Olen metrossa matkalla töihin ja itkettää.
Töissä on niin ikävä olla. Pelkkää kyykyttämistä ja kiusaamista.
Ottaisin lopputilin jos se olisi mahdollista. Uutta duunia en ole onnistunut saamaan.
Kommentit (14)
Puhu esimiehellesi. Eihän aikuisten kesken tuollaista enää saisi olla.
Esimies on yksi kiusaajista. Kyykyttää ja piikittelee. Viety eteenpäin mutta kun on sanaa sanaa vasten niin eihän siinä ole mitään tehtävissä.
Ap
Mitä se kyykytys on? Että pitää työajalla tehdä töitä? Sellaista se on. Eikä kännykkään saa avata, kuin tauoilla
Miksi sinun pitää käydä töissä, kun Suomi on täynnä ihmisiä, joilla ei työ kiinnosta? Lisää näitä tulee koko ajan. Jää pois, niin minäkin aion pian tehdä. Tehköön työt joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää käydä töissä, kun Suomi on täynnä ihmisiä, joilla ei työ kiinnosta? Lisää näitä tulee koko ajan. Jää pois, niin minäkin aion pian tehdä. Tehköön työt joku muu.
Pakkohan sitä on töissä käydä jotta saa katon pään päälle ja pöytään ruokaa.
Valitettavasti mies on duunari jolla duunarin palkka. Ei sillä elätä perhettä. Lomautusuhkia satelee jatkuvalla syötöllä miehen työpaikalla, joten epävarmaa on ylipäätään työn jatkuminen.
Neloselle kommentti; töitä teen kyllä, siitä ei ole kyse. En nyt lähde tässä erittelemään mitä konkreettisesti tapahtuu.
Ap
Jää pois työstä ja nauti kesästä ja vapaudesta! Usean työpaikan kokemuksella voin kertoa, ettei se tilanne tule muuttumaan. Kaikki on turhaa. Työyhteisö hakee aina jonkun jota kiusataan. Jos opit itse sanomaan: v...ttu turpa kiinni. Toimii. Olet ehkä saanut kiltin tytön kasvatuksen joten....
Valitettavasti raaka peli eli ei siinä itkut auta. Pidä puolesi ja koveta itsesi niin ettet loukkaannu joka vittuilusta ja älä märehdi työasioita kotona. Teet vain omat työsi mahdollisimman hyvin mutta älä nöyristele. Jatkat uuden työn hakemista ja muista ettei tämä ikuisesti jatku vaan tunnelin päässä on valoa.
Älä anna kiusaajille ja kyykyttäjille sitä valtaa että he saavat koko elämäsi pilattua ja masennut kokonaan!
Voima löytyy sinusta itsestäsi...älä anna periksi. Jos sinua kohdellaan epäoikeudenmukaisesti niin taistele ja suutu äläkä lamaannu.
Vierailija kirjoitti:
Puhu esimiehellesi. Eihän aikuisten kesken tuollaista enää saisi olla.
No, ei saisi kyllä olla lastenkaan kesken.
Laita puhelimesi taskuusi nauhoittamaan päivän keskustelut. Kokemuksesta tiedän, että tuntikausien nauhoittamisessa ei ole mitään hankalaa (ainakin mulla ohjelma jää taustalle päälle ja puhelinta voi käyttää normaalisti), eikä se edes syö akkua erityisen paljon. Sittenhän ei ole enää sana sanaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Töissä on niin ikävä olla. Pelkkää kyykyttämistä ja kiusaamista.
Ottaisin lopputilin jos se olisi mahdollista. Uutta duunia en ole onnistunut saamaan.
Miksi sä sitä kyykyttämistä pelkäät? Miksi sua kiinnostaisi, mitä mulkvistit susta ovat mieltä? Mietit vaan itseksesi, että vittupääthän ne siinä on taas vauhdissa, mutta olkoot, sama se mulle.
Tässä hiljattainhan oli Vuosaaren Subwayssa rasittava esimiesnainen (?), joka sai kenkää kohdeltuaan huonosti alaisiaan. Eikai siihen muutokseen paljoa tarvittu, muutama nykyinen ja entinen työntekijä pisti Facebookkiin valituksia menemään ja homma lähti siitä rullaamaan.
Voimia sulle, ap! Itse ollut joskus samanlaisessa tilanteessa :(
Minua auttoi mielikuvaharjoitukset, että olen vaikka suuren saippuakuplan sisällä, jonne pomon ääni kuuluu vain etäisesti tai että pahat sanat ja teot valuu pois päältäni kuin vesi hanhen selästä.
Joo, kuulostaa hullulta, mutta kun pakko oli jatkaa ja töissä käydä.
Paljon jaksamista ja voimia sulle! Koita vaan jatkaa työnhakua, kyllä jossain vaiheessa tärppää ä. Itsekin olin vuoden samanlaisessa työpaikassa mutta sinnittelin ja onnistuin pääsemään muualle. Jos tuntuu noin pahalta niin kannattaa myös käydä työterveydessä juttelemassa. Loppuvaiheessa päädyin työterveyteen itkemään kun oli niin paha olla töissä. Sain sairaslomaa.