Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro kallein ihonhoitotuotteesi. Käytätkö paljon rahaa ihon hoitoon

Vierailija
31.05.2016 |

?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kookosöljyä, perusvoidetta, oliiviöljysaippuaa, suolasaippuaa ja hunajaa. En jaksa laskea, mikä noista mahtaisi olla kallein.

Ikää 40 v.

Vierailija
22/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo1 kirjoitti:

Hyarulonhapposeerumi. Maksaa noin 25-30€. Aloe vera-voiteen hintaa en muista. Joko 18€ tai 28€. Siinäpä ne kallimmat. Muutoin käytän argan- tai hamppuöljyä ja retinolivoidetta, jotka eivät maksa montaa euroa, kun ulkomailta tilaan.

Miksi et tilaa esim. tätä, maksaa kympin: http://eu.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-1…

Just tota välillä tilannut. Maksoi jossain kohtaa posteineen jonkin verran alle 30€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filorgan yö- ja päivävoiteet. Yksi purkki maksaa 130€. Käytän myös Cult51-tuotteita,  jotka maksavat noin 100-150€. Ostan lisäksi seerumeita yms eli kyllä ihonhoitoon menee rahaa :). Olen 41v.

Oletko huomannut mitään mainittavia tuloksia?

Olen kyllä. Hienoiset juonteet ovat tasoittuneet ja ihoni on pehmeä ja kimmoisa. Uskon kyllä näiden tuotteiden tehoon. Varsinkin  Filorga on erittäin hyvä merkki. 

Tällähän uskolla kosmetiikkateollisuus pyörii. Usko näihin "rypyt hävisivät 87,4 -prosenttiseti" sanoo amerikkalainen Deliah. 

Mutta tyhmyydestä pitää aina maksaa tavalla tai toisella. Kai se huonopi juttu on laittaa rahansa vaikka viinaan ja tupakkaan. 

Vierailija
24/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filorgan yö- ja päivävoiteet. Yksi purkki maksaa 130€. Käytän myös Cult51-tuotteita,  jotka maksavat noin 100-150€. Ostan lisäksi seerumeita yms eli kyllä ihonhoitoon menee rahaa :). Olen 41v.

Oon aina halunnut tavata ihmisen joka ostaa noita tosi tosi kalliita voiteita. :)

En siis yritä syyllistää vaan haluan kysyä että onko ostaminen tapa vai koetko että saat joka eurolle vastinetta?

Ymmärrän kyllä että jos on varaa tuhlata, niin miksi ei maksaisi vaikka vähän ekstraakin ihan vain siksi että tykkää jostain.

Ostan kalliita tuotteita, sillä saan ihanan olon käyttäessäni niitä. Se on sellaista pientä luksusta arjen keskellä. 

Tässähän se totuus on. 

Tulee sellainen "ylempi" olo niihin nähden, jotka käyttävät Rainbow perusvoidetta. Lopputulos ihon kannalta kyllä tismalleen sama. Mutta se ylevä mieli ehkä säteilee muutenkin ja näin ollen voide tekee tehtävänsä. 

Vierailija
25/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt marketista ja apteekista, perusvoidetta saa. Mahdollisimman vähän hajustettua, allergiatestattua, jne. Ikää minulla on 46 - näytän jostain syystä kymmenen vuotta nuoremmalta. Liekö geenit. Juon paljon vettä. Ei ryppyjä. En välitä tippaakaan kalliista kosmetiikasta, itsetunto ei ole kiinni merkkituotteista. En edes usko kalliiden voiteiden olevan parempia. Eniten tykkään apteekin perusvoiteista ja Niveasta, vaikka taitaakin olla hajustettu. Ihon suojaan täydellisesti auringolta, koska ruskettunut iho on ruma ja ryppyinen. Erityisesti huolehdin, ettei naama pääse päivettymään. Luomuvoiteet ovat hyviä, samoin naamanpesuun tervasaippua.

Ihoni parani, kun jätin sokerin, valkoiset jauhot ja alkoholin.

Vierailija
26/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo1 kirjoitti:

Hyarulonhapposeerumi. Maksaa noin 25-30€. Aloe vera-voiteen hintaa en muista. Joko 18€ tai 28€. Siinäpä ne kallimmat. Muutoin käytän argan- tai hamppuöljyä ja retinolivoidetta, jotka eivät maksa montaa euroa, kun ulkomailta tilaan.

