Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noutaako kissasi palloa?

Vierailija
31.05.2016 |

Eli kun on niitä pieniä superlonisia kissan palloja, niin kun heität sen, niin tuoko sen nopeasti sinulle takaisin mistä vaan, tiputtaa sen eteesi ja toistaa samaa vaikka parikymmentä kertaa?
Laita yläpeukku, jos noutaa ja alapeukku, jos ei?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallotellaan välillä erään kissani kanssa. Suosikkina on pingispallo, jolla tuon vanhan kissan kanssa pelataan. Eli minä nakkaan pallon kissalle ja se sitten läimäisee sitä tassullaan minulle tai minne sattuu, ja minä haen sen pallon kissan pysyessä paikallaan  ja nakkaan pallon uudestaan kissalle, ja kissa taas läimäisee palloa ja minä haen. Näin saattaa jatkua kymmeniä kertoja. Tuo kissa on ainakin 15-vuotias kolli, tarkkaa ikää en tiedä.

Vierailija
22/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun edesmenneen kissan lempipuuhaa oli kaikenmaailman ötökät joita se piti pilkkanaan, ihmetellen monet kerrat seurasin kun se läiski kärpäsiä ilmasta tassullaan maahan. Ei kyllä ihmisen refleksit riitä moiseen ei sillä onnistumisprosentilla.

Kissani myös pyydystävät kärpäsiä lennosta. Hienosti pitävät kärpästä tassunsa sisällä ja monesti syövät saaliinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta kissasta keskimmäinen tykkää jos heittelee palloja sille. Tosin pallot pitää olla sellasia zooplussalta saatavia nystyräpalloja, muuten eivät herralle kelpaa. :P Nuorempi kissa juoksee pallon perään ja rupee puremaan niitä nystyröitä pois siitä pallosta ja vanhin ei tee mitään jos pallo lentää lattialle. Tää keskimmäinen myös käyttäytyy tosi koiramaisesti, sai kerran ell:ltä kehuja koiramaisesta käytöksestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi