Mistä voi johtua tällainen äkillinen huono olo, huimaus...
Alko yhtäkkiä huippaamaan, sydän alko tykyttää, kädet täris, tuntui, että pyörtyisin ja tuli sellainen olo, että oksettaa. Niin ei kuitenkaan käynyt. Olin syönyt ja juonut ihan normaalisti, en käytä mitään lääkkeitä, eikä oo mitään sairauksia.. Ihan kamala olo tuli vaan yks kaks. En voinut istua, koska olo huononi niin, seisominen helpotti. Sitten olo alkoi parantua ja huippausta ja pientä tärinää tuli vaan aaltomaisesti, sitten se loppui. Yhteensä kesti ehk 1,5-2h.
Ikinä en ole vastaavaa kokenut, mikä voisi olla syynä?:o
Kommentit (24)
Voi johtua myös vatsaongelmista, ihan siis vaikka vaan sopimattomasta ruuasta. Itsellebi välillä tullut siitä tuollainen huono olo ilman että vatsa on sekaisin.
Syytä ei ehkä heti löydy,ehkä odottaisin uutta kohtausta ennen lääkäriin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Nestehukka, lämpöhalvaus?
Ap sanonu useemman kerran jo vissiin et oli sisällä viileessä ja oli syönyt ja juonut 😄 Koko ajan samoja kommentteja, lukekaa paremmi!
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua myös vatsaongelmista, ihan siis vaikka vaan sopimattomasta ruuasta. Itsellebi välillä tullut siitä tuollainen huono olo ilman että vatsa on sekaisin.
Syytä ei ehkä heti löydy,ehkä odottaisin uutta kohtausta ennen lääkäriin menoa.
Olin tulossa sanomaan samaa! Mulla on tiettyjä ruoka-aineita joille olen herkkä. En saa mitään vatsaoireita/ripulia, vaan juuri kuvailemiasi oireita! Sitä ei tosiaan heti tajunnut, nyt osaa välttää paria juttua, joiden uskon aiheuttavan näitä "kohtauksia".
Mitä olit syönyt? Mitäs jos kokeilet ihan huvikses vaikka syödä sitä samaa ja katsot mitä tapahtuu?:) sitten tuli myös mieleen, että onko raskauden mahdollisuutta?
Nestehukka, lämpöhalvaus?