Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te äidit, joilla on 3-4 lasta!

Vierailija
30.05.2016 |

Tämän viestin tarkoitus ei ole mollata, vaan ihan aidosti ihmettelen muutamia asioita!
Olen itse yhden lapsen äiti ja olemme mieheni kanssa päättäneet, ettei meille tulee enempää
lapsia. Yksinkertaisesti siitä syystä, että omat voimavarani eivät riittäisi enää "edes" toiseen lapseen.
Ainokaisemme on allergialapsi, joka tosin voi hieman mielipiteeseeni vaikuttaa. Kuitenkin.

Onko teillä koskaan omaa aikaa? Millaista se on? Kaipaatteko omaa aikaa? Itse kaipaan ja saan päivittäin
lapsen ollessa päiväunilla aikaa vain itselleni.

Luetteko lapsillenne iltasatua? Kuinka aika riittää jokaisen lapsen kohdalla? Luen n. 30min iltasatua
iltaisin ja sen jälkeen suuni on jo ihan kuiva! Nautin iltahetkistä, mutta myönnän, että sen jälkeen
olen "Jes" -fiiliksellä, kun iltahetki on ohi ja lapsi laittaa pään tyynyyn.

Kuinka käytte kaupassa? Itse koen taaperon kanssa kaupassa käynnin melko työlääksi. Joskus menee kivasti,
on kiltisti ja kaikki hoituu hyvin, mutta toisinaan juoksee mua pakoon, haluaa ottaa kaiken hyllystyä tms. Tämä
on tosin vältettävissä kun ajoitan kaupassakäynnin päikkäreiden jälkeen.

Nostan teille kaikille äideille hattua, osaatte tän ehkä paremmin kuin minä itse!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain yhden lapsen (esikoisen) ympärille järjestettyä aikanani isomman shown kun myöhemmin perhekoon kasvettua. Jotenkin olin the äiti ja kuvittelin maailman pyörivän yhden tarpeiden ympärillä. Olen kyllä häpeissäni sen aikaisesta käytöksestäni.

Kuin myös!! Nyttemmin lapsia on neljä, tänä vuonna kaikki jo koululaisia. Ihan peeusarkea on eletty, kaupassa käynnit hoidan minä, mukana 0-4 lasta, pääsääntöisesti kaupparwiiut menee hyvin, samoin uimahalli, ravintola, ym.mikö tahansa reissu!

Iltasatu luettu suunilleen siihen sakka kun on kukin osannu lukea, kuuntelijoita vaihtelevasti.

Siivous...ylewnsä siivoan lasten kanssa, nyt monesti kun lapset on koulussa. Omat huoneet siivoaa jokainen itse.

Mies Tottakai hoitaa oman osuutensa.

Itse käyn töissä myös.

Omaa aikaa on ihan riittävästi. Mies on aina ollut kykenevä hoitamaan lapset ja kpdin😊. Ihan hirveesti en kyllä oo halunnutkaan kodin ulkopuolista omaa aikaa.

Helpompaa neljän kanssa on ollu kun yhden!! Yksi erityislapsikin mahtuu joukkoon (eikä ole esikoinen 😉)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä