Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jessica menetti kruununsa, oikein!

Vierailija
31.05.2016 |

Ei sovi esikuvaksi kenellekään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis what? Miss Hesa vai?

Vierailija
2/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Hesa vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se juuri, iltalehdessä juttu.

Vierailija
4/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Vierailija
5/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ei sovi esikuvaksi.

Vierailija
6/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat ne moraaliset syyt?

Vierailija
7/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miss Helsinki Jessica Ruokolan missivuosi alkoi dramaattisesti, kun hän joutui miesystävänsä pahoinpitelemäksi. Alkanut missivuosi on ollur raskas Ruokolalle, missiorganisaatiolle sekä yhteistyökumppaneille. Missiorganisaatio tiedotti tiistaina, että tilanteen vakavuuden ja moraalisten syiden takia Ruokola jää sivuun missitittelistään. Hänen tilalleen on valittu ensimmäinen perintöprinsessa Hannaleena Laaksamo.

Missiorganisaatio yhteistyökumppaneineen tahtoo tukea kaikkia kilpailuun osallistuvia nuoria naisia positiivisen julkisuuskuvan luomisessa sekä terveissä elämäntavoissa."

Vierailija
8/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen esikuva Miss MuoviHelsinki edes voi olla?

Martina taas lukenut palstaa. Huvitti viime viikolla, kun lööppilehdissä runoili vastauksia edellisen viikon av-juttuihin. Vaadittiin myös Jessican eroa. :D Kansa saa sitä mitä kansa tahtoo!

Vierailija
9/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä, kruunu otetaan pois koska nainen joutui pahoinpidellyksi? Hä???

Ei järjen häivää...

Vierailija
10/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järjen häivää...

Eiköhän siksi, että hän ei nostanut syytettä pahoinpitelystä. Antaa signaalin, että naisenhakkaaminen on ok ja siitä selviäisi anteeksipyynnöllä.

Vierailija
11/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järjen häivää...

Toivon enemmän että sen takia ettei jättänyt sitä miestään, ei olisi halunnut nostaa asiasta syytettä, puolusteli miestä tyyliin "ei se oikeasti ole tommonen". Kamalan surullinen tapaus kyllä, varsinkin siksi että toi on niin kuultu selitys väkivaltaisten henkilöiden puolisoilta. "Kun ei mun mies ole sellainen stereotyyppinen vaimonhakkaaja kun sillä on ollut niin vaikeaa sitäpaitsi ja tässä meillä kummallakin pinna kireellä, kyllä minä sellaisia OIKEITA vaimonhakkaajia vihaan ja halveksin!" Tätä samaa olen joutunut uhrin lähipiiristä todistamaan monen vuoden ajan, eikä puhuminen, huutaminen, maanittelu ja taas kerran puhuminen auttanut avaamaan naisen silmiä.

Kuitenkin, pahoinpitelyn puolustelu ei sovi oikein minkään organisaation imagoon, varsinkin kun Miss Helsingin duuni on kierrellä ties missä näkyvissä tapahtumissa, olla esillä mediassa jne. Siksi internetissä ja julkisuudessa näkyvä yksityiselämä yhdistetään väkisinkin kyseiseen duuniin. Jos Jessicalla olisikin ollut voimia viedä oikeusjuttunsa kunnolla loppuun, ottaa miehestä ero ja jatkaa tehtäviään, olisi asia varmasti ollut okei. Vielä enemmän jos olisi puhunut julkisuudessa kotiväkivaltaa vastaan, mikä toki vaatisi kovaa henkistä kanttia.

Vierailija
12/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missiorganisaatio? :D Martina ja Esko?

Vierailija
13/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järjen häivää...

Eiköhän siksi, että hän ei nostanut syytettä pahoinpitelystä. Antaa signaalin, että naisenhakkaaminen on ok ja siitä selviäisi anteeksipyynnöllä.

Ehkä yhteistyökumppanit eivät halua yhteistyötä liivijengiläisen tyttöystävän kanssa.

Vierailija
14/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, koska tää on nyt makuasia, mutta jos puhutaan siitä että kyseessä on missikisat niin mun mielestä väärä henkilö voitti kyseisen tittelin alunperinkin. Nätimpiäkin olisi ollut tyrkyllä.

Vierailija
15/15 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkenyt Iltalehdelle että hän on pahoillaan kun kruunu otettiin pois hänestä riippumattomista syistä... Hmm, hän itse on valinnut seurustelevansa liivijengiläisen kanssa ja hän itse on valinnut että häntä saa hakata ilman seuraamuksia. Nuo kaksi asiaa ovat sellaiset, minkä vuoksi hänen kanssaan ei varmasti kukaan halua tehdä töitä.

Toisekseen, ulkonäöltä ei munkaan mielestä alunperinkään ollut se paras valinta missiksi.

Säälittää ettei hän oikeasti näe elämäänsä ulkopuolisen silmin vaan aidosti uskoo että kruunu otettiin pois "kiusallaan" "kaiken tämän päälle." Hän on itse vastuussa itsestään.