Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyttävää rumalta teiniltä?

Vierailija
31.05.2016 |

Vastaan rehellisesti suht. asiallisesti muotoiltuihin kysymyksiin. Olen 14.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastuksia sinulla on?

Soitan erästä soitinta, laulan, piirrän, kirjoitan ja tuon lisäksi harrastan kahta urheilulajia, joista toinen on joukkue- ja toinen yksilölaji.

Ap

Vierailija
22/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi "ruma"...?

Saan kuulla päivittäin luokkakavereiltani olevani ihan vitun ruma, joten varmaan siksi. Itse en osaa edes enää arvoida naamaani.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on elämän tarkoitus?

Kehittää itseään pikkuhiljaa parempaan suuntaan ja tuottaa samalla iloa itselle ja muille.

Ap

Vierailija
24/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kavereita?

On, mutta ei kauheasti. Jos minulla on yksi kaveri, niin kaksi muuta vihaa minua. Jos kaksi kaveria, niin neljä vihaajaa, neljä kaveria, niin kahdeksan vihaajaa jne.

Ap

Vierailija
25/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä julkkiksia pidät itse kauniina? Entä rumina?

Vierailija
26/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Mimmoinen elämä muuten

Ihan ok. Välillä on tosi kivaa ja rakastan elämääni, mutta välillä (kuten vaikkapa tänään) kiroan sen alimpaan helvettiin.

Ap

Vierailija
27/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi "ruma"...?

Saan kuulla päivittäin luokkakavereiltani olevani ihan vitun ruma, joten varmaan siksi. Itse en osaa edes enää arvoida naamaani.

Ap

Tuohan on kiusaamista. Ovatko kyseiset kiusaajat itse hyvännäköisiä?

Entisenä koulukiusattuna sanoisin, että älä anna haukkujen vaikuttaa identiteettiisi. Ei sinun ole pakko uskoa, mitä kiusaajat sanovat.

Vierailija
28/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asteikolla 1-10 kuinka ruma olet? 10 on rumin.

8 puoli varmaan.

Ap

Vierailija
29/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole ruma. Ne haukkujat ovat väärässä. Kaikenlaista sitä pitää kuulla ja lukea. Ootteko te kyselijät aikuisia? Jos olette, Hävetkää!

Vierailija
30/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on k18! Mee muualle täältä pentu.

Vierailija
31/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä julkkiksia pidät itse kauniina? Entä rumina?

Nykyajan julkkiksista en osaa kauheasti kauniita sanoa (en oikein seuraa tällaisia enkä kauheasti pidä kauneusleikkausten tuloksista yms.), mutta varmaan kaunein nainen ikinä on ollut Audrey Hepburn. Rumasta en ole varma koska kaikissa on jotain nättiä, mutta esim. Miley Cyruksen naamasta en vain pidä (vaikka ei hän tietenkään ole ruma).

Ap

Vierailija
32/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi "ruma"...?

Ap

Tuohan on kiusaamista. Ovatko kyseiset kiusaajat itse hyvännäköisiä?

Entisenä koulukiusattuna sanoisin, että älä anna haukkujen vaikuttaa identiteettiisi. Ei sinun ole pakko uskoa, mitä kiusaajat sanovat.

Hyvännäköisyydestä en oikeasti osaa sanoa, sillä minun silmissäni ruma mutta todella ystävällinen ja ihana ihminen muuttuu väistämättä hyvännäköiseksi ja päinvastoin.

Nykyään en enää välitäkään, olen jo tottunut.

Ap

Vierailija
33/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskot olevasi ruma? Oletko tullut ajatelleeksi, että ne haukkujat haluavat vain jostain syystä kiusata? 

P.S. Itse muistan pitäneeni itseäni hirveän rumana teininä, mutta muutaman vuoden kuluttua, hokkus-pokkus, sainkin kuulla jatkuvasti ylistelyä "kauneudestani". Ehkä sinäkin olet ruma ankanpoikanen, josta tulee vielä joutsen. 

P.P.S. Ulkonäkö ei ole ihmisen tärkein ominaisuus, ei sinne päinkään, vaikka se teini-iässä saattaa siltä tuntua.

Vierailija
34/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole ruma. Ne haukkujat ovat väärässä. Kaikenlaista sitä pitää kuulla ja lukea. Ootteko te kyselijät aikuisia? Jos olette, Hävetkää!

Olen kyllä aika ruma. Kun minusta otetaan kuva, näytän suoraansanottuna petolinnun perseeltä.

Ap

Vierailija
35/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskot olevasi ruma? Oletko tullut ajatelleeksi, että ne haukkujat haluavat vain jostain syystä kiusata? 

P.S. Itse muistan pitäneeni itseäni hirveän rumana teininä, mutta muutaman vuoden kuluttua, hokkus-pokkus, sainkin kuulla jatkuvasti ylistelyä "kauneudestani". Ehkä sinäkin olet ruma ankanpoikanen, josta tulee vielä joutsen. 

P.P.S. Ulkonäkö ei ole ihmisen tärkein ominaisuus, ei sinne päinkään, vaikka se teini-iässä saattaa siltä tuntua.

Uskon olevani ruma, sillä rehellisesti sanottuna näytän teinimutanttikilpikonnalta jonka iho ei ole vihreä ja jolla on pitkät hiukset.

Ja en sitten tiedä, miksi joku haluaisi kiusata minua, sillä olen aika harmiton seinäruusu koulussa. Ulkonäkö taitaa olla ainoa syy. Tänäänkin kuulin, että olen arvoton ruma paska.

Ap

Vierailija
36/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sussa on rumaa?

Vierailija
37/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon olevani ruma, sillä rehellisesti sanottuna näytän teinimutanttikilpikonnalta jonka iho ei ole vihreä ja jolla on pitkät hiukset.

Ja en sitten tiedä, miksi joku haluaisi kiusata minua, sillä olen aika harmiton seinäruusu koulussa. Ulkonäkö taitaa olla ainoa syy. Tänäänkin kuulin, että olen arvoton ruma paska.

Ap

Olipas tuhmasti ja typerästi sanottu. Älä nyt ainakaan tuota usko. Kesäloma tulee, nauti siitä ja unohda moiset idiootit. Et ole arvoton ja tuskinpa nyt niin rumakaan kuin luulet.

Vierailija
38/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin haukuttiin peruskoulussa päivittäin rumaksi. Mutta nykyään aikuisena saan usein kuulla olevani kaunis.

Kiusaajat eivät ole oikeassa, heillä on itsellä huono itsetunto jota yrittävät pönkittää. Pidä pää pystyssä, vaikutat hyvältä tyypiltä. Ja aivan totta tuo että hyvä käytös ja ystävällisyys tekee kauniiksi. N25

Vierailija
39/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin jokin aika sitten teini-iän valokuviani, jotka olin häpeissäni piilottanut ettei niitä kukaan näkisi, koska olin mielestäni niin kamalan ruma. Mutta mitä ihmettä. Nyt kun katsoin niitä samoja kuvia, näinkin raikaskasvoisen, ihan soman tyttösen, joka ei todellakaan ollut yhtään lihava eikä ruma, eikä niitä "jättimäisiä" finnejäkään näkynyt missään. Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko hyvä haltiatar on käynyt taikomassa ne kuvat, tai olen itse kasvanut pois teiniangstista ja näen nyt silloisen itseni realistisesti sellaisena kuin todella olin.

Vierailija
40/40 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on k18! Mee muualle täältä pentu.

Ja sun ikäs on?