Truplat
Hello,
mun sähköposti temppuilee oikein kunnolla, enkä siis pysty vastaamaan saamaani viestiin.
Mut voi poistaa sieltä Truplien/Kuttujen uusilta sivuilta. En todellakaan ehdi kirjoitella (ja koulukiireet senkun lisääntyy loppua kohden), eikä ukkelikaan ole ehtinyt siirtää niitä kuvia mun koneelle. Sillon kun teillä oli se tapaaminen unohdin kertoa, että me otettiinkin varaslähtö hiihtolomalle ja oltiin sillon jo pohjoisessa. Just tänään tultiin.
Ja se mun tuplailu häämöttää jossain hamassa tulevaisuudessa. Huhuilen teitä sitten uudelleen jos aikaa jostain löytyy.
Oikein ihanaa kevättä kaikille rakkaille Kutuille
-m-
Kommentit (24)
Jos kukaan muu ei tätä viel bongannu :)
Neiti.
En ainakaan vielä ole saanut minkäänlaista vastausta. En muista kuka mulle viestin lähetti (olisko ollut Piipaa), hänen sähköpostinsa on täynnä eikä mun vastaus mahtunut enää.
Vai onko mun nyt ymmärrettävä niin etten enää kelpaa joukkoon mukaan :((((((
-m-
Keskustelu asiasta on käynnissä. Monet ovat viikonloppu reissuissa joten odotamme heidän paluutaan. Teemme kaikki uusien sisäänottamispäätökset (ja vanhojen takaisinpaluutkin) yhdessä porukalla. Palaamme asiaan alkuviikosta!
Soffu
Olisipa mukava kuulla mitä teille kaikille kuuluu, nyt kun teidän jokapäiväistä elämää ei ole voinut enää seurata.
Olisiko mahdollista saada tänne jotain päivitystä? En varmasti ole ainoa taustailija joka haluaisi kuulla kuulumisianne, vaikka lyhyestikin. :)
Red_Cat
Meille kuuluu oikein hyvää. Kiitoksia kysymästä!
Kevät tulee kovaa vauhtia ja aurinkokin alkaa vihdoin paistamaan.
Pikkulinnut laulaa ja mahat kasvaa! =)
Mitäs itelles???
Soffu (ja muut kutut)
Kiitos kysymästä ihan kivaa kuuluu. Mahaa itsekin kasvatan, hitaasti mutta varmasti. Tuntuu että tuo toukokuu lähestyy hitaasti, mutta päiväpäivältä ollaan lähempänä. Omalta kohdalta ei voi sanoa että raskausaikana olisin elämäni kunnossa, kun kaikenlaista pikkuvaivaa (selkäsärkyä, mahakipua, hengenahdistusta yms.) on, mutta kaikenkaikkiaan onhan tämä hienoa aikaa.
Truplista olen ohimennen saanut selville sen että Axelara oli viimein plussannut. Siitä tuli ihan vedet silmiin, koska seurasin teidän keskusteluja jo viime kesästä joten tiedän mitä kaikkea tapahtui.
Matteusk jäi mieleen koska plussasi ihan hieman ennenkuin itse plussasin.
Mariposan osalta luin ja hänellä Odotus puolella kommentoinkin pahoittelut.
Miitsu oli muistaakseni hieman omasta raskausviikoista jäljessä mutta ei paljoa.
Neidin tarinoita tyttäristä oli mukava lukea, jai jäi mietityttämään kuinka nuoremman tyttären leikkauksen kävi.
Höntän ja Leannan suurperheen arkea oli myös kiva seurata.
Myös Nekun tyttären päivähoitoasiat jäivät mieleen, sekä mahdollinen plussautuminen.
Olihan teitä siellä, Serppu, Lynette, Frederica yms. kaikkia tässä nyt muistakaan. Toivottavasti teille kaikille kuuluu hyvää. :)
Toivottavasti en pahasti sotkenut nikkejänne, siitä kun on niin paljon aikaa kun on teistä lukenut.
