Mitkä ne olivatkaan niitä hyviä keinoja, ettei lihavalla hankaa reidet yhteen?
Ihan toivotonta pitää mekko ilman leggareita/sukkiksia, eikä nyt niitä huvittas laittaa näin kuumalla. Ps. reidet hankasivat yhteen silloinkin, vaikka en ollut lihava.
Kommentit (27)
Itse olen ostanut mikrokuituiset urheilushortsit. Eivät hiosta paljonkaan, käytän jopa etelässä. Kokeiltu on talkit javoiteet, ei auta. Näin hyvä.
talkkia/perunajauhoa sisäreisiin niin imevät kosteuden ja estävät hiertymiä.
Compeed rakonestopuikko! <3 Toimii taatusti, toki maksaa noin 8€ se puikko joka ei hirmu kauaa kestä mutta kyllä se on sen arvoista ja ainakin mulla vaikutus kesti koko illan. :)
Olen 90 kg eikä reidet hankaa. Se on jostain muusta rakenteellisistä syistä johtuvaa. Nuorena olin normaali eikä silloinkaan hangannut vaikka vielä hoikemmalla kaverillani hankasi. Varmasti lihavuus jossain vaiheessa alkaa siihenkin vaikuttamaan, mutta rakenne sitäkin aikaisemmin.
Itse kanssa leikkaan sukkiksista shortsit. Yks tuttu myös väitti et deodorantti reisien välissä auttais, mutta ei ole mulla toiminut. Voinee riippua dödön merkistä ja koostumuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa leikkaan sukkiksista shortsit. Yks tuttu myös väitti et deodorantti reisien välissä auttais, mutta ei ole mulla toiminut. Voinee riippua dödön merkistä ja koostumuksesta.
Esimerkiksi doven voidemaisessa puikossa oleva deodorantti toimii. Iho jää liukkaaksi -> ei hiertymiä.
Vierailija kirjoitti:
talkkia/perunajauhoa sisäreisiin niin imevät kosteuden ja estävät hiertymiä.
Haettiin, millä estää hankaus.
Minullakin sukkahousuista leikatut shortsit. Olen normaalipainoinen, hankasivat jo 10kg kevyempänäkin.
Sloggin lahkeelliset alkkarit, ei tarvitse virityksiä.
Oon joskus laittanut urheiluteippiä reisipalleroihin. Shortsit toimii myös.
Aattelin kokeilla tuota tänä kesänä, onko muilla kokemusta auttaako hinkkaaviin reisiin? http://www.apteekkituotteet.fi/Linola-Suojaava-balsami
Lindexiltä sai ainakin joku aika sitten sukkisshortseja.
Mittani ovat 58 kg/164 cm.
En tosiaankaan ala laihduttamaan kiloja sen takia, että reiteni eivät painossa X osuisi enää yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittani ovat 58 kg/164 cm.
En tosiaankaan ala laihduttamaan kiloja sen takia, että reiteni eivät painossa X osuisi enää yhteen.
Ole sitten läski.
Myötähäpeä tässä vain iskee tuollaisia kommentteja lukiessa.
Ei täällä jaksa kukaan sun kanssa tapella, häiriköi yksinäsi. Onneksi vinkit tulivat muille jo ensimmäisellä sivulla :)
Jotenkin naurattaa. Ja vähän itkettääkin miten ihmiset on niin ennalta arvattavia omassa tyhmyydessään ja henkisessä köyhyydessään.
Lainaus alla olevasta artikkelista:
"Varoitus! Jos päätät kysyä hermostuttavaan sisäreisiongelmaan apua keskustelupalstoilla, nämä vinkit kuulet varmasti ensimmäisenä:
"Laihduta." (Ei auta yleensä. Jotkut meistä vain on rakennettu hinkkausalttiiksi.)
"Kävele jalat levällään!" (Okei toimii, mutta vain tilapäisesti. Ja sillä edellytyksellä, että olet valmis sietämään kummaksuvia katseita.)
"Öljyä." (Ei auta kuin sen hetken, kun sisäreidet valuvat öljyä. Muutenkin epäkäytännöllistä. Mitäs sitten, kun öljy tarttuu reisiltä mekkoon tai hameeseen?)"
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ongelmana_hankaavat_sisa…
Mulla kans on hangannut aina, hoikkana sekä pulleana. Tosin ei koskaan niin paljon, että ois hiertymiä tullut. Lähinnä ongelma on se, että shortsien lahkeet alkaa kipuamaan ylöspäin. Täytyy siis olla tiukat shortsit ja jämäkkää kangasta, ettei noin käy.
Mene joo tosiaan laihduttamaan ne aivosi siitä läskistä, niin ehkä ymmärrät joku päivä mistä tässä keskustelussa puhutaan (vai onkohan niin että äitisi on ollut edelläkävijä näille nykypäivän itserakkauskuvien ottajille, täytynyt laihduttaa koko raskausaika jotta voi näyttää sitten heti synnytyksen jälkeen kuinka ei ole enää vatsaa? Seurauksena aivosi ovat yhtä litteät kuin äitisi vatsa synnytyksen jälkeen...)
Asiaan, kerran oli yhdessä laihdutusleikkausohjelmassa juttua sellaisesta läskitaskusta, joka esim. kaksoisleukaan tulee. Mulla samat on yläreisissä. Aivan sama kuinka paljon laihdun, ne läskitaskut eivät poistu. Ihon kuumentuessa reidet lämpölaajenevat ja alkavat hankautumaan toisiinsa. Mulla vain yksinkertaisesti on liikaa tavaraa liian pienessä tilassa. Ja sille joka sanoi ettei ole koskaan reidet hinkannut vaikka on isokokoinen, niin sulla varmaan on leveämpi lantio, niin (isommatkin) jalat mahtuvat paikoilleen. Itsellä loppujen lopuksi on aika kapea lantio vaikkei se tuolta näykään, niin jalat ovat kokoonsa nähden liian lähellä toisiaan.
Mulla ei myöskään auta mitkään lahkeelliset Sloggit, nousevat vain ylös ja/tai eivät yllä riittävän alas, koska hinkkautuva alue on aika pitkä. Ja miten olette saaneet sukkahousuista leikatut shortsit pysymään ylhäällä? Eivätkö ne rullaudu kävellessä ylös?
Kiitos vinkeistä. Ensimmäisenä kokeilen sukkahousuisia shortseja :) Rakkovoidetta olen joskus käyttänyt, sitä ei nyt ole. Talkkia en taida kokeilla, epäilen että pian on taikinaa reisien välissä. Ja tämähän ei tosiaan ole pelkästään läskeistä johtuva ongelma, vaan rakenteellinen. Tokihan läskit sitä edesauttaa.
Mä leikkaan ohuista sukkiksista sortsit..