Miten vanhemmalle miehelle voisi vihjata kiinnostuksesta ilman että nolaa itseään?
Jos se ei olekaan kiinnostunut. Kun varattukin on... Nuori nainen olen siis.
Kommentit (35)
Vanhan miehen toiveuni aloitus.Hoh hoijaa.Kuka nuori tyttö himoitsisi vanhaa kääpää
Minä himoitsen 40-vuotiasta ja olen itse 20 v. Että kyllä näitä ihan oikeasti tapahtuu :) Lisää vinkkejä tosiaan!
Minulla ainakin toimii minihame stay upeissa ilman pikkareita, saa minut sellaiset naiset aivan sekaisin!
40 kirjoitti:
Minulla ainakin toimii minihame stay upeissa ilman pikkareita, saa minut sellaiset naiset aivan sekaisin!
Mistä tiedät onko alla pikkarit vai ei?
Ei tuossa voi kuin nolata itsensä
Ei mitenkään, jos setä ei ole pettäjätyyppiä, niin ei se sun mukaasi lähde.
Jos mies on valmis niin kyllä se tekee aloitteen.
40 kirjoitti:
Täh? Nyt meni vähän yli hilseen.
Täällä myös sama ongelma. Pitkät katseet on vaihdettu ja mies tuntuu viihtyvän seurassani. Kemiat kohtaavat, mutta en uskalla tehdä aloitetta.
Nosta "kissa pöydälle " ja kerrot asiasta suoraan. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen. .
Olen erään 5-kymppisen miehen vaimo ja jos sattuisit olemaan kiinnostunut juuri minun miehestäni niin sanoisin, että käy kimppuun vaan. Itse olen mieheen totaali kyllästynyt. Saisin hyvän syyn jättää miehen ja hän löytäisi uuden huolenpitäjän. Mieheni ei osaa tehdä ruokaa, eikä juurikaan siivoa tai muutenkaan osallistu mihinkään kotiaskareihin. Mitään yhteistä ei enää oikein ole ja miestä ei kiinnosta kuin omat harrastukset ja niihin liittyvät kaverit. Siis, jos ero tulisi niin ei itkettäisi yhtään!
Minua lähestyi nuorempi nainen töissä todella suoraan. Pyysi mukaansa ja kulman takana suuteli suoraan suulle ja hieroi etumusta. Harmi että olin varattu. Vieläkin kaduttaa etten edes nainut häntä. Olin 35 ja hän 21.
Sama ongelma, mutta mies on nuorempi.
Luulen että lähetän illalla pikkupöhnäs hyvän vapun toivotuksen messengeriin.
Mä kerroin ihastuksestani varatulle ja olen varattu. Vanhempia jo olemme. En nolannut. Jutellaan ku tavataan.vaikuttaa molemmin puoliselta. Hän ei kuitenkaan ole pettäjä tyyppi. En nyt sellaista ajattelekaan.