Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä varaa ruokaan lapselle kesälomalla ?

Vierailija
31.05.2016 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ihan samalla tavalla sitä ruokaa menee viikonloppunakin.

Vierailija
2/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluruoka on niin ravintoköyhää, että ei lapset huonommalle ruokinnalle kotona jää missään tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa tekee kun kaksi teinipoikaa syö paljon.

Vierailija
4/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta onko meillä viitseliäisyyttä kokata?

Vierailija
5/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta onko meillä viitseliäisyyttä kokata?

Aika harvalla tuntuu olevan.

Vierailija
6/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, oikein hirvittää. Toisaalta ei se paljon kummempaa kouluaikana ole kun eivät siellä niin syö, ainoastaan tietyt ruoat maittavat, vaikka kuinka yritän sanoa että syökää koulussa jottette tule nälkäisinä kotiin.

Vierailija
7/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, haloo.....

Minulta ette saa sympatiaa. Nyt AV-mammat peukuttaa ja rajusti, mutta olen täysin sitä mieltä, että pitääkö niitä lapsia tehdä, jos ei edes ruokaa pysty ostamaan ??? Ei mene minun järkeen. Koulun ja päiväkodinko niitä pitää ruokkia?

Nyt menee minulla yli oman ajatusmaailman, mutta niinhän täällä kirjoitellaan, että yhteiskunta elättää...  Eihän homma näin mene.

Fatalji

Vierailija
8/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Lämmin ruoka on kerran päivässä koska heräävät klo10-11 ja aamiainen hyvin myöhään. Eli ihan saman verran menee rahaa.

Vierailija
9/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ilmaista ole, verorahoista sekin maksetaan. Mutta joo, ilmaista sille loppukäyttäjälle.

Vierailija
10/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten köyhiä te oikein olette kun mietitte tällaisia :D

Vierailija
11/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään työssäkäyvän talous niin huono ole, ettei ruokaa lapsille saisi.

Vierailija
12/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei teinit ole vaivautuneet kesätöitä hankkimaan, ehtivät hyvin leipäjonoon hakemaan sapuskaa.

Vierailija
13/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken mennä puistoon syömään

Vierailija
14/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, haloo.....

Minulta ette saa sympatiaa. Nyt AV-mammat peukuttaa ja rajusti, mutta olen täysin sitä mieltä, että pitääkö niitä lapsia tehdä, jos ei edes ruokaa pysty ostamaan ??? Ei mene minun järkeen. Koulun ja päiväkodinko niitä pitää ruokkia?

Nyt menee minulla yli oman ajatusmaailman, mutta niinhän täällä kirjoitellaan, että yhteiskunta elättää...  Eihän homma näin mene.

Fatalji

Toivo hartaasti ettet satu koskaan sairastumaan vakavasti ja pitkään. Elämää ei tosiaankaan voi aina suunnitella varsinkaan vuosien päähän.

Vierailija
15/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rahaa, reilusti.

Meillä itse asiassa ruokaileekin lapsen koulukaveri ainakin kerran pari viikosa. En tiedä syökö poika nälkäänsä vai ahneuttaan, ihan sama. Tänään söivät paistettua lohta ja täysjyväriisi-herne-kikherne -sekoitusta, jälkiruoaksi tuoreita aprikooseja. Pojat söivät kuin metsurit.

Vierailija
16/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa ruokkia lapsia. Käytän mieluummin rahat itseeni ja harrastuksiini. Siksi en olekaan lisääntynyt.

Vierailija
17/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! 

Kuolevat nälkään kesän aikana. 

Vierailija
18/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rahaa, reilusti.

Meillä itse asiassa ruokaileekin lapsen koulukaveri ainakin kerran pari viikosa. En tiedä syökö poika nälkäänsä vai ahneuttaan, ihan sama. Tänään söivät paistettua lohta ja täysjyväriisi-herne-kikherne -sekoitusta, jälkiruoaksi tuoreita aprikooseja. Pojat söivät kuin metsurit.

Varmasti söivät kuin metsurit, jos ainoa rasva oli siitä lohesta saatu :D:D

Vierailija
19/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, haloo.....

Fatalji

Toivo hartaasti ettet satu koskaan sairastumaan vakavasti ja pitkään. Elämää ei tosiaankaan voi aina suunnitella varsinkaan vuosien päähän.

Tottakai voi. Ottaa vaan aina kaikessa huomioon worst case scenario:n, ja mitä pidempään sen pystyy välttämään, sitä kuivemmin jaloin selviää kun paska aikanaan osuu tuulettimeen. Vakuutukset, säästöt, sijoitukset, jo maksetut lainat jne...

Vierailija
20/34 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin, oikein hirvittää. Toisaalta ei se paljon kummempaa kouluaikana ole kun eivät siellä niin syö, ainoastaan tietyt ruoat maittavat, vaikka kuinka yritän sanoa että syökää koulussa jottette tule nälkäisinä kotiin.

Kun ne syö koulussa, niin ovat sen jälkeen helvetin nälkäisiä.