Itse kirjoittelen lähinnä Odotus puolella toukomasuissa, mutta joskus tulee täällä vauvakuumepuolella vierailtua.
Red_Cat & Möykky 27+2
Leanna jäi Kuttulasta pois heti alkuaan ja ilmeisemmin hänen asioita voi lukea ed. noista suurperhekuumeilijoista (?)
Nekkukin jäi pois kuttulasta muuton takia kun ei omista tietokonetta. ELi hänen asioita ei meistä kukaan tiedä ellei täällä joskus aina näy?
Axe plussasi kuten tiesitkin :)
Neidin tyttäret voivat hyvin ja nuorimman leikkaus onnistui erittäin hyvin.
Hönttä ja Posa ovat plussanneet onnellisesti jokin aika sitten :)
Serppu sai jo oman pikku-Kuttunsa ♥
Lynette voi muiden Kuttujen lailla hienosti
Frederica seilaa tällä hetkellä Karibialla lomalla
Soffu, Mirulii, Miitsu ja minä voidaan pakusmmin pväpvältä ;)
Loput meistä melkein jo tuplaileekin sitte, 2 ihanaista vailla vain...
..ja osan siis tiesitkin. Kiakille kuitenkin yhteenvetona kuuluu pelkkää hyvää :)
Red_Cat:
Kiitos kysymästä ihan kivaa kuuluu. Mahaa itsekin kasvatan, hitaasti mutta varmasti. Tuntuu että tuo toukokuu lähestyy hitaasti, mutta päiväpäivältä ollaan lähempänä. Omalta kohdalta ei voi sanoa että raskausaikana olisin elämäni kunnossa, kun kaikenlaista pikkuvaivaa (selkäsärkyä, mahakipua, hengenahdistusta yms.) on, mutta kaikenkaikkiaan onhan tämä hienoa aikaa.
Truplista olen ohimennen saanut selville sen että Axelara oli viimein plussannut. Siitä tuli ihan vedet silmiin, koska seurasin teidän keskusteluja jo viime kesästä joten tiedän mitä kaikkea tapahtui.
Matteusk jäi mieleen koska plussasi ihan hieman ennenkuin itse plussasin.
Mariposan osalta luin ja hänellä Odotus puolella kommentoinkin pahoittelut.
Miitsu oli muistaakseni hieman omasta raskausviikoista jäljessä mutta ei paljoa.
Neidin tarinoita tyttäristä oli mukava lukea, jai jäi mietityttämään kuinka nuoremman tyttären leikkauksen kävi.
Höntän ja Leannan suurperheen arkea oli myös kiva seurata.
Myös Nekun tyttären päivähoitoasiat jäivät mieleen, sekä mahdollinen plussautuminen.
Olihan teitä siellä, Serppu, Lynette, Frederica yms. kaikkia tässä nyt muistakaan. Toivottavasti teille kaikille kuuluu hyvää. :)
Toivottavasti en pahasti sotkenut nikkejänne, siitä kun on niin paljon aikaa kun on teistä lukenut.Itse kirjoittelen lähinnä Odotus puolella toukomasuissa, mutta joskus tulee täällä vauvakuumepuolella vierailtua.
Red_Cat & Möykky 27+2
synnytystarina tuolla synnytys-osiossa Helmisten tarinoissa.
Serppu
Onko siellä kutuissa enää ketään joka ei tuplaile vai onko kaikki jo päässeet niinkin pitkälle.
-m-
On siellä 2 (muistaakseni) vielä ketkä ei tuplaile ja ei taida tuplailla vielä muutamaan vuoteen.
Ja kovin ollaan keskusteltu tilanteestasikin ;)
Elikkäs ideanahan oli että siirrymme Kuttulaan jotta voimme tutustua toisiimme [b] hyvin [/b] ja avoimemmin, koska täällähän se ei ole mahdollista. Ja järjestämme tapaamisiakin tuon tuosta toistemme koteihin kuten ihan kahviloihi/ravintoloihinkin.