Miksi et tilaa esim. tätä, maksaa kympin: http://eu.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-1…

Just tota välillä tilannut. Maksoi jossain kohtaa posteineen jonkin verran alle 30€

Oho! Miten voi olla noin kalliit postit? Just äsken testasin ja postit oli 3,63€, jolla voi tilaja 1814 grammaan asti.

Vierailija
27/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit, jotain 63€/6kk. Hyvin toimii. ;)

Rasvat sun muut jotain LV:tä ja Erisania. Suosin hajusteettomia ja herkälle iholle tarkoitettuja.

Vierailija
28/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa lisätä kemikaalikuormaa tahallaan?

Oothan säkin netissä jollain laitteella, ja niistä kaikista saa tutkitusti kemikaaleja.

Vierailija
29/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään huippukalliita enkä edes muista mitä mikin maksaa.

Minulla on rocacea-iho, jota hoidan Bionin tuotteilla. Ne maksavat kai jotain 30-40 € pullo/purkki.

Viimeksi Saint Tropez'n itseruskettavia. Ne osta Stockalta kai jotain 40-50 €.

Meikit on YSL, Chanel ja Shiseido, kaikki jotain 30-70 €.

En osta mitään erikoisia enkä edes oikein tiedä hintoja. Joku YSL:n luomipaletti on varmaan minun kallein hankinta vähään aikaa jotain 80€.

Vierailija
30/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina halunnut tavata ihmisen joka ostaa noita tosi tosi kalliita voiteita. :)

En siis yritä syyllistää vaan haluan kysyä että onko ostaminen tapa vai koetko että saat joka eurolle vastinetta?

Ymmärrän kyllä että jos on varaa tuhlata, niin miksi ei maksaisi vaikka vähän ekstraakin ihan vain siksi että tykkää jostain.

Ostan kalliita tuotteita, sillä saan ihanan olon käyttäessäni niitä. Se on sellaista pientä luksusta arjen keskellä. 

Tässähän se totuus on. 

Tulee sellainen "ylempi" olo niihin nähden, jotka käyttävät Rainbow perusvoidetta. Lopputulos ihon kannalta kyllä tismalleen sama. Mutta se ylevä mieli ehkä säteilee muutenkin ja näin ollen voide tekee tehtävänsä. 

Mitäpä sitä toisiin vertailemaaan, mistä minä tiedän millainen olo muilla on. Käyttivät sitten kalliimpia tai edullisempia tuotteita kuin minä, ei kiinnosta.

Omaa nahkaansa voidellessaan tuntee vaikutuksenkin ihan itse. Ei siinä muita mietitä, vaan pyritään löytämään tuote jolla oma olo on mahdollisimman hyvä. Hassu ajatus, että siellä kylppärissä voidetta taputellessa toisia ajateltaisiin. Kyllä se on ihan oma käsituntuma ja hyvinvointi siinä päällimmäesenä.

Vierailija
31/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit, jotain 63€/6kk. Hyvin toimii. ;)

Rasvat sun muut jotain LV:tä ja Erisania. Suosin hajusteettomia ja herkälle iholle tarkoitettuja.

Pölö.

Vierailija
32/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 euron Seacretin silmänympärysseerumi. Hävitti vihaamani luufinnit ja teki aina väsyneistä silmistäni vähän paremman näköiset, en kadu hetkekäkään.

Seacretia muutenkin käytössä. Kasvoseerumi, silmänympärysvoide, kasvovoide ja kemiallinen kuorinta (120 e purkki) Puhdistukseen mutasaippua (10 e), kasvomaito ja kasvovesi (50 e kpl).

Vierailija
33/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista ostettu perusvartalovoide, jotain 22€/litra pintaan. Mitään muuta en iholla käytä, en edes saippuaa. Vartalovoidettakin vain auringossa olon ja sheivauksen jälkeen. On muuten lähes virheetön iho.

Vierailija
34/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein on MaryKayn naamanpuhdistusaine. Ostan eBaysta sen tosin, joten eipä se kovin kalliiksi tule, alle 30 euroa posteineen, ja se puteli kestääkin sen puoli vuotta. Sopii äärimmäisen herkälle iholleni erinomaisesti. On hävinnyt finnit ja ihon hilseily. Mikään muu tuote ei ole tässä onnistunut.

