Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kirjoitat Facebookiin mysteeripäivityksiä?

Vierailija
30.05.2016 |

Pelottaa.
Koskaan ei oo ollu niin jännää ku tänään.
Huh huh!

Siis tuollaisia irrallisia huudahduksia tai lyhyit lauseita, jotka eivät kerro mitään?! Onko tarkoitus saada ihmiset sankoin joukoin utelemaan,että mitäs nyt tapahtuu? Voin kertoa, että itse ainakin skippaan kaikki tuollaiset edes tykkää-nappia klikkaamatta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samasta syystä, kun sinä teit aloituksen itsestään selvästä asiasta.

Jaha, ensimmäinen mysteeripäivittäjä löysi ketjun? No kerro nyt! En minä ainakaan tiedä mikä ajaa tuollaisia kirjoittamaan. Miltä tuntuu, jos kukaan ei kysy tarkennusta?

En tiedä, kun kysyit tarkennusta. Kuten kysytään näihin päivityksiinkin. Joko rupeaa aukeamaan?

Vierailija
22/27 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, ensimmäinen mysteeripäivittäjä löysi ketjun? No kerro nyt! En minä ainakaan tiedä mikä ajaa tuollaisia kirjoittamaan. Miltä tuntuu, jos kukaan ei kysy tarkennusta?

En tiedä, kun kysyit tarkennusta. Kuten kysytään näihin päivityksiinkin. Joko rupeaa aukeamaan?

En ole tuo, jolle vastasit, mutta pakko kysyä: siis mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari tuollaista kaveria Facebookissa, mutta he ovat aivan samanlaisia myös somen ulkopuolella. Luonteenpiirre, sanoisin. Heille hemoglobiiniarvo tai käytetyn auton ostaminen on suurta jännitysdraamaa, elämä muutenkin yhtä vuoristorataa, vaikka ulkopuolisen silmin he elävätkin ihan samanlaista taviselämää kuin suurin osa suomalaisista. He vain kokevat asioita voimakkaammin kuin me muut.

Vierailija
24/27 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein aloituksen herättääkseni keskustelua aiheesta keskustelupalstalla ja kuullakseni mitä mysteeripäivittäjät ajattelevat. Vai ovatko tulleet ajatelleeksikaan, että moni ohittaa heidät vain tuon tyylin takia. Säälihän se on, kun kuitenkin heidän elämässään voisi monikin olla kiinnostunut kulkemaan mukana.

Miten tämä nyt sitten yksiin mysteeripäivittäjän syihin?

Vierailija
25/27 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut minäkään, hän haluaa kai olla kryptinen yhä vaan. Todella mystinen keskustelukumppaninakin.

Vierailija
26/27 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap haluaa komppauksia ja kaverit huomiota...molemmat huomiohuoria?

Ap:ta on helppo kompata, kun itseä ärsyttää sama asia. Mutta noissa mysteeripäivityksissä ei ole mitään järkeä. Jos ette halua jakaa tietoa kaikille, rajatkaa päivityksen näkyvyyttä niin että vain tietyt kaverini näkevät sen. Luultavasti kyse ei kuitenkaan ole tästä, vaan ainoa syy noille päivityksille on huomionhaku.

Vierailija
27/27 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut minäkään, hän haluaa kai olla kryptinen yhä vaan. Todella mystinen keskustelukumppaninakin.

Lisää kysymyksiä ja huomiota...Olisitko kiinnostunut mielipiteestäni, jos olisin vain kirjoittanut päivityksen tekijän hakevan huomiota?