Sitä lähinnä ollaan mieitty että haluatko sinäkin sitä ja riittääkkö aika ja mielenkiinto siihen? Haluamme kyllä sut takaisn (jokainen) mutta hieman emmityttää juuri se aktiivisuus ja tutustumisen mahdollisuus? Me kun olemme tosiaan aktiivisia suht jokainen vaikkei joka pvä kirjoittelupakkoa olekkaan, mutta lähinnä se itsestään kertominen, avautuminen, tapaamiset jne ratkaisevat. Ja jos tiedät ettet siihen kykene niin olisiko sitte koulusi jälkeen parempi tulla mukaan?
Tai jos todella haluat ja tiedät että aika riittää meidän tutustumiseen niin tottahan toki olet sitte tervetullut jo nyt !!! =))))
Mutta ymmärtänet varmaan että olemme hiukan varovaisia nyt kun olemme siis siellä täysin tietomme ilmoittaneet, perheemme kuvia liittäneet ja kerromme itsestämme ja elämästämme arempiakin asioita, ja kun jo kertaalleen olit kuukauden täysin hiljaisuudessa??
Ja siis se on tarkoitettu vain meille ketkä tähän populaan aiemminkin on kuulunut, ei uuden uusille tuttavuuksille.
Ja tämä kaikki tietenkin ihan hyvällä ei millään pahalla tarkoittaen!
Jotenkin sitä vaan meni varovaiseksi, itsekukin Kuttulasta =/
Mutta kun olet miettinyt niin ilmoittele taas ja sitte tiietään mitä sinäkin haluat, eikös?
Tää voi kuullostaa aikamoiselta puolustelulta, mutta (aikuisten) oikeesti toi koulu on vienyt kyllä ylimääräisen ajan. Olen kyllä säännöllisesti ja erittäin pikaisesti käynyt aina kurkkimassa kuulumisia. Kun se ainoo aika lukea kokeisiin on lasten nukkumanmenon jälkeen, niin on pitänyt alkaa lukea jo viikko aikaisemmin. Eikä tää kunnianhimo yhtään auta asiaa; kiitettäviä metsästän joka kokeesta. En ollut yhtään näin väsynyt töiden jälkeen, mutta nyt tota tietoa tulee tuutin täydeltä koko koulupäivän ajan, että omakin silmä lupsahtaa jo kymmenen maissa. Ja viikonloppuisin olen muutenkin ollut aina huono pinoutumaan.
En kyllä halua jättää Kuttuja ja lupaan yrittää pinoutua useammin (nää meikeläisen arjet on vaan niin ykstoikkoisia). Jospa vielä saisin ton ukonkin laittamaan ne kuvat mun koneelle, niin varmasti saisitte katsoa meidän " karvanaamoja" kyllästymiseen asti.
Sitäpaitsi loppukokeet lähestyy ja malleja kaivataan (monikaan mun ystävistä ei suostu " oppilaan" koekaniiniksi).
onpa sekaista sepustusta
-m-
Kiitos Marieela & Serppu! On tosi mukava kuulla että kaikki on mennyt hienosti! Mukavaa keväänjatkoa teille kaikille! :)
ja jään odottamaan tuomiota ;)
-m-
uudelleen huomenna katsomaan, josko olis uutisia. Nyt lasten kanssa kylpyyn ja iltapuhteisiin.
-m-
Kiitos kysymästä,tytöt voivat tosiaan mainiosti.
Minjan huuli-nenä plastia sujui todella hyvin, arpi on hyvin pieni siihen nähden miten laaja halkio oli. Hänellä on nyt myös nenä (toinen sierain puuttui halkion vuoksi)ja suloinen nenä onkin ♥ Mitä nyt hiukka ns. Länttepäi osoittaa vielä mutta se iän myötä korjaantuu varmasti.
Soseet ovat alkaneet vihdoin mennä alas kuukauden taistelun jälkeen, ne siis tulevat suulakihalkion kautta nenästä iso osa pois, mutta kyllä se tästä, ajan kanssa.
12kk:n iässä sitten se isompi leikkaus, suulaen sulku jolloin myös syöminen helpottuu kuulemma paljon.
