Miten vanhemmalle miehelle voisi vihjata kiinnostuksesta ilman että nolaa itseään?
Jos se ei olekaan kiinnostunut. Kun varattukin on... Nuori nainen olen siis.
Kommentit (35)
Et voi nolata itseäsi mitenkään, koska olet nuori nainen ja hän vanha mies.
Toisinpäin eri juttu. Mies nolaa itsensä teki sen miten vain, silti vaikka sinäkin olisit kiinnostunut hänestä.
Enpä tiedä mä en edes vihjannut niin oli tyrkyllä ja niin nuo kaikki muutkin itseään vaan tyrkyttää, vaikka mua ei yhtään kiinnosta. Lopettakaa ihmiset itsenne tyrkyttäminen, mua jo inhottaa.
Mä voisin tyrkyttää itseäni pomollen, hän on siis 50+ mies ja mä 30v nainen...
Ai ihanko suoraan pyytäisin sen vaikka kylään eli panemaan toisinsanoen? Jos se kieltäytyy niin mua nolottaa... ap
Sun tartte mitään pyytää...pelkkä hymy riittää ja vanhat miehet melkein kuolee kiimasta!
Vanhalle ja varatulle miehelle tarjoaisit itseäsi? Ymmärtääkseni kyseisen myyntiammatin harjoittajia ei erityisemmin arvosteta. Olen pahoillani vaikeasta lapsuudestasi.
eipä noi miehet tunnu paljon eitä sanovan :)
VANHEMPI, ei vanha mies! Ja tuskin se musta "kyseisen myyntiammatin harjoittajaa" tekee, että olen sydänjuuria myöten ihastunut ja kiimainenkin. ap
Pirauta sen vaimolle ja kysy minä iltana ukon sais lainaan..
Pari vuotta hymyilin ja yritin näyttää hyvältä yhdelle vanhemmalle miehelle, mutta se ei ainakaan riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Pirauta sen vaimolle ja kysy minä iltana ukon sais lainaan..
Sen vaimo voi painua hemmettiin mun puolesta... ap
Mulla on vähän samantyyppinen ongelma, tosin olemme melko melko nuorehkoja (ikäeroakin vain ne ratkaisevat 5v). Minulle suurin ongelma tosin on se, että haluan olla varma, ettei asia kantaudu koskaan kenenkään korviin. En halua rikkoa hänen perhettään (vaimo ja pari lasta) enkä aiheuttaa puheita organisaatiossamme. Tiedän, että me kummatkin haluaisimme ja minulla on avaimet ensimmäiseen peliliikkeeseen, mutta en haluaisi riskeerata hyvää työpaikkaani. Mutta mies vaan on niin uskomattoman vetoava.
Arvelisin, että se olisi nopein tie saada herra vapaille markkinoille. Mutta sitten se ottaakin jonkun itsensä ikäisen. Jäät lehdellä soittelemaan.. Urpo.
Vierailija kirjoitti:
Et voi nolata itseäsi mitenkään, koska olet nuori nainen ja hän vanha mies.
Että kukaan nuori nainen ei voi nolata itseään mitenkään...Mitähän tuokin nyt taas oikein tarkoitti ?
Jokainen ihminenhän pystyy jollain käytöksellään nolaamaan itsensä.
Eihän se nyt siitä kiinni ole kenen edessä, (tai silmissä) nyt sattuu itsensä nolaamaan.
Miksi yrität varattua, ajattele vähän :(
Kuinkas vanhaa setää tavoittelet? Mitä konsteja olet jo yrittänyt? Oletko yrittänyt ihan suoraa toimintaa, eli saattaa setä johonkin rauhalliseen kulmaan, huoneeseen (vaikka siivouskomeroon), hissiin tai vaikka autoon, ja käydä ihan reilusti muniin kiinni? Tee se, jos et ole vielä tehnyt! Muista tietenkin jättää pikkuhousut pois hamosen alta ja istut länget auki söpösti sedän edessä nuollen sormeasi, jäätelöä tai ihan mitä vain sopivan muotoista patukkaa samalla kuin luot setään niitä kiimaisia katseitasi. Ah, kyllä siinä setä käy heittämässä sinisen pillerin äkkiä suuhun ja tulee luoksesi!
Ihan vaan suoraan.