Karita Tykkä vetää ihan hiton paljon johtopäätöksiä pienistä tapaturmista.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001192237.html
"Koska olen ollut onnellinen, iloinen ja energinen, en ole kantanut huolta jaksamisestani. Enkä myös kiinnittänyt huomiota pieniin harmeihin, kuten puhelimen tippumisiin, taulun lasin särkymiseen, auton yllättävään ongelmaan, rikkoutuneisiin astioihin ja muihin elämän pieniin harmeihin. Niihin asioihin, jotka yrittivät selkeästi viestiä minulle liian tiuhasta tahdista, ja joita alkoi tupsahdella elämääni tuon tuosta. Kun en uskonut pienellä, piti sitten mennä iholle…"
Ja hän kaatui. Ihan kompastui. Tuli ruhje feminiiniseen puoleen. Tämän jälkeen hän otti aikaa itselle.
Anna mun kaikki kestää.
Kommentit (41)
Karita "olen oppinut ottamaan rennosti" Tykkä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on huonosti asiat. Sitten piti soittaa iltasanomiin.
Siis niin huonosti asiat, että Iltiksellä ei oo muuta tekemistä kuin referoida Karitan blogia.
Kynteni meni katki ja kaadoin kahvin sekaan liikaa maitoa. Nyt on tauon paikka! Feminiininen puoleni järkkyi.
Voi kun itsekin voisin siivota kalenterista työnteon aina kun telon itseni. Nyrjäytin maanantaina vasemman nilkkani, ja olen silti ollut koko viikon töissä. Tyhmä minä?
Miten aikuinen ihminen voi elää noin pumpulissa?! Jos minä jokaikistä pikkukuprua alkaisin analysoimaan, tulisin hulluksi!
:D Että ihan ruhje feminiiniseen puoleen. Kompastuin -> perun kaiken.
Tää oli kyllä päivän hauskin, kiitti ap aloituksesta, made my day.
Miten verta voi tulla "hirveästi" tiellä kaatumisesta? Itselläni on nilkka turvonnut ,tajuan vasta nyt oman ajan ja levon merkityksen.
No eikös tämä jo aikoinaan toimitettu taju kankaalla lasarettiin jostain salilta. Siellä oli sitten nestehukkaa ja muuta taustalla. Hyvin on opittu :D
Siis eikö tuo joutunut aikoinaan sairaalaan kun joi liikaa ja elimistön suolat liukenivat pois?
Eikö oppinut siitä mitään, ja nyt tuupertuu lenkillä???! Ikääkin lähemmäs kai 45 jo?
Ilmoittaa vielä näistä kaikista itse aiheuttamista jutuista lehtiin, ja näyttää muutenkin aina kuvissa siltä ettei syö juuri mitään, edes niitä raakasuklaajuttuja joita mainostaa?!?!
Joka kerta kun tuupertuu niin pitää avautua lehtiin? Tässä se aiempi pökräämisjuttu vuodelta 2002.
Vierailija kirjoitti:
Miten verta voi tulla "hirveästi" tiellä kaatumisesta? Itselläni on nilkka turvonnut ,tajuan vasta nyt oman ajan ja levon merkityksen.
Mietin ihan samaa, että mitähän sapelia päin Karita on kaatunut, kun olkapäähänkin tullut reikä. Vai onko menkkapäissään hölkytellyt ja kuukuppi irronnut ja hulauttanut sisältönsä pitkin maita ja mantuja :O
Voisitko Karita blogata tästä täsmennyksen. Ja hei, jaksuhalit sun feminiiniselle puolelle.
Eikö tuo syömishäiriö ja narsismi helpota vaikka on kohta jonkun 50 vee...
Se on se OCD.
Pakkomielteinen Tykkä on äärimmäisen huono "hyvän elämän" puolestapuhuja.
Arki yhtä itsen tarkkailua ja kontrollia.
Vierailija kirjoitti:
Se on se OCD.
Pakkomielteinen Tykkä on äärimmäisen huono "hyvän elämän" puolestapuhuja.
Arki yhtä itsen tarkkailua ja kontrollia.
Olet asian ytimessä.
Tähän hän tietysti sanoisi, että eihän hän ole kaikkea mitenkään voinut kontrolloida. Hän ei toiveistaan huolimatta ole saanut kaivattua toista lasta. Niin, miksi ei? Hänen elimistönsä on kaikesta elämän hallinnasta, raakaravinnosta ja oman ajan otosta huolimatta niin ylivirittyneessä stressitilassa, ettei hänen elimistö missään vaiheessa kyennyt raskauteen. Toisaalta, antaisiko hän oikeasti kroppansa toistamiseen raskauden muokattavaksi? Tämähän tarkoittaisi sitä, että hän ei voi hallita sitä miten kroppa muotoutuu ja käyttäytyy.
Kiitos ja anteeksi.
Näin Iltalehden jutun.
Life Coach?
Kaikkea kanssa.
Karita on opiskellu elämänhallintaoppaista, mitä blogiin tulee kirjoittaa.
Vastoinkäymisen jälkeen pysähdytään, ja otetaan aikaa "itselle, inspiraatiolle ja läsnäololle"
He heh.
Päivän naurut :D Kiitos ap:lle ja muille kommentoijille. Toinen repeäminen tapahtui kun näin IS:n kuvan. Siis noissa silmissä on jotenkin niin maaninen katse, en kestä.
Tottahan se on, että väsyneenä on alttiimpi onnettomuuksille. Se taitaa olla ihan tieteellisestikin tutkittua tietoa. Feminiinisestä puolesta en osaa sanoa ja iso reikä olkapäässä kuulostaa aika rajulta. Mihin Tykkä oikein kaatui? Selfiekeppiin?
Raakaruoka-Karita taitaa tarvita mainosta jollekin projektilleen! Onko uusi ruokakirja tai muu terveen elämän opas tulossa? Ilmeisesti Karita on keitellyt myös kollageenia, jos Martinan blogiin on uskominen:
"Mesolangat lisäävät ihon kollageenin tuotantoa, mutta nykyään otan Karita Tykän kehittämää kollageenia myös sisäisesti."
Lähde: http://www.idealista.fi/martina/2015/09/kauneudenhoidon-salaisuudet/
No nyt on huonosti asiat. Sitten piti soittaa iltasanomiin.