainosi harteille, niin siitä vain sitten... 

Vierailija
9/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Hei kamoon, fillaristilla on aina etuajo-oikeus ja jos rytisee niin saa suuret korvaukset!

Vierailija
10/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yksinkertaisesti täysi idiootti, jos pyöräilee kuunnellen musaa niin kovalla, ettei pysty seuraamaan liikennettä.

Parempi kai että nauroivat sinulle siinä tilanteessa eivätkä sairaalassa? Ylipainollasi tuskin on osuutta asiaan. Tai jos haluat vierittää tilanteen ylipainosi harteille, niin siitä vain sitten... 

Fillaristin ei tarvitse seurata liikennettä, koska muut väistää.

Vierailija
11/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Hei kamoon, fillaristilla on aina etuajo-oikeus ja jos rytisee niin saa suuret korvaukset!

Ei ainakaan Porissa itsenäisyydenkadun ja yrjönkadun risteyksessä on pyöräilijöllä väistämisvelvollisuus.

Vierailija
12/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelivat sitä, että takapyörä laahaa maata ja satula on päin persettä. Tai sitten sulla on läpinäkyvät housut.

Vierailija
13/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäkää kuitenkin tämä:

Kun pyöräilijä tulee pyörätieltä ajoradalle, hän on väistämisvelvollinen autoon (ja muuhun ajoradan liikenteeseen) nähden, jos auto ajaa suoraan eikä sille ole kolmiota tai stop-merkkiä.

Vierailija
14/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun tööttäsivät vielä siellä ylhäällä. Otin kuulokkeet pois ihan vartavasten kun omin kuulevinani jotain ääntä musiikin läpi.

Tööttäsivät, naureskelivat ja osoittivat sormella. Ei ollut kivaa!

Ap

Vierailija
15/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos en kuuntele ihan täysillä, en kuule sitä musaa liikenteen melulta!

Ap

Vierailija
16/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollut ambulanssi.

Vierailija
17/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun tööttäsivät vielä siellä ylhäällä. Otin kuulokkeet pois ihan vartavasten kun omin kuulevinani jotain ääntä musiikin läpi.

Tööttäsivät, naureskelivat ja osoittivat sormella. Ei ollut kivaa!

Ap

Onko sinulle sitten joku sanonut, että aina on kivaa?

Vierailija
18/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naureskelivat sitä, että takapyörä laahaa maata ja satula on päin persettä. Tai sitten sulla on läpinäkyvät housut.

Ei ollut läpinäkyvät housut vaan pinkit caprit ja retkisandaalit. Ja jopokin on pinkki.

Oikeesti, mikä muu siinä tilanteessa voi olla muka hauskaa kuin se että läski ämmä puskee fillarilla mäkeä ylös? On niin paha mieli nyt enkä voi puhua täällä töissä kelleen!

Ap

Vierailija
19/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut läpinäkyvät housut vaan pinkit caprit ja retkisandaalit. Ja jopokin on pinkki.

Oikeesti, mikä muu siinä tilanteessa voi olla muka hauskaa kuin se että läski ämmä puskee fillarilla mäkeä ylös? On niin paha mieli nyt enkä voi puhua täällä töissä kelleen!

Ap

Hyvin sä vedät. Vaikka kotikasvatukseni estää muille ilkkumisen ja nauramisen niin nyt ei olisi kyllä pokka pitänyt, kun asiat ei aina vaan mene tismallleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan. Huutonaurua! :D

Vierailija
20/38 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kuunteli paskaa musiikkia? Antti tuiskua tai jotain.

Onhan sulla voinut olla hameenhelmat korvissa ja rämemajava tuulettumassa ilman kalsareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan