Onko Berner kaikkien aikojen paras ministeri?
Ainakin rehellinen ja epäitsekäs hän on! Toivottavasti jatkaa ministerinä vielä monessa hallituksessa.
Naamastakin näkee että on todella sydämellinen ihminen, ja auttaa varmasti lähimmäistään.
Kommentit (11)
Naamasta jo näkee, että tämä rouva tulee olemaan korkeissa viroissa elämänsä loppuun asti.
Minua ihmetyttää, miten ihmeessä hän on keskustalainen. Menisi ihan oikeistosiiven kokoomuslaisesta.
Haluaisin ehdottomasti vetää yläfemmat ja fist bumpit Bernerin kanssa!
ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, miten ihmeessä hän on keskustalainen. Menisi ihan oikeistosiiven kokoomuslaisesta.
Berner kauppasi itseään sekä Kepulle että Kokkareille. Kepu tarjosi paremmat edut. Raadollista on tämä politiikka maassamme.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus koostuu isosta kokoomuksesta ja perussuomalaisista.
Vaikea sanoa. Hölmöhän se on, mutta sentään yksi harvoista rehellisistä, joten en tiedä. Ei ehkä paras mutta siellä aika kärjessä kuitenki.
ihme mimsu ku omilla päätöksillään heikentää oman firmansa myyntiä.. Vallila on pieni- ja keskituloisen ihmiselle suunnattua "luksusta". todella uhrautuvaa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Fist pump down there. Ja kaksin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Fist pump down there. Ja kaksin käsin.
Ehkä olet sekoittanut fist bumpin toiseen fist juttuun?
ap
Ei hän ainakaan Arhinmäelle, Hautalalle tai Kyllöselle häviä.