Nea kasvaa ja Uhmistuu päivä päivältä. oinas lapsi, todellakin ;)
Oikein onnellista ja ihanaa loppuraskautta sinulle. Henkilökohtaisesti mulle raskausajat eivät koskaan myöskään olleet ns. " ihaninta aikaa" (vaivoja jos jonkin moista oli) mutta kyllä sen kärsii kun tietää miten ihana palkinto sitten odottaa. ♥
T:neiti21+Minja 5kk+ ja Nea 1v11kk
Todellakin loistavia uutisia. Ehkä toistan itseäni liikaa kun sanon että tosi ihana kuulla että leikkaus meni niin hyvin. Tutun toisella lapsella oli myös syntyessään laaja kitalaki-suu halkio, ja nyt kun tyttö on reilu 3 vuotta en minä ainakaan näe mitään kasvoissa joka kertoisi siitä. Oikein reipas tyttö on vaikka monet leikkaukset ja sairaalassaoloajat on joutunut kestämään. Onneksi nykyään tällaisille voidaan tehdä jo niin paljon!
Muistan kyllä kun odotit viimeisilläsi, niin sulla oli myös vaivoja. Itsestä tuntuu että kun nämä vaivat ovat alkaneet jo nyt, miten jaksan vielä 3 kuukautta. Mutta eiköhän niitä voimavaroja sitten löydy. :)
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!
Red_Cat
Me järjestettiin tuolla Kutuissa ihan oikeen äänestys tästä sun paluusta ja kävi niin, että suurin osa on sun paluutasi vastaan. Meitä ihmetytti vähän (tai aika paljonkin) se, että sanoit käyneesi lueskelemassa meidän juttuja, mutta et silti vaivautunut ilmoittamaan itsestäsi kuukauteen vaikka sinua huhuiltiin ja s-postiakin laitettiin. Joillekkin tuli melko ikävä olo, siellä kun on meistä kaikista erittäinkin henkilökohtaista tietoa ja säännöt on sovittu jo ihan alussa -->täytyy ilmoittaa jos on tilapäisesti kiireinen tai muuta, eikä kerkeä palstailemaan. Ja koska kerroit olevasi todella kiireinen koulusi takia, me ei haluta ottaa riskiä että sama toistusi.
Toivottelemme sinulle hyvää jatkoa ja aurinkoista kevättä!
Mariposa
Ymmärrän säännöt.
Kirjoitin kyllä käyneeni kurkkimassa kuulumisia en utelemassa teidän tietoja. Pinot oli sen verran pitkiä, että " harpoin" ne läpi. Eipä osunut silmääni yksikään huhuilu.
Mutta toivottavasti tietojen poisto toimii myös toisinpäin eli että minun tietoni Kuttujen sivuilta (ja kuva) trupla@netti.fi osoitteesta poistetaan.
-m-
Tietenkin sun tiedot poistetaan Kuttulasta ja kuvanhan voit itsekkin poistaa halutessasi trupliksien s.postista.
En usko että kukaan mietti et kävisit kurkkimassa tietojamme mutta enemmän varmaan juuri se, että kävit säännöllisesti lukemassa/harppomassa kuulumisia mutta sinun omia kuulumisia ei tullut yhtäkään kuukauteen. Harmittaa juuri se että tilaisuus tutustua sinuun jäi kokonaan tämän takia mahdottomaksi.
Ikävää että tässä piti käydä tosiaan nyt näin, muuta toivotaan että joskus vielä tahtoessasi ja ajallisesti se olisi mahdollista tulla takaisin kuttulaan.
Minäkin vielä toivottelen aurinkoista ja mukavaa kevättä sinulee ja toivon puolestasi että tuplailu lupa lähestyisi pian =))
Hei Kutut,
en maltakaan pysyä pois. Laitoin meiliä sinne trupla@netti.fi. Kuvankin (todella masentavan huonon) laitoin mukaan, ainakin yritin.
Yritän ehtiä kirjottelemaan yksitoikkoisesta arjestamme useammin.
Ottakkaa mut pliis takaisin.
-m-