Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tätä miehen ajatusmaailmaa... ov

Vierailija
24.02.2006 |

Meillä nyt on yritetty sitä lasta jo useamman vuoden.

Edellisen sekstailukerran jälkeen vihjaisin miehelle, että pitäisi harrastaa ehkä enemmän seksiä ja täsmällisemmin.

Mies siihen huuli pyöreänä vastasi, että sehän tuo hänelle suorituspaineita, eikä kaikkea voi niin suunnitella. Sekstaillaan silloin kuin siltä tuntuu.

Mieskin siis todella haluaa niitä lapsia ja ollaan jo menossa tutkimuksiinkin, mutta tuo ajatusmaailma, että nainen ei voi raskautua ihan mihin kierron aikaan vain, ei mene sille jakeluun.

En sitten viitsinyt mainita, että olen jo tastaillut oviksia tikuttamalla ja muka se sponttaani seksi juuri sattuu juuri ovulaation kohdalle.

Itse sen siis tiedän, mutta mies ei.

Näin siis mies ei saa niitä suorituspaineita. =]

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt on yritetty sitä lasta jo useamman vuoden. Edellisen sekstailukerran jälkeen vihjaisin miehelle, että pitäisi harrastaa ehkä enemmän seksiä ja täsmällisemmin. Mies siihen huuli pyöreänä vastasi, että sehän tuo hänelle suorituspaineita, eikä kaikkea voi niin suunnitella. Sekstaillaan silloin kuin siltä tuntuu. Mieskin siis todella haluaa niitä lapsia ja ollaan jo menossa tutkimuksiinkin, mutta tuo ajatusmaailma, että nainen ei voi raskautua ihan mihin kierron aikaan vain, ei mene sille jakeluun. En sitten viitsinyt mainita, että olen jo tastaillut oviksia tikuttamalla ja muka se sponttaani seksi juuri sattuu juuri ovulaation kohdalle. Itse sen siis tiedän, mutta mies ei. Näin siis mies ei saa niitä suorituspaineita. =]

Seksiä pitää harrastaa silloin kun siltä tuntuu eikä silloin kun kello kertoo. Miehellä ei välttämättä seiso silloin. Eri asia naisella kun tavara toimii aina

Vierailija
2/3 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paineet ole sinulla, eikä sillä miehellä. Miehet on todellakin yksinkertaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mullekin kävi! Ja vielä poisvetäisyllä.