Tykkääkö miehesi shoppailla?
Siinäpä kysymys tulikin. Eli miten miehesi käyttäytyy esim. vaatekaupoilla, jos vaikka pyydät häntä kanssasi ostamaan housuja tai ihan mitä vaan. Vai menetkö mieluummin suosiolla yksin? Tai kavereiden kanssa?
Kommentit (10)
Oma mieheni väittää, ettei yksikään mies pidä shoppailusta naisten kanssa. :D
Luojan kiitos - ei! Ei tarvii munkaan sit kaupoissa ravata sen seurana.
Tykkää kyllä. Tai ainakin tulee aina mukisematta mukaan ja ehdottelee mulle vaatteita :D
Ei varmaan kovin paljoa ainakaan, tulee kyllä satunnaisesti mukaan. Jokainen vaate näyttää mun päällä kuulema kivalta. Ihan sama minkälainen säkki olisi kyseessä, niin se olisi ihan kiva.
Ei tykkää voin toki mennä omille vaateostoksille hänenkin kanssaan mutta mieluiten ajan kanssa yksin. Yhdessä soppaillaan usein lasten vaateet.
Ei tykkää, mä hoidan meidän kaikki shoppailut (ja nekin mieluiten netissä), myös autovaraosat ja rautakaupat, miehen vaatteet (niihin sentään tulee ruudun viereen kertomaan väritoiveet).
Yleensä mennään hänen ehdotuksesta shoppailemaan koska kova tarve esim. uusille kengille koska nykyiset aivan paskaset, sitten hän jaksaa pyöriä kaupassa 1 min 30sec ja sitten äkkiä pois... Talvitakin ostaa sillä tekniikalla että mikä osuu käteen ensin ja sitten helvatan äkkiä karkuun ja kotiin :p
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mennään hänen ehdotuksesta shoppailemaan koska kova tarve esim. uusille kengille koska nykyiset aivan paskaset, sitten hän jaksaa pyöriä kaupassa 1 min 30sec ja sitten äkkiä pois... Talvitakin ostaa sillä tekniikalla että mikä osuu käteen ensin ja sitten helvatan äkkiä karkuun ja kotiin :p
Lisänä vielä että usein minä ja hänen äiti ostamme hänelle vaatteita :D Sen kokoinen ja muotoinen että hänelle on helppo ostaa vaatteita, usein nopeesti käyn miesten puolella kun käyn yksin shoppailemassa ja helposti nappaan mukaan muutaman t-paidan ja bokserit
Mä luulen, että tykkää, kunhan ei tarvitse minun kanssani naistenvaateostoksille tulla, viimeistään tissiliiviosastolla se menee hyvin hämmentyneeksi ja luihahtaa tiehensä. Mutta itselleen ja lapsille etsii ihan sujuvasti kamoja ja kyselee mielipidettäni. Löytää melkein paremmin alekamat kuin minä. Puutarhakauppaan tulee, mutta istuu jossain penkillä nenä lehdessä, kun minä valkkaan taimia ja sitten kassaa kohti. Murinaa aiheuttaa lähinnä, jos puu ei meinaa sopia autoon.
Mutta joo, saattaa ehdottaa että mennään "kylille lompsimaan" eli se tarkoittaa jotain shoppailua, jossa hajaannutaan omiin pisteisiimme.
Tykkää kyllä. Ja haluaa myös minut mukaan kun menee itse ostamaan vaatteita itselleen koska uskoo silloin saavansa paremmin rauhaa tuputtavilta ällömyyjiltä.