Vierailija

Jos nykyinen pomosi ei ole mies ajattele aikaisempaa pomoa joka oli.

• ylös 1
  • alas 6

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Minulla ei ole naisesimiestä ikinä ollut mutta useamman alaisen kanssa olisin valmis painimaan sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hahaa! Ajatus minusta ja kolmevitosesta kaikkea ja kaikkia vihaavasta ylipainoisesta partamooseksesta jossain toimiston pöydällä on lähinnä tragikoominen. Ei, en olisi halukas kokemaan mitään siihen viittaavaakaan.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Nykyisen naisesimiehen kanssa voisin harrastaa seksiä, yhdenkään entisen miesesimiehen kanssa en olisi voinut, yäk.

BiN24

Vierailija

Naisilla on tapana antaa mielikuvaa esimiehelle että piparia olisi tarjolla. Ainakin minulle on annettu.

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Nykyinen pomo on ukkoontunut ja sellainen liian lässy mies edes pomoksi niin sitten vielä mihinkään panohommiin hyi että ei.

Aiemmin oli yksi ok panokelpoinen pomo, pientä flirttailua oli joskus ilmassa mutta ei edennyt sitten sen kummemmaksi.

Vierailija

Alfauros on hyvä esimerkki miehestä joka syö kokoajan kuormasta. Usein tuntuu onnistuvan.

Vierailija

Usein paras on iskeä naisia jotka ovat eri osassa firmaa ja kun itse on kollega tämän naisen esimiehelle nainen uskaltaa levittää paremmin jalkojaan kun ei suora esimies mutta esimiesaseman aiheuttama kiima kuitenkin mukana. M47

• ylös 4
  • alas 11
Vierailija

Pomoni päin nainen, nelikymppinen kuten minäkin. No tuota ei. Taitaisi meidän miehet hämmästyä

Vierailija

Kyllä! Pomollani on jotenkin flirttaileva olemus ja todella seksikäs ääni. Ikäeroa meillä lienee noin 10 vuotta.

Vierailija

Olen ollut mieheni kanssa vasta kuusi vuotta yhdessä, joten en ole vielä saavuttanut sitä pistettä, että katselisin muita miehiä "sillä silmällä". Luultavasti sekin vaihe vielä tulee, mutta ei kylläkään nykyisen pomon kanssa, se on sellainen vähän päälle 30v ja sliipattu poika, ei yhtään mun makuun.

Vierailija

Yäk, mikä ajatus. Siitä huolimatta, että on samanikäinen, ihan normaali ja tavallisen näköien, mutta kertakaikkiaan vastenmielinen ajatus. En varmaan vaikka olisi ainoa mies maailmassa. 

Vierailija

Ei, ei ja ei. Yks pomo on ollut nuori ja atleettinen , tai about samanikäinen mut nykyisin no way.

Vierailija

Hmm ei ole suoraan lähin pomo, mutta esimiesasemassa minuun nähden. Jossain toisessa ulottuvuudessa ilman olemassa olevia sitoumuksia, kyllä, panisin!

Vierailija

Onko ne pomot jotka on kiinnostaneet yleensä sinua vanhempia?

Voisiko sitä joku kokea seksuaalisesti kiinnostavana kymmenen vuotta nuoremman esimiehen, jonkun pojan?

Kymmenen vuotta nuorempi kollega voi olla kiinnostava mutta esimiesasemaan kuuluu auktoriteetti joten silloin ei voi olla noin paljon nuorempi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.