Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Audi, tuo seksikkyyden symboli

Vierailija
30.05.2016 |

Mistä johtuu että naiset ovat juuri Audin perään? Miksi Audi kääntää katseita?
Luuletteko, että kaikki Audit maksavat ainakin 50t euroa? Johtuuko tämä mielikuvasta, että jos ajaa Audilla, niin
täytyy olla rahaa ja valtaa? Tämä varmasti on monen naisen mieleen. VW tekee kuitenkin esim. lähes identtisen näköisiä autoja Audin kanssa, mutta ei kenenkään pöksyt niistä kastu. Valaiskaa minua.

Jos ei ole muuta sanottavaa kun että sulla on pieni muna niin jätä vastaamatta.

terveisin Audikuski

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on teidän mielestänne säälittävää ja turhaa jos mies haluaa Audin?

Ei muuten, mutta kun 99% audikuskeista pilaa muiden maineen, niin siinä automerkkikin saa lokaa päällensä.

Minusta on vaan hyvä että on sellainen automerkki mistä helposti tunnistaa nämä audi/bmw-miehet. Koska molemmat niistä edustaa sellaista ihmistyyppiä jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
42/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten, mutta kun 99% audikuskeista pilaa muiden maineen, niin siinä automerkkikin saa lokaa päällensä.

Minusta on vaan hyvä että on sellainen automerkki mistä helposti tunnistaa nämä audi/bmw-miehet. Koska molemmat niistä edustaa sellaista ihmistyyppiä jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Joo, itse kierrän kans kaukaa sellaiset naiset joilla on maikkel korssin rihkamakello tai maikkel korssin laukku kädessä. Kun en halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa. Kierrän kaukaa myös Kånkenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse kierrän kans kaukaa sellaiset naiset joilla on maikkel korssin rihkamakello tai maikkel korssin laukku kädessä. Kun en halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa. Kierrän kaukaa myös Kånkenit.

Tunteisiin... ou-ou-ouuuuu

Vierailija
44/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin... ou-ou-ouuuuu

Ai, minä en saanutkaan näin kommentoida. Eihän naisista saa ilkeästi sanoa, mutta kyllä miehistä saa latoa ilkeitä kommentteja :)

Vierailija
45/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on se räppänä citroën c5 joka pesee sekä bmw:t, että VAG:n autot (myös monet mersut) niillä pk-seudulle tyypillisillä töyssyteillä. Jotenkin kummasti nuo "premium" autot jäävät jälkeen, kun itse haluaa vain tasaista menoa, joka saadaan painamalla vähän kaasua. Ei töyssyt ja montut häiritse niin paljoa. Kannattaa siis miettiä seuraavaa autoa valitessa sitä alustaa vähän tarkemmin. Ottaako ikivanhat jouset + iskunvaimentimet, vai lentokonetekniikkaa, eli kaasunestejousituksen. (Ja jos joku tulee tehosta aukomaan, niin ei lopu kesken, siitä 3.0l V6 pitää huolen.)

Kiva kun oot löytänyt itsellesi sopivan auton. Itse ajan lähinnä pitkää matkaa ja Audi on siihen hommaan kelpo peli.

Vierailija
46/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audi alkoi olemaan premiumia vasta 80-luvulla. Jos omistat etuvetoisen "audin", se ei ole oikea Audi. Se on vajaavetoinen räppänä. Oikeat Audit ovat nelivetoisia Torsenilla toimivia pelejä eikä niitä torspo haldex syncroja.

No sulla ainakin on pieni muna.

Vierailija
47/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää aina haukkua pienimunaiseksi?

Vierailija
48/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audi on mielestäni ruma auto.  Ja se on just se auto, joka liimautuu puskuriin ja menee ohi missä vaan, melkein.  Onhan se sentään audi.  Kuka sellaisen ostaa  edes`? 

Minä ostin just viime lauantaina Audin. Tyytyväinen olen. Miksi muuten muiden autot herättävät tunteita? Jos auto on sinun mielestä ruma ja onneton, eihän sinun tarvitse ajaa sillä. Olen siis nainen. Mieheni taas ajelee ihan muulla merkillä. Miksi tällainen asia stressaa.

Vierailija
49/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai markkinakattila? Juu, huvittavia ovat. Ostetaan joku a6 mutta mopoimmalla moottorilla ja surkeimmalla sisustuksella ja ilman mitään mukavuuksia että kaikki näkee että ajetaan oikein autilla. Kesällä sitten kuskit pöristelevät suullaan sähkömoottorin ääntä kun veivaavat ikkunoita auki helteessä. Ilmastointiahan ei tietenkään ole. Ja aurinkolasitkin on varmaan feikit...

Alle 200 hv ja se on siis minimi ei ihmeitä tapahdu vaikka polkimen junttaisi pohjaan. Toinen on että väännöllä ajetaan ja sitä ei ole vielä missään parilitraisessa.

50/51 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sähkö- Audia

https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/574473

Tulevaisuuden autoko?

Vierailija
51/51 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa Audi jonka kelpuuttaisin olisi B8 S4, V6 ja mekaanisesti ahdettu, ei mitään turbomyllyjä jotka vie äänet.