Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luulee, että painan vähemmän mitä oikeasti.

Vierailija
30.05.2016 |

Meillä on lapsi, joka painaa 40 kiloa. Mieheni painaa 77 kiloa. Ja mies luulee, että painan lähempänä lapsen painoa kuin hänen. En viitsinyt korjata. Painan 65 kiloa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun miehellä ei myöskään ole mitään hajua mitä mä painan. Eikä kyllä mullakaan. :)

Vierailija
2/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mun miehellä ei myöskään ole mitään hajua mitä mä painan. Eikä kyllä mullakaan. :)

Mies sanoo usein mua pieneksi ja pienikokoiseksi. Ilmeisesti näkee mut pienempänä mitä olen. :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies veikkasi minun painavan 50-52kg, vaikka painoin silloin 62-65kg :D Parempi niin.

Vierailija
4/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 72kg ja mies aina arvuuttelee painoa ja veikkaa 60-65kg välille. En tiedä onko kohteliaisuudesta vai eikö oikeasti ole yhtään kartalla.

Vierailija
5/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän meidän puntari luulee mun painon ihan väärin. Luulee, että painan 60, vaikka oikeasti painan 52 kg, niin kuin aina ennenkin.

Vierailija
6/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo ihan pokkana, että painan enemmän kuin hän. Hän painaa n.98kg, ja itse painan n.65kg. Loukkaa kyllä pahasti

:(

Vierailija
7/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän meidän puntari luulee mun painon ihan väärin. Luulee, että painan 60, vaikka oikeasti painan 52 kg, niin kuin aina ennenkin.

Mun puntari on kans aina väärässä. Ostin uudenkin, mutta taas näytti väärin. Lukua 70+ ehdottavat, vaikka olen kyllä 60+ kiloinen.

Vierailija
8/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä, että haluaako tietää paljonko painan. Vastasi: "Älä kerro..." :'D

Kaverini, joka täräyttää asiat aina suoraan tasan niin kuin ajattelee sanoi, että näytän todella normaalipainoiselta vaikka oli n. 7kg ylimääräistä. Moni on kyllä tosi huono arvioimaan painoa pelkän ulkonäön perusteella.

Vierailija
9/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi