Kerro kallein ihonhoitotuotteesi. Käytätkö paljon rahaa ihon hoitoon
Kommentit (53)
Ostan kaikki ihonhoitojutut nykyään Dermosililtä. Kallein käyttämäni maksaa alle 10 euroa. Naama on ihan samanlaisessa kunnossa kuin ennenkin, aikana jolloin kokeilin useampaa "laadukkaampaa" (kalliimpaa) (luxus) merkkiä. Olen 39 v.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kookosöljy, 8,90 / 500 g. Saippuaa lukuunottamatta en laita iholleni enää mitään, mitä en laittaisi suuhuni, joten ainekset kaikkeen löytyvät keittiöstä. 37 v.
Toimiiko hyvin ihonhoidossa?
Kallein ihonhoitotuotteeni tällä hetkellä taitaa olla palasaippua, joka maksoi muistaakseni alle euron. Ihoni on varsin hyvässä kunnossa. Ei ole finnejä eikä ryppyjäkään. Jaksan aina ihmetellä, että miksi ihmeessä jotkut haaskaavat satoja euroja joihinkin pesuaine- ja rasvapurkkeihin.
M27
Saippuaahan ei pitäisi käyttää kasvojen pesuun, koska se kuivattaa ihoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kookosöljy, 8,90 / 500 g. Saippuaa lukuunottamatta en laita iholleni enää mitään, mitä en laittaisi suuhuni, joten ainekset kaikkeen löytyvät keittiöstä. 37 v.
Toimiiko hyvin ihonhoidossa?
Toimii ainakin minulla (normaali iho). Käytän sheivauksen jälkeen sääriin (tähän tarkoitukseen parasta ikinä), joskus suihkun jälkeen kasvoille. Hyvä kyynärpäille, tahtovat karheentua kun nojailee. Tytär käyttää meikinpoistoon, on kuulemma hyvä vedenkestävien ripsarien ja rajausten poistoon. -4.
Vierailija kirjoitti:
Saippuaahan ei pitäisi käyttää kasvojen pesuun, koska se kuivattaa ihoa
Öljyihin (oliivi-, palmu-, kookos- ym.) tehty luonnonsaippua (ei sulfaattipohjainen) ei kuivata.
Kaikki on jotain marketin erisania. Talvisin olen ostanut lisäksi kalliimpaa öljyä ( n. 30 e/ pieni puteli). Kerran käytin cliniquen 80 e seerumia kuurin, myönnettävä on että sain silloin harvinaisen paljon kehuja ihostani. Pääosin iho kyllä pysyy hyvänä perustuotteillakin kun ne on vaan itselle sopivat, säännöllinen hoito ja terveet elämäntavat vaikuttaa tuotteita enemmän. Käytän vain n. 20-30 e kuussa kauneuteeni ja siinä on kampaajat mukana, väitän että sitä ei päällepäin huomaa, mua luullaan mm. aina min. 5 vuotta ikäistäni nuoremmaksi ja olen reilusti päälle 30.
Tällä hetkellä ainut ihonhoitotuotteeni on mirena-kierukka. Ja sehän oli ilmainen.
Tai no jaa, suihkussa pesen itseni seba medillä. Viimeksi litran täyttöpussi oli tarjouksessa 15,90 €.
t. akne hallinnassa mirenalla
Minulla on tosi herkkä ja kuiva iho, sen lisäksi en halua hajusteita. Joten minulla on vajaa 30 euroa maksava voidepurkki Sokokselta, ainoa missä kaikki ehdot täyttyy.
Cliniquen meikinpoistoaine, maksaisiko 30e. Kosteusvoiteena käytän doven asteittain päivettävää. Se ei enää näin 25vnä varmaan ole paras mahdollinen, vaan pitäis olla jotain ryppyjä ennaltaehkäisevää.. Mutta mun iho on tosi hyvässä kunnossa, ei näppyjä ja tasaisen värinen. Kropalle ja hiustenlatvoille bio oilia.
Ella Bache tomaattivoide n. 60 euroa. Hintansa arvoinen.