Miten teillä on aikaa käydä töissä ?
Eikö työpäivä matkoineen kestä melkein 9h? Itse käyn salilla lähes päivittäin, kahvittelen ystävieni kanssa kaupungilla, matkustelen pitkin maailmaa, shoppailen, luen paljon kirjoja ja hoitelen isoa kesäpihaani näin kesäisin. Töissä käynti veisi ihan valtavasti aikaa ja en millään ehtisi tehdä kaikkea.
Kommentit (26)
Pyöräilen töihin ja takaisin (yhteensä 1h) siinä samalla saa hyötyliikuntaa.. sitte oon 6-7h töissä ja kerkeen sen jälkeen vielä käymään salilla, tallilla ja viettämään aikaa mieheni tai kavereiden kanssa. Ja joka viikko on 2 vapaapäivää, jolloin ei tarvii olla niin kiire. Se on vähän mitä työtä haluaa tehdä.., itse tienaan ehkä noilla tunneilla vähemmän, mutta kerkeempä tekemään kaikkee muuta vielä töitten lisäks :)
Olen samaa miettinyt, mutta eipä ole kivaa sekään kun vaikkapa välivuonna olisi kaikkeen aikaa, vaan ei rahaa mihinkään.
Niinpä. Itse herään viiden maissa, lähden töihin. Kotona oon joskus 16 aikoihin, haukkaan ehkä jotain ja lähden toiseen työpaikkaan. Kotona joskus 19. Sitten niin paljon kotitöitä kun ehdin tekemään. Lapsille ja itselle ei aikaa jää juurikaan. Nuorinkin jo onneksi eskarilainen. Kyllähän sen näin huomaa, ettei elämässä paljon muuta ole kuin työ.
Siirrän siivoustyöt ja kodinhoidon syrjään. Kaikkeen ei aika riitä.
Onpahan ainakin päivisin jotain mielekästä tekemistä.
Olen vegaani