Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia kiinnostaa ulkonäöllisesti samanlaiset miehet

Vierailija
30.05.2016 |

Pitää olla parta tai sänki, jykevä leuka, pitkä, lihaksikas, tumma, iältään n. kolmekymppinen, joko kalliissa puvussa tai rock-henkisesti nahkatakissa ja t-paidassa tms.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein naurattaa, kun oma mies ihan päinvastainen. Muutenkin kyllä oudot käsitykset sulla, mutta jos se auttaa sua jaksamaan vihaamista niin pidä ne.

Vierailija
2/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei näemmä ymmärrä eroa yleisesti vallitsevan länsimaisen kauneusihanteen ja ihmisten yksilöllisten ulkonäköpreferenssien välillä.

0/5, peli ohi, yritä uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että tuollaiset miehet saavat paljon huomiota naisilta, mutta aina on niitä, joiden maku eroaa yleisestä "ihanteesta".

Vierailija
4/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tuon tiedät? Kaikilla naisilla on erinäkönen ukkeli, mitä kaupungilla näkee. 

Vierailija
5/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein naurattaa, kun oma mies ihan päinvastainen. Muutenkin kyllä oudot käsitykset sulla, mutta jos se auttaa sua jaksamaan vihaamista niin pidä ne.

Et siis saanut alfaa ja joudut tyytymään betaan. Noh, lohduttaudu sillä tiedolla, että aika harvalla niitä jykeväleukaisia pukumiehiä on, vaikka heistä haaveillaankin.

Vierailija
6/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma nainen on 53v vaikka viehätyn parikymppisistä.

Vierailija
7/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei näemmä ymmärrä eroa yleisesti vallitsevan länsimaisen kauneusihanteen ja ihmisten yksilöllisten ulkonäköpreferenssien välillä.

Eipä näytä paljon eroja olevan. Toisessa ketjussa mihin laittelitte kuvia "kuumista miehistä" niin  kaikki oli tuollaisia mainitunlaisia sänkipartoja.

Vierailija
8/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla parta tai sänki, jykevä leuka, pitkä, lihaksikas, tumma, iältään n. kolmekymppinen, joko kalliissa puvussa tai rock-henkisesti nahkatakissa ja t-paidassa tms.

Mä tykkään siloposkisista miehistä, joilla on sirot ja kauniit kasvonpiirteet. Odotan miehen olevan vähintään mun pituinen (180cm). Iältään 20-26-vuotias, hoikka (isot lihakset on turn off), vaatteilla ei väliä, kunhan istuvat hyvin.

N25

Vierailija
9/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyi, sänki tai parta pistelee inhottavasti pussaillessa :/ En tykkää! Pussailu on minusta kivempaa myös jos partneri on kohtuu saman mittainen, joten siksi en itse tykkää jos toinen on kauhean pitkä.

10/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse suosin arjalaisen herrarodun edustajia :3

Ei partaa ja ruumiinrakenteeltaan jäntevä, leveä harteinen ja pitkä. Pukeutumisessa pidän tyylikkyydestä ja että mies näyttää siistille ja rikkaalle vaikka ei välttämättä olisikaan.

Vierailija
11/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään hoikista kauniskasvoisista miehistä.

Vierailija
12/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään poikamaisista miehistä, pienet amisviikset ehkä ok, ei mikään parta, pituus on ihan sama, olen seurustellut 168-185cm miesten kanssa, lihaksille on aika sama, nykyisellä ei ole juuri yhtään, eksällä oli hieman, ikäkään ei oikeastaan merkitse, entinen oli 6v vanhempi, nykyinen vuoden nuorempi, pukeutumisessa tykkään normaalista farkut/t-paita/huppari tai kotona verkkarit. Puku käy juhlatilanteissa tietysti. Pidän sellaisista ujoista nörttityypeistä. 

Ja usko pois niitä jykeväleukoja olisi tarjolla, olen nätti ja hoikka, mutta kun ei kiinnosta kaikkia samanlaiset tyypit. Olen itse introvertti kotihiiri niin en ymmärrä miksi haluaisin jonkun täysin päinvastaisen kumppanikseni?

Vierailija
13/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidän hobiteista

Vierailija
14/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä paljon eroja olevan. Toisessa ketjussa mihin laittelitte kuvia "kuumista miehistä" niin  kaikki oli tuollaisia mainitunlaisia sänkipartoja.

Ahaa, en ole osallistunut kyseiseen ketjuun, voinko etsiä ja laittaa kuvan tänne?

Vierailija
15/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis saanut alfaa ja joudut tyytymään betaan. Noh, lohduttaudu sillä tiedolla, että aika harvalla niitä jykeväleukaisia pukumiehiä on, vaikka heistä haaveillaankin.

Hahhah, sä alfajankkaaja oot kyllä huvittavan yksisilmäinen. :D En oo koskaan haaveillut tuollaisista miehistä, parrat ja sänget on ällöjä. Olen aina tykännyt näteistä miehistä.

Vierailija
16/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua uskoa, että joku on oikeasti noin tyhmä. Jos katselee mainosten naisia ja väittää, että sellaisista miehet vain tykkää eikä mistään muusta, on yhtä tyhmä.

Voisin toki ottaa aloituksessa kuvaillun näköisen miehen jos muuten synkkaisi, koska ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta ulkonäöllisesti tuo ei ole miesihanteeni. 

17/17 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään poikamaisista miehistä, pienet amisviikset ehkä ok, ei mikään parta, pituus on ihan sama, olen seurustellut 168-185cm miesten kanssa, lihaksille on aika sama, nykyisellä ei ole juuri yhtään, eksällä oli hieman, ikäkään ei oikeastaan merkitse, entinen oli 6v vanhempi, nykyinen vuoden nuorempi, pukeutumisessa tykkään normaalista farkut/t-paita/huppari tai kotona verkkarit. Puku käy juhlatilanteissa tietysti. Pidän sellaisista ujoista nörttityypeistä. 

Ja usko pois niitä jykeväleukoja olisi tarjolla, olen nätti ja hoikka, mutta kun ei kiinnosta kaikkia samanlaiset tyypit. Olen itse introvertti kotihiiri niin en ymmärrä miksi haluaisin jonkun täysin päinvastaisen kumppanikseni?

Millä tavalla komea, pitkä, lihaksikas sänkileukainen pukumies on automaattisesti introvertin kotihiiren vastakohta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan