Pariskunnat, minkä kokoinen sänky teillä on?
Ollaan miehen kanssa seurusteltu tovi ja 120cm sänky alkaa tuntua pieneltä. Ajattelin ostaa 160cm leveän vai pitäisikö olla isompi?
Minkä kokoisia teillä on käytössä?
Kommentit (63)
Normi 160 leveä. Hyvin mahdutaan, vaikkei olla pieniä ihmisiä ja olen levoton nukkuja. Enemmän unen laatua paransi siirtyminen kahteen erilliseen peittoon.
Meillä on 180 cm, mahtuu koirat paremmin keskeen.
180cm meillä on ja en ikinä enää vaihtaisi takaisin 160cm. Tuntuu luxukselta😄
180 cm leveä. Ei haittaa, vaikka muksu joskus kömpii viereen...
160. Aiemmin nukuttiin sujuvasti 120cmllä mutta nytkun on tottinut suurempaan, en takasin vaihtais.
2 x 2
Olen itsekäs tilarohmu, mies tunkee aina mun puolelle :).
160x200
Ei mitään ongelmia sen suhteen, etteikö mahtuisi hyvin nukkumaan.
Ei edes mahdu makkariin leveämpi sänky, kun halutaan yöpöydät sängyn molemmin puolin.
Meillä on kaksi 160-senttistä sänkyä. Joskus nukutaan samassa, joskus kaipaa tilaanlevittöytyä.
180. Pienin lapsi nukkuu vielä välissä joten tilaa tarvitaan.
Kaksi 80cm moottorisänkyä vierekkäin.
160cm meillä. Mahduttiin kyllä hyvin entiseen 120cm leveäänkin.
Hästensin 180 cm, eikä ole ahdasta :)
180 cm. Paras hankinta ikinä! En enää haluaisi nukkua kapeammilla, mutta joskus on pakko kun yöpyy muiden nurkissa.
Haha! Täällä joku käy alapeukuttaa kaikki 180cm vastaukset :D
Meilläkin 180. Oli tarkoitus ottaa 140 tai 160 jenkki, mutta saatiin sitten järkyttävän hyvä tarjous isommasta koosta eli tule halvemmaksi kuin pienemmät. Asutaan Ruotsissa ja täällä 180 on normi, joten jopa usein halvempia kuin 160, jos ei nyt IKEA-laatua osta.
Voitaisiin siis hyvin nukkua 140cm. Eilen mm nukuttiin yksi yö 90cm, kun appivanhemmat oli yötä.
180cm. Mahtuu lapset ja kissakin :)
180cm ja onhan tää ihan kiva, mutta seuraava sänky on kyllä vaan 160cm. Meillä ei ole lapsia eikä kumpikaan pyöri kummemmin, niin ei me vaan tarvita näin isoa.
160cm eikä makkariin isompaa ikävä kyllä sopis. 140cm olis minimi mihin suostuisin.
160 leveä ja tää tuntuu usein ahtaalta. Toisaalta mä olen tosi huono nukkumaan ja välillä ahdistaa jos ei ole tarpeeksi tilaa joka puolella ja mies taas pyörii nukkuessaan... Seuraavaksi hankitaan sitten leveämpi.
120 cm ja toistaiseksi tuntuu oikein sopivalta.