Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat, minkä kokoinen sänky teillä on?

Vierailija
02.06.2016 |

Ollaan miehen kanssa seurusteltu tovi ja 120cm sänky alkaa tuntua pieneltä. Ajattelin ostaa 160cm leveän vai pitäisikö olla isompi?

Minkä kokoisia teillä on käytössä?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 cm leveä. Yleensä sängyssä nukkuu myös kissa jossain meidän välissä. Talvisin on tosi kiva ja lämmin mutta kesäisin on aika tuskaista, kun mies hikoo ihan järjettömästi enkä halua olla kiinni märässä kyljessä. Meillä on myös vain yksi (valtava) peitto käytössä, välillä toisena peittona pelkkä pussilakana jos toinen haluaa olla lämpimässä ja toinen vähän viileämmässä. Meillä on myös ihan päinvastaiset unirytmit. Iltaisin mies kuorsaa ja pyörii ja hyörii, ja yritän itse mahtua läppärin kanssa istumaan sängylle (asutaan siis pienenpienessä yksiössä, sänky on ainut järkevä paikka käyttää läppäriä). Aikaisin aamuisin koko sänky on mulla ja saan kieriskellä ja levitellä raajoja ihan vapaasti :)

Vierailija
42/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm, yhdistettynä kahdesta 90 cm leveästä runkopatjasta ja päälle petari. Nukumme kahdestaan, lemmikkejä tai lapsia ei ole. Alkuun tuntui vähän liioittelulta, kun 120 cm leveästä tuohon vaihdettiin, mutta en kyllä enää luopuisi! Suosittelen myös lämpimästi kahdessa osassa olevaa, muutot kerrostaloissa on sujuneet loistavasti, kun yhden patjan saa helposti pienelläkin hissillä kulkemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm. Olemme mieheni kanssa aika pienikokoisia, ja tuo sänky on juuri passeli meille ja kahdelle kissalle. Kai tuohon joku tenavakin vielä mahtuisi joukkoon :D

Vierailija
44/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

203cm, tykkään!

Vierailija
45/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa leveitä sänkyjä - meillä paras kausi minun mielestäni 90 cm. Oli läheisyyttä ja lähikontakia. Sängyn levetessä, levisi kaikki muukin. 😕

Vierailija
46/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 160 senttinen sänky, jossa on kahdet itse asentamamme moottorisoidut vuoteet. 180 senttiseen niitä ei ainakaan silloin olisi ollut kaupoissa (tilauksena olisi ollut melko kallis). 180 senttinen olisi ollut lasten kannalta mukavampi, mutta molemmilla on invaliditeettia. Kyllä siihen 160 senttiseenkin useampi lapsi mahtuu, mutta siltä kannalta mieluummin leveämpi.

Vierailija
47/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkymme on 193 cm leveä, 203 pitkä.

Vierailija
48/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm. Ihan hyvin se riittää. 

Vierailija
49/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm. Sekaan mahtuu hyvin melkein kouluikäinen lapsi, kissa ja iso päiväpeittokin.

Vierailija
50/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm. En vaihtaisi takaisin 160 cm ellei olisi ihan pakko, esim. pienen makkarin vuoksi. Toki sopivien lakanoiden löytäminen on joskus hankalaa, etenkin kun nukumme myös yhdellä leveällä peitolla, joihin on niihinkin tosi vähän pussilakanoita saatavilla.

Vierailija
51/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotku voi nukkua 120cm leveessä kahestaa? varsinki kesällä. muistan et oli ihan tuskaa ku meillä oli 120cm levee sänky ja tuli kesähelteet. hyi stana sitä ku herää hikisenä ja huomaa että selkä on liimautunu toisen selkää kiinni :D ja sit ku toi mies tuppaa sätkimää unissaa välillä jos sillä on magnesiumista vajetta ni olin iha mustelmilla aina sillotällö ku yks potkii nukkuessaa. Onneks ostettii sitte ku rahaa saatii ni 160cm levee ja se riittää just hyvin. ei olla liia kaukana toisistamme mutta rakoa saa järjestettyä jos ei tee mieli nukkua toisessa kiinni.

Vierailija
52/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 90 leveä kerrossänky, sillä mieheni harrastaa itsetyydytystä ja hän saa silloin tehdä sen rauhassa.

Vierailija
53/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 180x210, koska mies on pitkä. Tämä toimi kivasti perhepetinäkin, nukuttiin poikittain kun lapsi oli paljon tilaa vievässä iässä ja laitettiin miehen jaloille rahi. Saatiin enemmän leveyttä sänkyyn, 180 riitti mulle ja lapselle pituudeksi hyvin.

Kun lapsi oppi nukkumaan vähän rauhallisemmin eikä kääntyillyt enää poikittain, nukuttiin normaalisuunnassa ja hyvin mahduttiin kaikki kolme. Nyt miehen kanssa kahdestaan mahdutaan vielä paremmin.

Vierailija
54/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa leveitä sänkyjä - meillä paras kausi minun mielestäni 90 cm. Oli läheisyyttä ja lähikontakia. Sängyn levetessä, levisi kaikki muukin. 😕

Mökillä ihan kapea meillä, kotona tuo 180 leveä.

Ehkä tämä onkin onnen salaisuus?

Läheisyyttä/ etäisyyttä sopivassa suhteessa :).

No, ei ole aitaa leveän sängyn keskelläkään 😋.

Vierailija
55/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm. Oikein passelin kokoinen. Tykkään että on tilaa nukkua missä asennossa vaan.

Vierailija
56/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 160cm ja on liian pieni. Haluaisin 200cm leveän.

Vierailija
57/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm, kaksi isokokoista ihmista. Ihan hyvin mahtuu, tosin nukkuisin sikeasti ihan missa vaan.

Vierailija
58/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

180, mahtuu kaksi lasta viikonloppuaamuna hyvin väliin:)

Vierailija
59/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm, vaikuttaa oikein tilavalta 90cm jälkeen. :D Mulle tuo nykyinen on ihan riittävä, mies tosin joskus valittaa että nukun liian leveästi ahdistaen hänet lähes lattialle... :D

Vierailija
60/63 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm, koirat poikittain keskellä. Isompi olis kiva.