Naamarasvana käytössä on Lidlistä saatavat päivä- ja yövoide, sekä silmänympärysvoide. Päihittävät kalliimmat merkit mennen tullen.

Vartalon pesen ihan vaan LV:n nestesaippualla ja rasvaan apteekin Ceralan-voiteella. Käsi- ja jalkarasvana käytän apteekista saatavaa YA:n professorin kevyttä kosteusvoidetta, joka sisältää manteliöljyä.

Vierailija
35/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v ja minulla on normaali/sekaiho joka rasvoittuu hieman kesällä ja pintakuiva talvella.

Ei-toimivista tuotteista kallein oli La Mer -kosteusvoide, maksoi yli satasen ja käytin lopulta sen kyynär- ja kantapäihin koska se tukki kasvojen ihohuokoset.

Toimivista tuotteista kallein tainnut olla Filorgan C-recover vitamiinikuuri. Maksoi muistaakseni jotain 70 euroa ja hoito kestää 3 vkoa. Siinä on 3 pientä pulloa ja yksi on käytettävä viikon aikana, eli se vitamiinijauhe sekoitetaan siihen pipettipulloon ja sitä säilötään jääkaapissa ja se on aktiivinen viikon verran.

Ihosta tullut todella hehkeä, tasaisen värinen, juonteettomampi ja tiedoksi että tuo c-vitamiipitoisuus voiteissa korjaa ihoon syntyneitä valovaurioita ja tummempia epätasaisia läiskiä joita tullut vuosien varrella. Kosmetologi suositteli että tuollainen c-vitamiinikuuri tehtäisi iholle joka kesän jälkeen esim alkusyksystä.

Minulla menee kosmetiikkaan 50-150 euroa kuussa jos laskee meikit, ihonhoitotuotteet, vartalonhoitotuotteet, hiustenhoitotuotteet sekä tuoksut. Joskus siis ostan kerralla enemmän, joskus vähemmän. Mieheni käyttää osaa noista minun tuotteista myös.

Vierailija
36/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että kauppojen kosmetiikkaosastot ovat vielä olemassa, kun tämän ketjun perusteella mammat käyttävät kauneudenhoitoon palasaippuaa ja oliiviöljyä.

Ja kun alapeukkuja satelee merkkikosmetiikalle; niin mitä se on keltään pois, jos joku haluaa laittaa satasen silmänympärysvoiteeseen. 

Vierailija
37/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että kauppojen kosmetiikkaosastot ovat vielä olemassa, kun tämän ketjun perusteella mammat käyttävät kauneudenhoitoon palasaippuaa ja oliiviöljyä.

Ja kun alapeukkuja satelee merkkikosmetiikalle; niin mitä se on keltään pois, jos joku haluaa laittaa satasen silmänympärysvoiteeseen. 

? Tämän ketjun perusteella kosmetiikankäyttäjiä on joka junaan. Alapeukkuja minäkin ihmettelen, ja sitä, että meitä luomuilijoita löytyy näinkin paljon. Tavat voivat myös muuttua, minäkin jokunen vuosi sitten kyllästyin purkkeihin ja tuotteisiin, vaikka parikymppisenä en olisi voinut kuvitellakaan niin käyvän 😁 -4.

Vierailija
38/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo1 kirjoitti:

Oho! Miten voi olla noin kalliit postit? Just äsken testasin ja postit oli 3,63€, jolla voi tilaja 1814 grammaan asti.

Oli ennen kalliimmat. Muistan kun tilailin yhdessä vaiheessa kaikki vitskut yms tuolta ja kyselin vielä kaikki kaverit läpi mukaan kimppatilaukseen, että voi jakaa postikulut.

Vierailija
39/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl cien -kosteusvoiteet joka päivä. Näpyt hävisivät, kuivuus katosi, ihonväri tasottui ja nyt kehtaa lähtee ekaa kertaa kymmeneen vuoteen ulos ilman meikkivoidetta.

Vierailija
40/53 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ihonhoitotuotteet (yövoide, päivävoide, naamanpesuaine, kasvovesi, ihana suklaantuoksuinen naamio...) ovat ihan vain markettituotteita ja maksavat 10-20€/kpl. Kallein on varmaan Oriflamen kasvoharja joka oli jotain 40€. Sain sen tosin joululahjaksi.

Ja olen 14 vuotta :D