Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on aikaa käydä töissä ?

Vierailija
01.06.2016 |

Eikö työpäivä matkoineen kestä melkein 9h? Itse käyn salilla lähes päivittäin, kahvittelen ystävieni kanssa kaupungilla, matkustelen pitkin maailmaa, shoppailen, luen paljon kirjoja ja hoitelen isoa kesäpihaani näin kesäisin. Töissä käynti veisi ihan valtavasti aikaa ja en millään ehtisi tehdä kaikkea.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano, ihan samaa mietin. Elämä valuu hukkaan töissä.

Vierailija
2/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsopas, kun jonkun se "iso kesäpiha" on maksettava, ja niin kauan kun taivaalta ei sada rahaa, on käytävä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdikään, mutta kysymys ei ollutkaan minulle.

Vierailija
4/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin typerä provo taas kerran?

Vierailija
5/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja.

Vierailija
6/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olekkaan, mutta olen niin lammas etten uskalla heittäytyä ihan pullervoksi. Joinain päivinä istun ylpeänä aamuratikassa ja tunnelmoin sitä kuinka hienoa se rutiini on. Palkkakuitin tutkiakelu saa aikaan suurta mielihyvää, ja rakastan tehdä säästösuunnitelmia ja budjetteja ja miettiä suurella antaumuksella suunnitelmia puolen vuoden päähän vuosilomalle.

Joskus haaveilen että joutuisin johonkin tapaturmaan ja jalka vaikka murtuisi, niin että voisi vaan köllötellä ja rullata itsensä pihakeinuun. Olen myös kerännyt rohkeutta viime aikoina osakesalkun keräämiseen.

Vierailija
7/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemästä puoli kuuteen matkoineen. Kaikki muu tehdään viikonloppuisin, paitsi astianpesukoneen täyttö ja tyhjennys. Ei nimittäin jaksa.

Vierailija
8/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen työtön nainen ja minulla menee niin paljon aikaa itseni nuoren näköisenä pitelemiseen, etten enää edes ehtisi käydä töissä. Syön aamulla rauhallisesti kaurapuuroa, muutamia lisäravinteita, vihreää teetä. Aamupäivällä meditoin ja laitan rauhoittavan naamion. Jatkuvasti juon vettä. Iltapäivällä kevyt lounas ja ensimmäinen vihersmoothie. Päivällä käyn salilla, uimassa, metsäkävelyllä tai venyttelen kotona. Myöhemmin kalapäivällinen ja toinen vihersmoothie. Illalla kreikkalaista jogurttia ja hedelmiä. Aikaisin nukkumaan. Hiljaisuus ja harmonia on tärkeää. Pyrin aina tekemään kaiken hiljaisuudessa. Luen paljon tutkimusartikkeleita, Nobel-kirjallisuutta ja kuuntelen luentoja netistä.

Olen huomattavasti ikätovereitani nuoremman näköinen, sileä, kiinteä ja hoikka. Wouldn't change for the world. :)

Vierailija
9/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas istun Jenni Haukion kanssa presidentinlinnassa iltapäiväteellä.

Vierailija
10/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin karenssin ja orjuutuksen välillä? Ei jaksa kiinnostaa, otan kumman vain.

Vierailija
11/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kokopäivätyön ja rupsahdin puolessa vuodessa, mutta tykkään työstäni hullun lailla.

Vierailija
12/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee paljon aikaa terveyteni huoltoon (ei siis pelkkä kauneus vaan lääkärissä joudun käymään usein), sitten vaatehuolto, kotityöt, vaatteiden diy-kustomointi, tarpeelliset ostokset tori.fi:stä, vaatteiden miettiminen, musiikin kuuntelu ja kitaran soitto, lapsen kouluun liittyvät asiat, lapsen kanssa ulkoilu, kauppamatkat kävellen. En edes ehdi tehdä kaikkea mitä haluaisin. Tarvitsisin enemmän aikaa ystäville ja sosiaaliselle elämälle, liikunnalle, sekä haluaisin lukea ja kirjoittaa. Ja en käy töissä. Jos kävisin, pitäisi varmaan tinkiä ekologisuudesta ja halpuudesta, eli lakata seuraamasta tarjouksia ja ostaa uutena enemmän kuin käytettynä. Musiikista en koskaan voisi luopua. Olen myös miettinyt, miten jotkut ehtivät töihin. Stressaantuisin kuoliaaksi, tai ainakin veisi varmaan hetken muotoilla elämä uudenlaiseksi.

Vierailija
13/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin.

Vierailija
14/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olekaan. Siksi otin saikkua, kun on niin paljon kaikkea muuta tekemistä etten kerkiä töihin.

Vierailija
15/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oliskaan aikaa käydä töissä, mutta kun ei voi lopettaakaan.

Vierailija
16/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvin, olen opettaja. Ammatinvalintakysymyshän tämäkin on. Miehelläni sitä vastoin menee 10 tuntia työhön + matkoihin ja on pienempi palkka. Lapsi on päiväkodissa minun työaikojeni mukaan. Välillä surettaa muiden pikkuisten lasten puolesta, kun ovat siellä pitkää päivää, mutta ymmärrän kyllä, että ei sille mitään voi.

Vierailija
17/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla te elätte, te ketkä ette ehdi käymään töissä???

Vierailija
18/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen työtön nainen ja minulla menee niin paljon aikaa itseni nuoren näköisenä pitelemiseen, etten enää edes ehtisi käydä töissä. Syön aamulla rauhallisesti kaurapuuroa, muutamia lisäravinteita, vihreää teetä. Aamupäivällä meditoin ja laitan rauhoittavan naamion. Jatkuvasti juon vettä. Iltapäivällä kevyt lounas ja ensimmäinen vihersmoothie. Päivällä käyn salilla, uimassa, metsäkävelyllä tai venyttelen kotona. Myöhemmin kalapäivällinen ja toinen vihersmoothie. Illalla kreikkalaista jogurttia ja hedelmiä. Aikaisin nukkumaan. Hiljaisuus ja harmonia on tärkeää. Pyrin aina tekemään kaiken hiljaisuudessa. Luen paljon tutkimusartikkeleita, Nobel-kirjallisuutta ja kuuntelen luentoja netistä.

Olen huomattavasti ikätovereitani nuoremman näköinen, sileä, kiinteä ja hoikka. Wouldn't change for the world. :)

But the wall is closing anyway.... 

Vierailija
19/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miljonääri, teen silti töitä koska niistä saa kivaa haastetta elämään ja toisaalta tapaa ihmisiä ja on kaikenlaista tekemistä. En koe työt pakkopullana, vaikka ei se tietty minulle sitä olekaan.   

Vierailija
20/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö työpäivä matkoineen kestä melkein 9h? Itse käyn salilla lähes päivittäin, kahvittelen ystävieni kanssa kaupungilla, matkustelen pitkin maailmaa, shoppailen, luen paljon kirjoja ja hoitelen isoa kesäpihaani näin kesäisin. Töissä käynti veisi ihan valtavasti aikaa ja en millään ehtisi tehdä kaikkea.

Kaikki nuo mainitsemasi asiat alkaisivat kyllästyttämään max parin vuoden kuluttua. Pakko olla jotain haasteita elämässä, mm. siksi käyn töissä ja pyrin myös etenemään uralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan