Pariskunnat, minkä kokoinen sänky teillä on?
Ollaan miehen kanssa seurusteltu tovi ja 120cm sänky alkaa tuntua pieneltä. Ajattelin ostaa 160cm leveän vai pitäisikö olla isompi?
Minkä kokoisia teillä on käytössä?
Kommentit (63)
120cm on eikä ole edes ahdas. Mukava vaan olla lähellä.
180 cm leveät sängyt taitaa olla kummankin luona. 160 cm voisi riittää mutta leveämpi parempi etenkin nyt kesällä kun on kuuma ja toinen osapuoli tarvitsee paksun peiton, minä pelkän pussilakanan ja sekin liikaa..
120, 160 kuitenkin hankitaan jossain vaiheessa kun on rahaa :) Ollaan hoikka nuoripari eli 120 ei oo mikään ongelma :D
180cm, joskus aamuisin sieltä herää 5 henkeä.
Kaksi 90cm moottorisänkyä vierekkäin. Kapeampaa ei tule enää ikinä, kuin 180 cm.
160cm ja hyvin riittää. Molemmilla omille selille sopivat patjat, sopivat tyynyt ja peitot. Tilaa jää keskelle, joten kuumempinakin iltoina saa nukuttua. Eikä tarvitse tapella tilasta. Tosin kyllä joskus aamuisin huomaan herätessäni, että olen vallannut koko sängyn, jos isäntä ei ole ollut kotona.
Kotona 160cm, veneellä 120cm, molemmat hyviä.
Hotelleissa monesti 200cm, ei tykätä, saa etsiä toista kkilometrin päästä.
Meillä on mun apin tekemä 100cm leveä sänky, tykkään. :)
120cm, ei valittamista vaikka tottakai isompikin kelpaisi :D
140 cm. Turhan kapea, haluaisin vähintään 160 cm, nykyiseen makuuhuoneeseen ei vaan mahdu leveämpää sänkyä, täytyy pärjätä tällä toistaiseksi.
120 cm oli ihan hyvä kahdelle, mutta vauvan kanssa ahdas. Hankittiin 160 cm leveä, joka on meille vallan sopiva. Lapset ovat vauvavuotensa jälkeen nukkuneet ihan omissa sängyissään.
Meillä on 160 cm leveä, ja seuraavaksi ostetaan ainakin 180 cm leveä. Tai ehkä mieluiten kaksi erillistä 90 cm leveää sänkyä. Ollaan molemmat erittäin levottomia nukkujia. Minä siirryn yön aikana X-asentoon (ja joskus on pää jalkopäässä ja jalat tyynyllä) ja mies nyt on muuten vaan iso, ja kun kääntää kylkeä, meinaan lentää pois sängystä.
120 ja vauvanpesä myös<3 ollaan aina ihan kiinni toisissamme muutenkin, mökillä leveä sänky ja tuntuu niin kurjalta, ihan kuin oltaisi riidoissa.
Kaksi kertaa 80X200, eli yhteensä 160 senttiä. Haaveissa olisi moottoroidut 90 sentin levyiset sängyt, mutta ei meidän pikkiriikkiseen makuuhuoneeseen mahdu 180 senttiä leveä sänky. Sitten olisi saatava lisäksi liukuovelliset vaatekaapit ja luovuttava yöpöydästä. Eli haaveissa edelleen lottovoitto ja iso talo isoine makuuhuoneineen. :(
Meilläon 160+120 cm sängyt vierekkäin. Meille riittää miehen kanssa toi 160 oikein hyvin, mutta kun sinne tuppaa änkeämään parhaimmillaan kolme lasta ja kolme kissaa, niin sit on jo ahdasta.. joten, laitettiin viereen (kiinni) tollanen 120, ja nyt mahtuu koko kööri aika kivasti. No vähän ahdasta alkaa olla, jos kaikki muksut siellä on, mutta yleensä ainakin yksi niistä nukkuu omassa sängyssä. Tai sit mä tai mies paetaan sohvalle :D
140 cm. Hyvin mahtuu kaksi nukkumaan. Tuskin isompaa koskaan hankitaan.
160 cm, oikein hyvä meille. Nukuttiin pari vuotta 120-senttisessä ja se oli yhtä helvettiä. Mies on pitkä ja nukkuu kyljellään jalat sivulle heitettynä, minä olen huono nukkuja ylipäätään. Ei pystytä kumpikaan nukkumaan missään lusikassa, vaikka se toki romanttista olisikin.
Meillä on 180, 160 ja 120 .. Mun luona 180, mökillä 160 ja miehen luona 120. Ollaan kyllä mahduttu ihan hyvin noista jokaiseen. Eikä ole kyllä suunniteltu minkään noista vaihtamista..
Nyt eletään viikot eri paikkakunnilla ja viikonloput tilanteen mukaan.