Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Riittääkö pelkkä pesäpallomaila ja pippurisuihku maalla? Teroittamaton miekkakin löytyy. Jos täällä maalla jotain pahaa tapahtuisi, poliisilta kestää ainakin 30minuuttia löytää tänne.

• ylös 4
  • alas 3

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niitä suihkeitahan myydään kirppareillakin, käyttävät jotain väkevää piparminttua tai vastaavaa niissä

Vierailija

Mitä pelkäät? Maaseudulla asumisen hyviä puolia on just se että täälä ei tartte pelätä=D

Vierailija

Mulla on aina kättä pidempää eteisen kaapissa ja ei ees asuta maalla, tuli vaan tavaksi kun joskus asuttiin vähän rauhattomalla asuinalueella.

Vierailija

Ovi. Ulkovalo. Kannattaa ehkä muuttaa Itikseen, siellä on aina muitakin ihmisiä liikkeellä.

Vierailija

Höh, eipä ole tullut mieleen mitään erityisiä turvasysteeemejä hankkia. Miksi? Ja tarvitseeko yksinasuvat miehetkin turvavälineitä maalla vai riittääkö penis ja kivekset?

Vierailija

Mitä ajattelit sillä mailalla tehdä? Onko eteisesi yli 2m leveä? Lain mukaan ketään ei saa suihkutella eikä lyödä mutta ihan miten vaan.

Vierailija

Jonkinlainen turvapuhelu systeemi/jos en tule töihin systeemi kavereiden ja työkavereiden kanssa. Eli jos et tule sovitusti työvuoroon, niin työkaverit soittaa sinulle, että olet varmasti "vaan" sairas, jos et ole itse ilmoittanut poissaoloa ja jos et vastaa puhelimeen, niin tulevat katsomaan onko kaikki ok. Vastaavasti lomilla ja viikonloppuina sovi jonkun kaverin (tai esim vanhempiesi) kanssa, ettäs soitat/laitat tekstarin heille lauantaina iltapäivällä (tai lomalla parin päivän välein), jos soittoa/tekstaria ei kuulu, niin soittavat sinulle ja jos et vastaa, niin tulevat katsomaan tai hälyyttävät virkavallan paikalle. Näin sinun ei tarvitse kärsiä päivä tolkulla, jos sattuu joku onnettomuus, jossa loukkaannut niin pahoin, että et voi itse hälyyttää apua. 

Vierailija

Jonkinlainen hälytysjärjestelmä, vaikka sitten omakehittelemä, näiden lisäksi. Myytävänä on esim. varotoimenpiteeksi tai pelotteeksi sellaisia dummy-valvontakameroita, maksaa ehkä 10-20 eur joten niitä voisi laittaa esille; tulosta vartiointiliikkeen logoja ja liimaa oviin / seiniin.. Valo liikkeentunnistimella (tai valoja), jos rahaa niin oikea valvontajärjestelmä, näitäkin on erihintaisia ja -laatuisia. 

Itse pitäisin myös valoa päällä myös öisin jossakin huoneessa, myytävänä on myös laitteita, jotka simuloivat televisiosta lähtevää valoa (kätevä esim. pidemmillä työreissuilla tai lomamatkoilla) varkaita ym. ajatellen. 

Tässä paras ehdotukseni: osta kirves ja pullo ketsuppia, jätä kirves oven pieleen ja roiskuta terään ketsuppia, niin ei-toivotut vieraat katsovat kahdesti, uskaltaako tuonne astua :D :D :D 

Sivut