Vierailija

Itselläni ei rypisty otsa enkä näe siinä mitään viivoja. Minkä ikäisenä niiden pitäisi viimeistään tulla vai voiko olla kokonaan tulematta? Olen 35v.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

Otsarypyt tulivat, kun olin 40 v. Järjettömästi huolia elämässä, niin kaksi pitkää ja syvempää ryppyä tuli otsaan vuoden sisällä.

Vierailija

Vaakasuoria vai pystysuoria? Vaakasuoria saa nähdäkseni vain siinä tapauksessa, että jo nuorena saa otsansa kurtuille nostamalla kulmakarvoja. Noista kurtuista syntyy väistämättä pysyviä viiruja. Pystysuoria varmaan saavat kaikki, mutta minulla ei vielä näy viisikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Otsani on täysin sileä, olen 46. Myös äitini otsa on rypytön. Hänellä ikää 73. Kummallekaan ei ole luontaista ilmehtiä otsaa rypistäen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Otsani on täysin sileä, olen 46. Myös äitini otsa on rypytön. Hänellä ikää 73. Kummallekaan ei ole luontaista ilmehtiä otsaa rypistäen.

Ok, eli toivoa on ettei niitä tulisikaan. Näytättekö muuten nuoremmilta kuin saman ikäiset vai onko mitään merkitystä kokonaisuuteen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ok, eli toivoa on ettei niitä tulisikaan. Näytättekö muuten nuoremmilta kuin saman ikäiset vai onko mitään merkitystä kokonaisuuteen?

Näytän saatujen kommenttien mukaan nuoremmalta. Muitakaan ryppyjä ei siis ole, vain pari juonnetta silmien alla. Huolia ja murheita on elämässä ollut paljon, joten syytä ryppyjen ilmestymiselle olisi taatusti ollut :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näytän saatujen kommenttien mukaan nuoremmalta. Muitakaan ryppyjä ei siis ole, vain pari juonnetta silmien alla. Huolia ja murheita on elämässä ollut paljon, joten syytä ryppyjen ilmestymiselle olisi taatusti ollut :)

Oho, unohdin, olen vastaaja -3-

Vierailija

Useimmiten niitä vaakasuoria otsaryppyjä tulee runsaasti kulmiaan kohotteleville, joilla vielä sattuu olemaan paksu, usein rasvainen ihotyyppi. Tällaiseen ihoon ei tule pieniä pintajuonteita helposti, mutta syviä ilmejuonteita senkin edestä. Itselleni tuli jo parikymppisenä vaakarypyt otsaan, kun on sen verran raskaat silmäluomet että kulmia on pakko kohotella että näkee eteensä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.